هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، هتل سینر کاپادوکیا، هتل 3 ستاره زیبا در منطقه تاریخی کاپادوکیا شهر بالن های رنگارنگ است که برترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده و گزینه ایده آلی برای گردشگران به شمار میرود.

هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه

این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی واقع شده و علاوه بر برخوردار بودن از منظره مجذوب کننده و نفس گیر، به بسیاری از جاهای دیدنی و مهم کاپادوکیا دسترسی آسان دارد. فاصله هتل تا پارک تاریخی گورمه و جاذبه های دیگر بسیار کم است. بیشتر گردشگران برای دسترسی به این شهر از فرودگاه کایسری kayseri یا فرودگاه نوشهیر Nevsehir استفاده می کنند. همه باید حداقل یک بار سفر به کاپادوکیا را تجربه کنند.

برای گردشگرانی که دوست دارند با توجه به بودجه سفرشان اقامت خوش و دل چسب اما با هزینه معقول داشته باشند، می توانند به رزرو هتل سینر کاپادوکیا فکر کنند. در این هتل خدمات گوناگون جهت آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند و کارکنان زحمتکش و کاردان برای خشنودی و رضایت مهمانان تمام تلاششان را می کنند.

مهمانان در اتاق های هتل سینر کاپادوکیا از آرامش و استراحتشان لذت می برند و بیشتر گردشگرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، از کیفیت خدمات و سرویس دهی و نحوه برخورد کارکنان نهایت رضایت را داشته اند. مهمانان با رزرو هتل Ciner Hotel Cappadocia خاطرات خوششان را از کاپادوکیا تکمیل تر می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سینر کاپادوکیا

در هتل سینر کاپادوکیا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند.

دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش 24 ساعته هتل به طور شبانه روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن ها است.

مهمانان می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباس شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و جلسه های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز و تراس آفتاب در نظر گرفته شده اند که برای استراحت و تنفس مهمانان مناسب هستند.

در ضمنًً، کارکنان هتل سینر کاپادوکیا به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. مهمانانی که قصد سفر به کاپادوکیا همراه حیوان خانگی شان را دارند، توجه داشته باشند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل

هتل سینر کاپادوکیا برای مهمانان اتاق های گوناگون و متناسب با سلیقه های متفاوت طراحی نموده است. واحدهای هتل شامل اتاق های سینگل استاندارد، توئین استاندارد، دبل استاندارد، تریپل استاندارد و سوئیت هستند. دکوراسیون اتاق ها فوق العاده شیک و مجذوب کننده است و به سبک خاص و منحصربه فرد طراحی شده است.

فضای سنتی و کلاسیک زیبایی بر اتاق ها حاکم است و مهمانان خود را همانند در قصرهای تاریخی احساس می کنند. استفاده از ترکیب رنگ های زیبا و هماهنگ با همراهی تزئینات چوبی اتاق ها را به مکانی دنج و آرامش بخش تبدیل نموده است. اسباب و لوازم به کار گرفته شده در چیدمان اتاق ها کلاسیک، باکیفیت و در عین حال زیبا هستند.

کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمامی واحدها ارائه می شود. در ضمنًً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل سینر کاپادوکیا ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت 7 صبح الی 11 صبح است.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و تفریح هتل

در این هتل یک سری فعالیت ها و امکانات تفریح برای تفریح مهمانان در نظر گرفته شده اند تا مهمانان در اوقات فراغت و بیکاری به آن ها بپردازند و از لحظاتشان به سالم ترین و زیباترین شکل ممکن استفاده کنند. دو استخر روباز مخصوص بزرگ سالان و بچه ها در هتل وجود دارند که استفاده از آن ها برای مهمانان رایگان است و اطرافشان تخت و چترهای آفتاب قرار داده شده اند. استفاده از استخر روباز فصلی است و مهمانان معمولاً با گرم شدن هوا خود را داخل استخر هتل می یابند.

خدمات ریلکسی شن و آرامش بخش مرکز اسپای هتل نظیر حمام ترک و ... روز مهمانان را می سازند و احساس نشاط و سبکی برایشان به ارمغان می آورند. مهمانان می توانند با شرکت در تورهای دوچرخه سواری در خیابان های شهر رکاب بزنند و یا در تورهای پیاده روی شرکت کنند و شهر را با پای پیاده کشف کنند. تورها و کلاس های آموزش فرهنگ محلی نیز هواداران خاص خود را دارند. اسب سواری از ورزش های مهیج و پرطرفدار است که مهمانان می توانند برای انجام آن با پذیرش هماهنگ شوند. با تاریک شدن هوا نیز موسیقی و اجراهای زنده در هتل شروع می شوند و شب های به یادماندنی و خاطره انگیز برای مهمانان رقم می زنند.

رستوران هتل

در رستوران هتل سینر کاپادوکیا همه روزه وعده های اصلی برای مهمانان تدارک دیده شده و سرو می گردند. منوی این رستوران شامل غذاهای متنوع و خوشمزه ترکی سنتی و فرانسوی است و طعم به یاد ماندنی در خاطر مهمانان به جا می گذارد. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده و سرو می نماید.

فاصله هتل سینر کاپادوکیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه روباز گورمه: 1.4 کیلومتر

فاصله تا پارک ملی و تاریخی گورمه: 1.7 کیلومتر

فاصله تا موزه فضای باز زلوه: 4 کیلومتر

فاصله تا موزه اورگوپ: 7 کیلومتر

فاصله تا صومعه نیکولاس: 7 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید