اشتراک جی تی ای پلاس از این پس بازی های قدیمی راک استار را هم شامل می گردد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، حدود یک سال از معرفی اشتراک جی تی ای پلاس (GTA Plus) می گذرد و شرکت راکستار (Rockstar) تصمیم گرفته تا این اشتراک را بیشتر گستردش دهد. این اشتراک برای کنسول های نسل نهمی وجود دارد و به کاربران اجازه می دهد تا از موارد خاصی در بازی جی تی ای بهره ببرند. همینطور اینکه کاربران این اشتراک می توانند به بازی جی تی ای نیز به طور کامل دسترسی داشته باشند.

اشتراک جی تی ای پلاس از این پس بازی های قدیمی راک استار را هم شامل می گردد

حال راکستار تصمیم گرفته تا این اشتراک را بسط دهد. به این شکل که مشترکین جی تی ای پلاس دیگر محدود به بازی جی تی ای 5 نخواهند بود. بلکه این اشتراک به کاربران دسترسی به بازی های دیگر مجموعه جی تی ای را می دهد. برای مثال سه گانه بازسازی شده که اوایل سال 2021 عرضه شد، در این اشتراک وجود خواهد داشت. به این معنا که مشترکین جی تی ای پلاس به بازسازی بازی های سن آندرس (San Andreas)، وایس سیتی (Vice City) و جی تی ای 3 دسترسی خواهند داشت.

راکستار هنوز به طور دقیق اعلام ننموده که چرا این کار را انجام داده است. البته به احتمال زیاد به این علت است که کاربران اشتراک جی تی ای پلاس چندان آن را کارآمد ندانسته و با توجه به این قیمت، جی تی ای پلاس امکانات چندانی در اختیار کاربران قرار نمی داد. در نتیجه شرکت سازنده تصمیم گرفته تا امکانات بیشتری را در اختیار کاربران با این اشتراک قرار دهد.

تا الان اشتراک جی تی ای پلاس بیشتر روی بخش آنلاین این مجموعه تمرکز داشت. به این شکل که کاربارن با خرید این اشتراک به موارد مختلف در بازی دسترسی خواهند داشت و می توانند از آیتم های خاص استفاده نمایند. این اشتراک توانست به خوبی توجه گیمرها را به خود جلب نموده و کاربران زیادی هم بدست بیاورد.

نکته اینجاست که با اضافه شده بازی های دیگر مجموعه جی تی ای، راکستار روند رقبا را برای جی تی ای پلاس در نظر گرفته است. به این شکل که اشتراک های گیم پس (Game Pass) و یوبیسافت پلاس (Ubisoft Plus) نیز عملکرد مشابهی با جی تی ای پلاس دارند. از این نظر که این اشتراک ها نیز در زمینه آنلاین امکانات زیادی به کاربران داده و دسترسی به بازی های مختلف را به کاربران می دهند.

مایکروسافت و سونی هر دو در کوشش بودند تا بازی های جی تی ای را روی اشتراک خود بیاورند. با گذر زمان این اتفاق نیافتاد و با معرفی جی تی ای پلاس، حضور بازی جی تی ای 5 روی اشتراک های دیگر امری غیرممکن است. این استراتژی تازه راکستار باعث شده تا کاربران بیشتری به اشتراک این شرکت مشتاق شده و افراد بیشتری جذب آن شوند.

در این مدت شرکت راکستار تصمیمات اشتباه زیادی گرفته است. از عرضه بسیار بد بازسازی سه جی تی ای دوست داشتنی گرفته تا عرضه دوباره بازی رد دد ریدمپشن (Red Dead Redemption) برای کنسول های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 که هر دو باعث شدند اعتبار این شرکت افت زیادی بکند. حال این اشتراک و اضافه شدن چند بازی به آن می تواند حرکت مثبتی در جهت بازیابی اعتبار این شرکت باشد.

منبع: Game Developer

منبع: دیجیکالا مگ

به "اشتراک جی تی ای پلاس از این پس بازی های قدیمی راک استار را هم شامل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتراک جی تی ای پلاس از این پس بازی های قدیمی راک استار را هم شامل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید