فیات موبی؛ هاچ بک شهری مقرون به صرفه قیمت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، از ویژگی های بخش ایمنی می توانیم به دو کیسه هوا و سنسور پارک عقب اشاره کنیم. موبی بعلاوه پیروز به دریافت 2 ستاره از Latin NCAP شده است.

فیات موبی؛ هاچ بک شهری مقرون به صرفه قیمت

فیات موبی، خودرویی است که از سال 2016 تا کنون در کشور برزیل فراوری می گردد. موبی در بازار های آمریکای جنوبی به عنوان هاچ بک سگمنت A عرضه شده و در مجموع یک خودروی کوچک مناسب رانندگی در شهر محسوب می گردد.

موبی از منظر ابعاد برابر با 3566 میلیمتر در طول، 1633 میلیمتر در عرض و 1490 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 2305 میلیمتر است. وزن خالص خودرو 907 کیلوگرم محاسبه شده است.

ظرفیت قسمت بار حدود 235 لیتر است. فیات موبی در تریم های مختلفی عرضه می گردد که نسخه TREKKING در واقع تریم کراس آن محسوب می گردد. فیات موبی؛ هاچ بک شهری مقرون به صرفه قیمت برای پیشرانه فیات موبی از نمونه 1 لیتری 3 سیلندر با 69 اسب بخار خروجی و 93 نیوتن متر گشتاور استفاده شده که میانه مصرف آن حدود 4.5 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی است. ظرفیت باک بنزین 47 لیتر است.

در تریم پایه، جعبه دنده 5 سرعته دستی در ارتباط با محور جلو از دیگر ویژگی های فیات موبی است. خودرو طی 13.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. سیستم ترمز در چرخ های جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. رینگ های آلومینیومی در میزان 14 اینچی ارائه می شوند.

فیات موبی کابین بسیار ساده و مالی را میزبانی می نماید که از ویژگی های این فضا می توان به نمایشگر مونوکروم با قابلیت نصب تلفن همراه به عنوان نمایشگر تنظیمات در تریم پایه و نمایشگر 7 اینچی تنظیمات سیستم تفریح با پشتیبانی بی سیم از اندروید اوتو در تریم بالاتر، نمایشگر 3.5 اینچی میان نشانگر های سنتی امپر، فرمان هیدورلیک، شیشه های برقی جلو، سیستم تهویه، تنظیم ارتفاع فرمان و... را مورد اشاره قرار داد.

تقریبا تمامی قسمت های کابین از مواد دارای بافت سخت فراوری شده اند. از ویژگی های بخش ایمنی می توانیم به دو کیسه هوا و سنسور پارک عقب اشاره کنیم. موبی بعلاوه پیروز به دریافت 2 ستاره از موسسه ایمنی Latin NCAP شده است. قیمت فیات موبی با توجه به بازار هدف از حدود 9000 دلار شروع و تا 12670 دلار بالا می رود.

منبع: فرادید

به "فیات موبی؛ هاچ بک شهری مقرون به صرفه قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیات موبی؛ هاچ بک شهری مقرون به صرفه قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید