هوش مصنوعی خانه های آیندگان را به تصویر کشید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تصاویر تولید شده از طریق هوش مصنوعی از سری AI x Future Cities Manas Bhatia، قابلیت دوام زیرساخت های پایدار را در پی گستردگی شهرنشینی در جهان بررسی می کند.

هوش مصنوعی خانه های آیندگان را به تصویر کشید

به گزارش خبرآنلاین، معمار و طراح، شهری آرمان شهری پایدار در آینده را با آسمان خراش های باشکوهی که با نماهایی از جلبک پوشانده شده است، به تصویر کشیده است.

ساختمان های سبز که به عنوان برج های تصفیه هوای بیوفیلیک در آینده در نظر گرفته می شوند، با کاهش انتشار کربن، مزایای زیادی برای زیرساخت ها و جامعه مدرن فراهم می کنند. زیست گرایی یا طبیعت بارگی یا بیوفیلیک اصطلاحی است که به تازگی وارد حوزه زبان شده و به همین دلیل تا به امروز وارد فرهنگ لغت نشده است.

کلمه بیوفیلیک از بیوفیلیا گرفته شده در نتیجه برای درک مفهوم واژه بیوفیلیک به بررسی لغت بیوفیلیا پرداخته شده است. واژه بیوفیلیا از دو جزء Bio و Philia تشکیل شده است. واژه Bio فرمی ست که در ابتدای نام ها، صفت ها و قیدهایی استفاده می شود که به چیزهای زنده یا زندگی انسان ها مربوط می شود. واژه Philia جذابیت و احساس مثبتی است که مردم نسبت به عادت ها و فعالیت ها و تمام چیزهایی که در طبیعت اطراف ماست دارند. در نتیجه Biophilia همان احساس مثبت انسان ها نسبت به موجودات زنده است.

Manas Bhatia از Midjourney دستورالعمل های مبتنی بر متن را به سیستم هوش مصنوعی می دهد تا این طرح معماری سبز و آینده نگرانه را ایجاد کند.

پروژه AI x Future Cities از Midjourney برای تصور اینکه معماری پایدار در آینده ای عالی چگونه خواهد بود استفاده می شود. برای شهرهای سبزی که در آنها زندگی می کنند، مجموعه های ماناس باتیا که از طریق هوش مصنوعی تولید می شوند، آسمان خراش های بلند و آینده نگر پوشیده از جلبک ها را پیش بینی می کنند که به عنوان باغ های عمودی و برج های تصفیه هوای بیوفیلیک نیز عمل می کنند. شهر آینده که یک مدینه فاضله انرژی سبز با ساختارهای مدرن و بدون آلودگی است.

هنگام استفاده از این برنامه های متن به تصویر، باید در انتخاب کلمات دقت کرد. برای خروجی مورد نظر، ممکن است مجبور شوید چندین بار دستورات خود را تکرار کنید و اعلان اولیه آنها (متنی را که به عنوان ورودی به هوش مصنوعی می دهید) تغییر دهید. برای مرجع در اینجا از ترکیبی از کلمات و عبارات فهرست شده در زیر استفاده شده است:

آپارتمان های همزیست، بیومیمتیک و سیال ساخته شده از جلبک و مواد بیولومنسسنت که به عنوان برج های تصفیه هوا در شهری آینده نگر فوق واقعی عمل می کنند.

منبع: فرارو

به "هوش مصنوعی خانه های آیندگان را به تصویر کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی خانه های آیندگان را به تصویر کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید