خودرو

دیسیپلین جالب النصری ها برای اقامت در تهران

باشگاه النصر عربستان هیچ درخواستی مبنی بر قرنطینه اعضای این تیم در هتل محل اقامت خود در تهران نداده است. با این حال رونالدو به عنوان کاپیتان النصر مورد توجه ویژه خواهد بود.

27 شهریور 1402

نارضایتی مشتریان از قیمت محصولات تازه سایپا، شورای رقابت بازی افکار عمومی را باخت

اعلام قیمت محصولات نو سایپا که پس از ماه ها تاخیر صورت گرفت، موجب ناراحتی شرکت کنندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه شده است.

24 شهریور 1402

دنیا خودرو؛ معرفی اولین مدل الکتریکی لامبورگینی

این هفته در دنیا خودرو: نمایش کانسپتی از اولین مدل الکتریکی لامبورگینی، معرفی گران ترین ماشین الکتریکی دنیا، نسل نو بنزی که با پورشه 911 رقابت می نماید و رونمایی از گران ترین و قوی ترین مدل اسپرت فورد

31 مرداد 1402

شاهکار سفارشی خودروساز افسانه ای با قیمت 10 میلیارد تومان

بنتلی بنتایگا (EWB) مولینر، رسماً مدل پرچمدار نو بنتلی بریتانیا است که فضای کابین بیشتری نسبت به سایر رقبای لوکس و سفارشی دارد. این خودرو براساس پرفروش ترین مدل بنتلی، یعنی بنتایگا، به دست صنعتگران مولینر، ساخته شده است.

29 مرداد 1402

8 تلویزیون بالای 65 اینچ برتر بازار؛ برترین ها برای خانه های بزرگ

تلویزیون نقش بسیار پررنگی را در دکوراسیون منزل ایفا می نماید، چرا که کاربران حداقل ساعاتی از روز را جلوی تلویزیون می گذرانند و علاقه مند هستند تا برنامه های دلخواه خود را با برترین کیفیت و وضوح تصویر دیدن نمایند. اگر چه دیدنی تلویزیون با صفحه نمایش بزرگتر...

9 مرداد 1402

تصاویر هیجان انگیز از مدل 2024 ماشین آفرود میتسوبیشی!

گجت نیوز نوشت: میتسوبیشی پیکاپ ترایتون (L200) مدل 2024 نسل نو را رسماً معرفی کرد. این پیکاپ از تغییرات برجسته در طراحی و ابعاد فنی بهره مند شده است.

6 مرداد 1402

بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان، احتمال وقوع توفان شن در شرق کشور

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در 18 استان هشدار داد.

28 تیر 1402

مهمترین راهکارهای حمل اثاثیه منزل بین شهری از اصفهان به سایر شهرها چیست؟

همواره حمل و نقل اثاثیه و جابجایی از شهری به شهر دیگر برای زندگی استرس زا است. اگر قصد باربری و حمل اثاثیه منزل بین شهری دارید با ما همراه باشید.

22 تیر 1402

این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است، عکسهامر تازه ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت، عکسوانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس

آئرا، برند نوظهور ایتالیایی، پس از معرفی کراس اور کوپه خود به سراغ سگمنت سدان رفته و قصد رقابت جدی با بزرگانی مثل تسلا و پورشه و لوسید موتور و... را دارد.طراحی خاص و مجذوب کننده در کنار ویژگی های فنی منحصر به فرد، برگ برنده این خودرو محسوب می شوند.

12 تیر 1402

چگونه از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟

شاید دستگاه تلفن همراه شما هم وقتی داغ می گردد، دچار کندی عملکرد شده و ممکن است تا زمانی که از گرمایش آن کم و سرد نگردد، خاموش گردد، اما به هر نحوی این داغی باید متوقف گردد.

2 تیر 1402

شاخه ای کوچک از امید

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)- هما احمدی: رویا بنیان کودکی است. برای کودک مرزی میان رویا و واقعیت وجود ندارد و این همان بخش خلاقانه و زیبای کودکی است. روزمرگی، درک ما از وضع موجود را به عنوان واقعیت به خورد ما می دهد و زندگی روزمره، رویاها را از...

29 خرداد 1402

نتایج سامانه یکپارچه در مرحله دوم اعلام شد ، به 97 درصد متقاضیان سال جاری خودرو نرسید

نتایج سامانه یکپارچه اعلام شد و براساس این نتایج، 97 درصد تا خاتمه 1403 خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت. 3 درصد به جای مانده هم خودروهای جایگزین را دریافت خواهند کرد.

27 خرداد 1402

برگزاری رویداد Bespoke Life 2023 سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، در رویداد Bespoke Life 2023 از آغاز فصل تازه لوازم خانگی این شرکت برای تغییر زندگی کاربران به وسیله پایداری، اتصال و طراحی اطلاع داد.

21 خرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

خبرنگاران- قیمت تارا دنده ای امروز یکشنبه 31 اردیبهشت در بازار آزاد 20 میلیون ریخته و نسبت به سایر محصولات ایران خودرو کاهش بیشتری داشته است. فروشنده های تارا دنده ای امروز رقمی نزدیک به 720 میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می دهند و از این نظر رانا پلاس...

31 اردیبهشت 1402

اختراع دستگاه مجهز به هوش مصنوعی که سرعت پیاده روی را 3 برابر می نماید

یک شرکت دانش بنیان در آمریکا دستگاهی را اختراع نموده است که با بستن آن به زیر کفش ها سرعت راه رفتن به سه برابر سرعت عادی افزایش پیدا می نماید.

27 اردیبهشت 1402

دو شاسی بلند الکتریکی تویوتا سال آینده به بازار خواهند آمد

تویوتا در نمایشگاه شانگهای دو کانسپت از شاسی بلندهایی نمایش داد که قرار است سال آینده در چین فراوری شوند. این دو ماشین مدل های جدیدی از زیرمجموعه bZ تویوتا هستند و هر دو موتور الکتریکی دارند.

13 اردیبهشت 1402

سرقت از بازیکن خارجی استقلال در خیابان

رافائل سیلوا مدافع آبی های تهران در حالیکه امروز پس از تمرین در مسیر برگشت به منزلش بود، مورد سرقت نهاده شد.

10 اردیبهشت 1402

این مدل مرسدس بنز زمانی در ایران هم فراوری می شد!

حالا مرسدس بنز پس از انتشار اسپای شات ها و تصاویر مختلف، از نوترین مدل این اتاق با کد W 214 رونمایی نموده است. به صورت کلی، طراحی E کلاس نو چیزی شبیه به مدل های EQE و S کلاس بوده و در کنار این ها، می خواهد به اصالت خود هم وفادار بماند!

8 اردیبهشت 1402

معرفی جدیدترین ابزارهای برقی و شارژی

ابزار های برقی و شارژی که کارهای تعمیر ، نگهداری و چیدمان را عملی می نمایند ، به طور ویژه برای اهداف مختلف فراوری می شوند. استفاده آگاهانه و مطابق با دستورالعمل ها از این ابزارها بسیار مهم است. در ادامه به معرفی جدیدترین ابزارهای موجود و برترین برند های...

5 اردیبهشت 1402

خواص گیاه شنگ و نحوه مصرف آن

اسامی برخی از گیاهان برای بسیاری از ما ناشناخته و حتی عجیب و غریب است! حتی در مواردی اگر این گیاهان به عنوان داروی گیاهی مؤثر برای درمان بیماری هایی خاص تجویز شوند، از مصرف آن ها خودداری می کنیم. شنگ یکی از همین گیاهان ناشناخته است که امروزه دانشمندان...

1 اردیبهشت 1402
تعداد: (169)