همه اخبار و مقاله ها

شال مبل به چه کاری میاد؟

اگر می خواهید با کمترین هزینه، دکوراسیون محیط خانه خود را تغییر داده و زیبایی آن را افزایش دهید، می توانید از شال مبل بهره ببرید. با وجود این که امروزه شال مبل تبدیل به یکی از اکسسوری های دکوراتیو کاربردی شده است، با این حال هنوز خیلی از افراد نمی دانند...

23 مهر 1402

ساخت بیمارستان در مزرعه پرورش خرگوش در تهران ، رد پای سیاست مدار مطرح ایرانی!

روند ساخت مریضخانه در ایران از ابتدا تا به امروز با فراز و نشیب هایی همراه بوده است؛ اما در تمام 150 سال گذشته صفت وقفی در کنار نام بیمارستان های مهمی در کشور به چشم می خورد؛ چنانچه بیمارستان محله سادات آباد که این روزها با عنوان سعادت آباد از آن یاد می...

17 مهر 1402

برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور صورت گرفت.

13 مهر 1402

3 مرحله آسان برای ساخت کمد کپسولی مینیمال

حتما این روزها عبارت کمد کپسولی به گوش شما هم رسیده و احتمالا کنجکاو هستید که بدانید این کمد دقیقا چیست و چه تفاوتی با بقیه کمدها دارد. جالب است بدانید که این اصطلاح به نوع خاصی از کمدها اشاره نمی نماید بلکه سبک چیدمان و دسته بندی لباس ها در آن است که با...

9 مهر 1402

بازدید رایگان از موزه های مشهد در هفته گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برنامه های هفته گردشگری در خراسان رضوی اطلاع داد.

5 مهر 1402

اشتراک جی تی ای پلاس از این پس بازی های قدیمی راک استار را هم شامل می گردد

حدود یک سال از معرفی اشتراک جی تی ای پلاس (GTA Plus) می گذرد و شرکت راکستار (Rockstar) تصمیم گرفته تا این اشتراک را بیشتر گستردش دهد. این اشتراک برای کنسول های نسل نهمی وجود دارد و به کاربران اجازه می دهد تا از موارد خاصی در بازی جی تی ای بهره ببرند. همینطور اینکه...

3 مهر 1402

صف های طولانی در چین برای خرید آیفون 15، عکس

زومیت نوشت: همزمان با آغاز عرضه جهانی آیفون 15، ساکنان چین برای خرید گوشی های نو اپل صف های طولانی تشکیل دادند.

2 مهر 1402

تابلو سازی و مزایای آن

با استفاده از تابلو می توانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و مراکز تابلو سازی، انواع تابلو ها را به سفارش شما می سازند.

31 شهریور 1402

ببینید ، رانندگی وسط سیل لیبی

بعضی فیلم ها از رانندگی کامیون ها در جاده های آب گرفته منطقه ها سیل زده لیبی خبر می دهند.

29 شهریور 1402

عوارض جانبی داروها را جدی بگیرید

با چندین عارضه جانبی مصرف دارو ها که هرگز نباید آن ها را نادیده گرفت، آشنا شوید.

29 شهریور 1402

تقابل مجدد بیرانوند و رونالدو ، ترکیب پرسپولیس در مقابل النصر تعیین شد

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا معین شد.

29 شهریور 1402

مرد بالشی دوباره به صحنه تئاتر آمد، تئاتری با داستان فیلم پدر آنتونی هاپکینز

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ در روزهای اخیر تئاترهای اقتباسی بسیاری بر صحنه های تهران در حال انجام هستند. هر یک از آن ها با داستانی متفاوت و روایتی خاص، رنگی نو به هنر نمایش می دهند. در این گزارش به سه تئاتر اقتباسی پرداخته ایم که شاید روایت آن ها را در...

28 شهریور 1402

دیسیپلین جالب النصری ها برای اقامت در تهران

باشگاه النصر عربستان هیچ درخواستی مبنی بر قرنطینه اعضای این تیم در هتل محل اقامت خود در تهران نداده است. با این حال رونالدو به عنوان کاپیتان النصر مورد توجه ویژه خواهد بود.

27 شهریور 1402

چرا جنگل دیزمار ثبت جهانی نشد؟

ایران با پرونده الحاق جنگل دیزمار به جنگل هیرکانی در بخش میراث طبیعی اجلاس یونسکو سال جاری حضور داشت که اگرچه پیغام توئیتر یونسکو با تبریک به ایران نیز همراه بود، اما مصطفی پورعلی به ایسنا شرح داد که این الحاق صورت نگرفته است.

26 شهریور 1402

نارضایتی مشتریان از قیمت محصولات تازه سایپا، شورای رقابت بازی افکار عمومی را باخت

اعلام قیمت محصولات نو سایپا که پس از ماه ها تاخیر صورت گرفت، موجب ناراحتی شرکت کنندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه شده است.

24 شهریور 1402

رتبه بندی کارمندان اداری آموزش و پرورش به یک شرط ، معوقات این کارکنان چه می گردد؟

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشمول شدن گروهی از کارکنان اداری آموزش و پرورش در نظام رتبه بندی اطلاع داد.

22 شهریور 1402

استوری بازیگر سریال نون خ خطاب به رونالدو

سریال نون خ با انتشار یک استوری اینستاگرامی خطاب به رونالدو و با کنایه به بعضی مسائل نوشت:

22 شهریور 1402

موضع بایدن در رابطه با حمله چین به تایوان

ایرنا نوشت: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت در عالی ترین سطح مذاکرات با نخست وزیر چین طی ماه های گذشته در حاشیه اجلاس گروه 20 در دهلی نو به نظر نمی رسد چین به تایوان حمله کند.

20 شهریور 1402

قدرت خود را از خودشیفته ها و سایر سوءاستفاده کنندگان باز پس بگیرید!

مینا عبدی مترجم کتاب راهنمای افراد حساس برای مقابله با آدم ­های سمی: چگونه قدرت خود را از خودشیفته­ ها و سایر سوءاستفاده ­کنندگان باز پس بگیرید در گفت وگو با خبرنگاران درباره این اثر شرح داد: موضوع کتاب عبارت است از راهنمای افراد بسیار حساس برای مقابله...

20 شهریور 1402

دورهمی نقد کتاب بی کتابی در کرمان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کرمان، به همت کتابشهر استان کرمان ویژه برنامه دورهمی نقد کتاب بی کتابی در کتابشهر کرمان برگزار خواهد شد.

19 شهریور 1402
تعداد: (1461)