ببینید؛ بازسازی بازی قلعه برای کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، استودیو فایرفلای (Firefly) به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی بازی خاطره انگیز قلعه با عنوان Stronghold: Definitive Edition رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازسازی بازی قلعه برای کامپیوتر معرفی گردید

این نسخه در واقع ریمیک Stronghold است که در سال 2001 منتشر شد. در توضیحات بازی آمده که به مرز جنگ زده انگلستان قرون وسطایی خوش آمده و با خیانت به پادشاه به وسیله لردهای خیانتکارش و قلمرویی در آستانه فروپاشی، کنترل نیروهای پراکنده را بدست بگیرید و پادشاهی خود را در برابر رت، اسنیک و ولف شرور متحد کنید. در ماموریت های مختلف از شکستن محاصره ها و تسخیر قلعه های دشمن گرفته تا ساختن قلعه های حماسی، باید هر یک از لردهای شرور را از بین برده و محدودیت های فکر استراتژیک خود را با مسائل نظامی و مالی آزمایش کنید.

این بازسازی بر اساس میراث 20 ساله خود، دارای دو کمپین کلاسیک است که در 26 ماموریت، در کنار محتوای تازه تک نفره در قالب یک کمپین روایی تازه طراحی شده به وسیله بنیانگذاران استودیوی فایرفلای، سایمون بردبری (Simon Bradbury) و اریک اوئلت (Eric Ouellette) را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. این کمپین 14 ماموریتی تازه، منحصر به این نسخه است و در آن بازیکن در سرتاسر سرزمین ویران شده انگلیس در جستجوی خویشاوندان اسیر شده سر لونگارم، با 10 سناریوی منحصربه فرد، پیش می رود.

لازم به ذکر است که بازسازی قلعه مطابق انتظار و مشابه هر بازسازی دیگری، از جلوه های بصری، انیمیشن های بهبود یافته و گیم پلی مدرن تر بهره می برد. در این میان موسیقی متن بازی اصلی به طور کامل بازسازی شده و بعضی از صداپیشگان اصلی آن برای ضبط دوباره دیالوگ ها در روند توسعه این نسخه همکاری نموده اند. از طرفی بازی به طور کامل از بخش چنده نفره آنلاین با نقشه های اضافی پشتیبانی می نماید. در واقع به نظر می رسد که این نسخه برترین راه برای بازگشت به دوران طلایی سری محبوب قلعه است.

بازی Stronghold: Definitive Edition در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) امسال برای رایانه های شخصی به وسیله پلتفرم استیم عرضه خواهد شد. در بالا می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازسازی بازی قلعه برای کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی بازی قلعه برای کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید