تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، گجت نیوز نوشت: میتسوبیشی پیکاپ ترایتون (L200) مدل 2024 نسل نو را رسماً معرفی کرد. این پیکاپ از تغییرات برجسته در طراحی و ابعاد فنی بهره مند شده است.

تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!

پیکاپ سایز میانه ترایتون یا L200 میستوبیشی که از سال 2015 در پنجمین نسل خود به سر می بُرد، با معرفی مدل 2024 وارد ششمین نسل شده است. حالا این پیکاپ ژاپنی تحولی را در زمینه طراحی نمای بیرونی تجربه نموده و از سبک طراحی تازه میتسوبیشی به همراه شاسی نردبانی تازه پیشرفته و استحکام پیچشی 60 درصدی برخوردار شده است. میتسوبیشی پیکاپ ترایتون مدل 2024 نسل تازه را در سه نسخه تک کابین، دو کابین و دو کابین پیشرفته در دسترس قرار خواهد داد.

معرفی میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل تازه

بدنه ترایتون یا L200 مدل تازه با مواد فولادی با قابلیت انبساط بالا ساخته شده است و بعلاوه وزن کمتری نسبت به بدنه نسل قبلی دارد. میتسوبیشی اتاق بار این پیکاپ سایز میانه را هم مجدداً طراحی نموده و با کاهش 45 میلی متری ارتفاع آن به 820 میلی متر، جابه جایی بار را آسان تر نموده است. برای دسترسی راحت تر به اتاق بار هم رکابی پیاده سازی شده است. بنا به گفته میتسوبیشی، این پیکاپ دارای ابعادی بزرگ تر از هر زمان دیگری است، اما در همان حال به خاطر بهره گیری از فولاد سبک تر، کمترین افزایش وزن را تجربه نموده.

این پیکاپ میتسوبیشی با رنگ های نارنجی (Yamabuki Orange)، نقره ای (Blade Silver)، خاکستری (Graphite Gray)، دو مدل سفید (White Diamond و Solid White) و مشکی (et Black Mica) عرضه می گردد. نسخه های بالارده آن هم دارای جلوپنجره همرنگ با بدنه به علاوه تریم تیره تیتانیومی برای بعضی از قسمت ها هستند.

همان طور که انتظار می رود، میتسوبیشی ترایتون 2024 نسل تازه کابینی به روزرسانی شده را هم در پی دارد. داخل کابین این وانت سایز میانه ژاپنی نمایشگر مرکزی به صورت جداگانه از داشبورد با دو دایره چرخان و چند میانبر و بعلاوه کنترل های مجزا برای سیستم تهویه به چشم می خورند. البته حضور صفحه آمپر آنالوگ به جای صفحه آمپر تمام دیجیتال شاید جای تعجب داشته باشد. به هر حال، به وضوح تمرکز میتسوبیشی روی کاربردی و راننده پسند بودن فضای کابین دیده می گردد.

تا به اینجا فقط یک پیشرانه برای میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 تایید شده که یک نمونه دیزل 2.4 لیتری در سه نسخه با خروجی های فرق دارد. پایین رده ترین نسخه این پیشرانه 148 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. نسخه دیگر قابلیت فراوری قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر را دارد. در نهایت قدرت بالارده ترین نسخه به 201 اسب بخار و گشتاور آن به 470 نیوتن متر می رسد. برای انتقال نیرو محرکه این پیشرانه یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته یا دستی 6 سرعته الکترونیکی موجود خواهد بود.

میتسوبیشی L200 مدل تازه از دو سیستم Super Select 4WD-II و Easy Select 4WD بهره می برد. سیستم اولی که به آن اشاره شد، بعلاوه دیفرانسیل لغزش محدود وسط را به همراه می آورد که به ترتیب 40 و 60 درصد نیرو را به محور جلو و عقب راهنمایی می نماید. نسخه مجهز به این سیستم، حالت های محرکه 2H (دیفرانسیل عقب)، 4H (چهار چرخ محرک)، 4HLc (چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل وسط) و 4LLc (حالت سنگین با قفل دیفرانسیل وسط) دارد. ضمن اینکه نرمال، اکو، برفی، گل و لای، شن، سنگ و سنگریزه حالت های رانندگی در اختیار راننده خواهند بود.

سیستم تعلیق پیکاپ تازه میتسوبیشی با بازبینی انجام شده، سیستم دوجناغی تازه در ناحیه جلو و فنر شمشی در ناحیه عقب را در بر می گیرد. نسخه های برخوردار از Super Select 4WD-II حتی با اتکا به سیستمی تحت عنوان Active Yaw Control یا به اختصار AYC که روی چرخ جلو داخلی نیرو ترمز اعمال می نماید، باعث بهبود حرکت در پیچ ها می شوند. بعلاوه سیستم های دستیار حرکت در سربالایی برای تسهیل تجربه رانندگی در مسیرهای خارج از شهر پیش رو راننده قرار دارند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در گردش 360 به دور دنیا مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید