اخبار صنعت

ساخت بیمارستان در مزرعه پرورش خرگوش در تهران ، رد پای سیاست مدار مطرح ایرانی!

روند ساخت مریضخانه در ایران از ابتدا تا به امروز با فراز و نشیب هایی همراه بوده است؛ اما در تمام 150 سال گذشته صفت وقفی در کنار نام بیمارستان های مهمی در کشور به چشم می خورد؛ چنانچه بیمارستان محله سادات آباد که این روزها با عنوان سعادت آباد از آن یاد می...

17 مهر 1402

بازدید رایگان از موزه های مشهد در هفته گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برنامه های هفته گردشگری در خراسان رضوی اطلاع داد.

5 مهر 1402

صف های طولانی در چین برای خرید آیفون 15، عکس

زومیت نوشت: همزمان با آغاز عرضه جهانی آیفون 15، ساکنان چین برای خرید گوشی های نو اپل صف های طولانی تشکیل دادند.

2 مهر 1402

تابلو سازی و مزایای آن

با استفاده از تابلو می توانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و مراکز تابلو سازی، انواع تابلو ها را به سفارش شما می سازند.

31 شهریور 1402

قدرت خود را از خودشیفته ها و سایر سوءاستفاده کنندگان باز پس بگیرید!

مینا عبدی مترجم کتاب راهنمای افراد حساس برای مقابله با آدم ­های سمی: چگونه قدرت خود را از خودشیفته­ ها و سایر سوءاستفاده ­کنندگان باز پس بگیرید در گفت وگو با خبرنگاران درباره این اثر شرح داد: موضوع کتاب عبارت است از راهنمای افراد بسیار حساس برای مقابله...

20 شهریور 1402

این گیاه به قدری تلخ است که حشرات را هم فراری می دهد

نام این گیاه یعنی آمارا از واژه اسپانیایی amargo گرفته شده است که به معنای تلخ است. انتخاب چنین نامی کاملا مناسب بوده است چرا که پوست درخت حاوی کواسین است؛ ماده ای 50 برابر تلخ تر از کینین.

18 شهریور 1402

دانشمندان در استرالیا در پی حیات در مریخ! ، استروماتولیت های باستانی چه کمکی می نمایند؟

اداره کل ملی هوانوردی و فضانوردی ایالات متحده با شرکای بین المللی خود در استروماتولیت های باستانی استرالیا، در پی طرحی برای اکتشاف در مریخ است.

15 شهریور 1402

نگرانی از شکسته شدن حریم پاسارگاد

یک فعال میراث فرهنگی از فعالیت معدن و دیوارکشی در نزدیکی پاسارگاد، درحالی که حریم این میراث جهانی نقض شده است، ابراز نگرانی کرد.

8 شهریور 1402

هوش مصنوعی آمار فراوری کتاب را افزایش خواهد داد

مهدی آتش جام، کارشناس متاورس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان اصحاب رسانه پویا در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت نشر گفت: فارغ از مخالفان و موافقانی که هوش مصنوعی دارد، این فناوری است که در هیچ حوزه ای نمی توان از توسعه...

6 شهریور 1402

مجمع تشخیص با ایجاد 3 منطقه آزاد تازه در کشور موافقت کرد

حجت الله عبدالملکی اظهار کرد: اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد سه منطقه آزاد سرخس، دوغارون و مازندران که مصوب مجلس شورای اسلامی بود موافقت کردند.

1 شهریور 1402

دنیا خودرو؛ معرفی اولین مدل الکتریکی لامبورگینی

این هفته در دنیا خودرو: نمایش کانسپتی از اولین مدل الکتریکی لامبورگینی، معرفی گران ترین ماشین الکتریکی دنیا، نسل نو بنزی که با پورشه 911 رقابت می نماید و رونمایی از گران ترین و قوی ترین مدل اسپرت فورد

31 مرداد 1402

خالق فتوشاپ درگذشت

جان وارناک یکی از بنیان گذاران کمپانی ادوبی که محصولات مشهوری چون فتوشاپ را به بازار عرضه کرده است، از دنیا رفت.

30 مرداد 1402

کشف روستایی 8 هزار ساله در اعماق یک دریاچه مرموز، عکس

گجت نیوز نوشت: باستان شناسان آلبانیایی پیروز به کشف بقایای روستایی 8 هزار ساله در اعماق دریاچه ای باستانی با قدمت بالا شده اند. راز این سکونتگاه چیست؟

28 مرداد 1402

برخورد با جایگاه هایی که می گویند کارت سوخت نداریم

معاون وزیر نفت گفت:یک کارگروه نظارت بر جایگاه های عرضه فعال نموده ایم که بازدیدهای سرزده به جایگاه ها دارند و به جایگاه هایی که می گویند کارت سوخت نداریم اخطار می دهیم.

22 مرداد 1402

راهنمای خرید برترین دستگاه کف شور

یکی از محبوب ترین دستگاه های نظافتی برای نظافت سطوح کف سالن، دستگاه کف شور است. نظافت سالن های پذیرایی، تالارها، مراکز تجاری و صنعتی و... با استفاده از انواع زمین شوی صنعتی انجام می گردد. این دستگاه ها پرسنل خدمات را قادر می سازند تا فرآیند شستشوی کف را...

19 مرداد 1402

مسابقه ایران و روسیه در تخفیف نفتی به چین

صادرات نفتی ایران به چین رکوردزنی نموده است این در حالی است که بعضی منابع خبر از تخفیف بالای نفتی ایران در ماه های اخیر داشته است.

9 مرداد 1402

تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!

گجت نیوز نوشت: میتسوبیشی پیکاپ ترایتون (L200) مدل 2024 نسل نو را رسماً معرفی کرد. این پیکاپ از تغییرات برجسته در طراحی و ابعاد فنی بهره مند شده است.

6 مرداد 1402

پرسپولیس با بمب تابستانی اش برد ، ترکیب متفاوت پرسپولیس ؛ یاغی نو پایه ساز گل شد

پرسپولیس با گل های فرشاد فرجی و حسین کنعانی مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید.

31 تیر 1402

بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان، احتمال وقوع توفان شن در شرق کشور

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در 18 استان هشدار داد.

28 تیر 1402

معاوضه جنجالی بین استقلال و سپاهان؟

استقلال در نقل وانتقالات تابستانه نتوانسته نقاط ضعف فصل گذشته خود را رفع کند و فعلاً کوشش آبی ها بر این بوده که بتوانند توان فنی خود را در مقدار فصل گذشته حفظ نمایند. در مقابل جدایی بازیکنانی مانند رافائل سیلوا و محمد محبی، 3 بازیکن تازه به لیست استقلال...

28 تیر 1402
تعداد: (261)