علم و تکنولوژی

اشتراک جی تی ای پلاس از این پس بازی های قدیمی راک استار را هم شامل می گردد

حدود یک سال از معرفی اشتراک جی تی ای پلاس (GTA Plus) می گذرد و شرکت راکستار (Rockstar) تصمیم گرفته تا این اشتراک را بیشتر گستردش دهد. این اشتراک برای کنسول های نسل نهمی وجود دارد و به کاربران اجازه می دهد تا از موارد خاصی در بازی جی تی ای بهره ببرند. همینطور اینکه...

3 مهر 1402

صف های طولانی در چین برای خرید آیفون 15، عکس

زومیت نوشت: همزمان با آغاز عرضه جهانی آیفون 15، ساکنان چین برای خرید گوشی های نو اپل صف های طولانی تشکیل دادند.

2 مهر 1402

تابلو سازی و مزایای آن

با استفاده از تابلو می توانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و مراکز تابلو سازی، انواع تابلو ها را به سفارش شما می سازند.

31 شهریور 1402

دانشمندان در استرالیا در پی حیات در مریخ! ، استروماتولیت های باستانی چه کمکی می نمایند؟

اداره کل ملی هوانوردی و فضانوردی ایالات متحده با شرکای بین المللی خود در استروماتولیت های باستانی استرالیا، در پی طرحی برای اکتشاف در مریخ است.

15 شهریور 1402

هوش مصنوعی آمار فراوری کتاب را افزایش خواهد داد

مهدی آتش جام، کارشناس متاورس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان اصحاب رسانه پویا در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت نشر گفت: فارغ از مخالفان و موافقانی که هوش مصنوعی دارد، این فناوری است که در هیچ حوزه ای نمی توان از توسعه...

6 شهریور 1402

روشنایی نمایشگر گلکسی S24 اولترا رکوردشکنی خواهد نمود

دو روز قبل اعلام شد که سامسونگ میخواهد برای گلکسی S24 اولترا از نمایشگر تخت استفاده کند و دیگر شاهد استفاده از نمایشگر مبتنی بر لبه های خمیده نخواهیم بود. حالا یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری Ice Universe در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد، اعلام نموده که...

2 شهریور 1402

مصرف این میوه مانع از پوسیدگی دندان می گردد

یک درختچه گل دار با میوه های گوشتی قرمز یا بنفش رنگ را تصور کنید که طعم شیرین و آبداری دارند. به نظر شما این درختچه تمشک، توت یا آلبالو است؟ هیچ کدام! این درختچه یک میوه خوشمزه دیگر به نام زغال اخته است. زغال اخته خواص بسیاری دارد. اگر می خواهید با خواص زغال...

29 مرداد 1402

کشف روستایی 8 هزار ساله در اعماق یک دریاچه مرموز، عکس

گجت نیوز نوشت: باستان شناسان آلبانیایی پیروز به کشف بقایای روستایی 8 هزار ساله در اعماق دریاچه ای باستانی با قدمت بالا شده اند. راز این سکونتگاه چیست؟

28 مرداد 1402

با ادبیات پست مدرن و 10 نویسنده برتر این جریان ادبی آشنا شوید

تا اواخر قرن نوزدهم میلادی و ابتدای قرن بیستم، ادبیات مدرنیستی طلایه دار جنبش های ادبی بود. تا این که پس از وقوع جنگ جهانی دوم، مکتب جدیدی در ادبیات ظهور کرد و پست مدرنیسم نامیده می گردد.

25 مرداد 1402

راهنمای خرید برترین دستگاه کف شور

یکی از محبوب ترین دستگاه های نظافتی برای نظافت سطوح کف سالن، دستگاه کف شور است. نظافت سالن های پذیرایی، تالارها، مراکز تجاری و صنعتی و... با استفاده از انواع زمین شوی صنعتی انجام می گردد. این دستگاه ها پرسنل خدمات را قادر می سازند تا فرآیند شستشوی کف را...

19 مرداد 1402

رصدخانه های ایران، جایی برای به آغوش کشیدن آسمان

برای آنهایی که به کشف کردن اسرار آسمان علاقه دارند، رصدخانه های همواره مکان های مجذوب کننده و محبوبی بوده اند. در ایران نیز کسانی که به پرواز میان ستارها علاقه دارند، رصدخانه های ایران مکان های مجذوب کنندهی هستند.

17 مرداد 1402

فواید رنگ ها برای سلامتی را بدانید

رنگ می تواند بر خلق و خوی انسان تأثیر بگذارد، برنامه خواب وی را تغییر دهد و حتی طعم غذا هایی را که می خورد در نظرش تغییر دهد. روانشناسی رنگ مطالعه تاثیرات رفتاری رنگ بر افراد و بسیاری از ارتباطات دیگر بین انسان و رنگ است.

14 مرداد 1402

قیمت آیفون های بروزرسانی نشده، سر به فلک کشید!

زومیت نوشت: دارندگان آیفون هایی که هنوز اپلیکیشن توییتر را به روزرسانی نکرده اند، گوشی خود را با قیمت هزاران دلار به فروش گذشته اند.

9 مرداد 1402

8 تلویزیون بالای 65 اینچ برتر بازار؛ برترین ها برای خانه های بزرگ

تلویزیون نقش بسیار پررنگی را در دکوراسیون منزل ایفا می نماید، چرا که کاربران حداقل ساعاتی از روز را جلوی تلویزیون می گذرانند و علاقه مند هستند تا برنامه های دلخواه خود را با برترین کیفیت و وضوح تصویر دیدن نمایند. اگر چه دیدنی تلویزیون با صفحه نمایش بزرگتر...

9 مرداد 1402

تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!

گجت نیوز نوشت: میتسوبیشی پیکاپ ترایتون (L200) مدل 2024 نسل نو را رسماً معرفی کرد. این پیکاپ از تغییرات برجسته در طراحی و ابعاد فنی بهره مند شده است.

6 مرداد 1402

هوش مصنوعی خانه های آیندگان را به تصویر کشید

تصاویر تولید شده از طریق هوش مصنوعی از سری AI x Future Cities Manas Bhatia، قابلیت دوام زیرساخت های پایدار را در پی گستردگی شهرنشینی در جهان بررسی می کند.

2 مرداد 1402

ناتینگ فون 2 در برابر گوگل پیکسل 7؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟ناتینگ فون 2 در مقابل گوگل پیکسل 7

در این مطلب به مقایسه دو گوشی ناتینگ فون 2 و پیکسل 7 می پردازیم تا ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد.

31 تیر 1402

آیا در فضا هم بالا و پایین وجود دارد؟

گجت نیوز نوشت: در زمین از مفاهیم بالا و پایین برای معین شدن جهت استفاده می کنیم. آیا بالا و پایین در فضا هم وجود دارد؟

27 تیر 1402

ببینید؛ بازسازی بازی قلعه برای کامپیوتر معرفی گردید

استودیو فایرفلای (Firefly) به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی بازی خاطره انگیز قلعه با عنوان Stronghold: Definitive Edition رونمایی نموده است.

26 تیر 1402

5 روش کاربردی برای تغییر حساسیت تاچ گوشی در اندروید و آیفون

آیا در پی این موضوع هستید تا از طریق تغییر حساسیت تاچ گوشی بتوانید از گوشی هوشمند خود (اندروید یا آیفون) به شیوه ای بهتر استفاده کنید؟ در این مقاله تلاش می کنیم صفر تا صد نحوه تغییر حساسیت تاچ گوشی را در هر دو مدل گوشی توضیح دهیم.

20 تیر 1402
تعداد: (308)