راهنمای خرید برترین دستگاه کف شور

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، یکی از محبوب ترین دستگاه های نظافتی برای نظافت سطوح کف سالن، دستگاه کف شور است. نظافت سالن های پذیرایی، تالارها، مراکز تجاری و صنعتی و... با استفاده از انواع زمین شوی صنعتی انجام می گردد. این دستگاه ها پرسنل خدمات را قادر می سازند تا فرآیند شستشوی کف را با سرعت، دقیق و موثرتر انجام دهند. با این حال، دستگاه اسکرابر در ابعاد صنعتی از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند که توجه به ویژگی های آن ها در هنگام خرید به شما یاری کند تا انتخابی متناسب تر و بهتر بگیرید.

راهنمای خرید برترین دستگاه کف شور

یکی از محبوب ترین دستگاه های نظافتی برای نظافت سطوح کف سالن، دستگاه کف شور است. نظافت سالن های پذیرایی، تالارها، مراکز تجاری و صنعتی و... با استفاده از انواع زمین شوی صنعتی انجام می گردد. این دستگاه ها پرسنل خدمات را قادر می سازند تا فرآیند شستشوی کف را با سرعت، دقیق و موثرتر انجام دهند. با این حال، دستگاه اسکرابر در ابعاد صنعتی از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند که توجه به ویژگی های آن ها در هنگام خرید به شما یاری کند تا انتخابی متناسب تر و بهتر بگیرید. به همین علت ما در ادامه در خصوص عناصری که باید هنگام انتخاب برترین دستگاه کف شور در نظر گرفته شوند صحبت خواهیم کرد.

انواع دستگاه شستشوی کف سالن ها

اسکرابر دستگاه نظافتی است که به طور خاص برای شستشوی انواع سطوح کف طراحی شده است. این دستگاه از ترکیبی از آب، مواد شوینده، پد یا برس های پاک نماینده برای حذف موثر کثیفی و لکه های سطحی استفاده می نماید. اسکرابرها معمولاً در محیط های تجاری مانند بیمارستان ها، مدارس، رستوران ها و مراکز خرید، جایی که منطقه ها پرتردد احتیاج به شستشوی منظم و عمیق دارند، استفاده می شوند.

یک اسکرابر برای شستشوی سطوح به عملکرد مکانیکی متکی است که در مقایسه با روش های شستشوی دستی کارآمدتر و مؤثرتر است. بسته به احتیاج شستشوی و مقدار منطقه ای که باید تمیز گردد، در مقدار ها و انواع مختلف، در دو نوع دستی و سرنشین دار طراحی و فراوری می شوند.

منبع برق دستگاه و روش تامین انرژی دو نوع دیگر از ویژگی های انواع اسکرابر است. اسکرابرها در انواع برقی و باطری خور بسته به موتور الکتریکی استفاده شده به وسیله دستگاه موجود هستند. کف شوی ها به علت تحرک فوق العاده ای که دارد، می تواند بدون ایجاد اختلال در محیط اطراف، به صورت ایده آل جابجا گردد. بعلاوه باتری موجود در دستگاه کارایی و سرعت شستشوی بالا را در منطقه ها فشرده و کوچک ممکن می نماید.

نکات حائز اهمیت در انتخاب برترین دستگاه کف شور

هنگام استفاده از دستگاه برای شستشوی کف در محیط های تجاری، اداری و صنعتی و بعلاوه کناره های سطوح باید از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه مطلع باشید. از سوی دیگر، سرمایه گذاری در یک دستگاه اسکرابر با قیمت مناسب و ویژگی های مفید باعث صرفه جویی در هزینه های نظافت و شستشو می گردد و در عین حال کیفیت نظافت را به مقدار قابل توجهی بهبود می بخشد. در ادامه نکاتی که می بایست در زمان خرید دستگاه کف شوی به آنها توجه داشته باشید را آورده ایم:

توجه به ابعاد محیط

در ابتدا باید مقدار و نسبت سالن در نظر گرفته گردد. برای اینکه بتوانید در یک سالن عریض شستشوی سریع و کامل انجام دهید، ترجیحاً از دستگاه کف شوی صنعتی با ظرفیت بالا بهره ببرید. با این حال، اگر راهرو شما باریک است، یک کف شوی دستی برای شما کارآمد تر خواهد بود.

جنس سطوح کف سالن

هنگام انتخاب دستگاه کف شوی، نوع سطح راهرو نیز بسیار مهم است. بعضی از تجهیزات نظافتی برای کف های سخت و بادوام مانند سرامیک یا سنگ مناسب تر هستند، در حالی که سایر تجهیزات برای کفپوش های لمینت یا پارکت مناسب ترند. بنابراین انتخاب دستگاهی که متناسب با نوع کفپوش شما است لازم است.

آنالیز مقدار عملکرد و اثربخشی دستگاه

یکی از ملاحظات کلیدی در خرید کف شوی کارایی و اثربخشی آن است. تجهیزات با قدرت و راندمان بالا نه تنها فرآیند شستشو را تسریع می نمایند، بلکه نتایج عالی را نیز به همراه دارند. یک عامل کلیدی در عملکرد دستگاه، ظرفیت تغییر ویژگی هایی مانند فشار و دمای آب خروجی است.

مقدار استفاده از آب و انرژی

هنگام انتخاب یک شوینده کف نباید مصرف انرژی و اثرات آن بر محیط زیست را نادیده گرفت. در صورت امکان از دستگاه هایی با فناوری صرفه جویی در انرژی برای محافظت از محیط زیست و کاهش هزینه ها در شرکت خود بهره ببرید.

معروفیت برند تامین نماینده

یکی از عوامل مهمی که باید هنگام انتخاب دستگاه مورد احتیاج در نظر بگیرید، معروفیت سازنده برای فراوری تجهیزات نظافت صنعتی کف سالن است. شرکت های معتبر و شناخته شده معمولاً با ارائه کالاهایی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر کارایی عالی هستند، برای جلب اعتماد مصرف نمایندگان کوشش می نمایند. نوع کف شوی و خدمات پس از فروش همراه با آن به طور مستقیم بر سطح اطمینان مشتری تاثیر می گذارد.

یکی از فراورینمایندگان خوشنام و معتبر تجهیزات کف شوی تجاری، شرکت ابراهیم است که از وجهه بسیار مثبتی در این بخش برخوردار است. این شرکت بیش از چند دهه است که به فراوری تجهیزات نظافتی می پردازد که به آن اجازه داده است تا جایگاه منحصر به فردی در این صنعت ایجاد کند. تاکید شرکت ابراهیم بر کیفیت برتر و استفاده از تکنولوژی روز در فراوری محصول از ویژگی های شاخص آن می باشد. دستگاه های کف شوی ابراهیم با استفاده از مواد مرغوب و تکنولوژی روز قادر به تمیز کاری کامل و بی عیب و نقص می باشند که می تواند خواسته های سالن های مختلف را به طور موثر برآورده کند.

جمع بندی

در نهایت انتخاب و خرید دستگاه ایده آل به علت تنوع اسکرابرها و تجهیزات شستشوی کف سالن می تواند چالش برانگیز و گیج نماینده باشد. با توجه به نکاتی جزئی و استفاده از مشاوره مشاوران و متخصصان زبده مجموعه ابراهیم، می توانید برترین دستگاه کف شوی سالن را برای مجموعه خود انتخاب کنید. شما می توانید با توجه به احتیاجهای نظافتی مورد نظر و شرایط محیطی که دستگاه در آن به کار میرود، برترین دستگاه کف شوی را برای نظافت تمامی سطوح انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر برای انتخاب و خرید ایده آل مجموعه خود یاری می خواهید، می توانید به سایت ابراهیم مراجعه کنید یا با کارشناسان شرکت ابراهیم به شماره 87184-021 تماس بگیرید.

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید برترین دستگاه کف شور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین دستگاه کف شور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید