سفری حیرت انگیز به محبوب ترین جاذبه های گردشگری کرواسی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شهرهای تاریخی و طبیعت بکر بعضی از جاذبه های مهم کرواسی است. زاگرب، مرکز پر جنب و جوش کرواسی مرکز بعضی از برترین موزه های کشور، گالری ها، رستوران ها و محل خرید می باشد. در امتداد ساحل، شهرهای باستانی قرن ها پیش با ساختمان های سنگی دوران ونیزی ساخته شده اند، در حالی که سواحل شگفت انگیز چیزهای بی شماری را مانند غواصی، اسکی روی آب و موج سواری ارائه می دهند که از زیباترین جاذبه های گردشگری کرواسی محسوب می گردد. جزیره کرواسی در آدریاتیک، پناهگاهی برای قایق بادبانی و کسانی است که مایل به صرف آرامش و لذت بردن از آفتاب مدیترانه ای هستند است و به گردشگری می پردازند. دیدنی های کرواسی علاقه مندان به سفر و طبیعت را به سوی خود فرا می خواند. باخبرنگاران همراه باشید برای سفر به مجذوب کننده ترین مکان های دیدنی کرواسی...

سفری حیرت انگیز به محبوب ترین جاذبه های گردشگری کرواسی

دیوار شهر قدیمی دوبرونیک

دوبرونیکن، پر زرق و برق ترین مقصد گردشگری کرواسی، در شهر قدیمی با شکوه که در دیوارهای دفاعی قرون وسطی قرار گرفته است و مکانی است که یونسکو آن را به عنوان میراث جهانی گفت. هر تور گشت و گذار برای اولین بار در شهر باید با راه رفتن در اطراف استخرها (مدار کامل دو کیلومتر)، که شامل قلعه ها، برج ها و توپ ها که در امتداد راه است آغاز کند. از بالای دیوار، شما می توانید منظره ها شگفت انگیز را از پشت مکان های تماشای کرواسی ببینید و از درخشش دریای آدریاتیک کرواسی لذت ببرید. کفش های راحت بپوشید و بطری آب و دوربین بیاورید.

کاخ دیوکلسیان در اسپلیت

اسپلیت در کرواسی دومین شهر بزرگ بعد از زاگرب است و یکی از مجذوب نماینده ترین جاذبه های گردشگری کرواسی می باشد؛ در داخل دیوارهای رومی باستانی کاخ دیوکلسیان توسعه یافت. با مشرف بودن به دریای آدریاتیک کرواسی، به وسیله امپراتور روم دیوکلستین ساخته شده است، کسی که در 305 میلادی بازنشسته شد. این مکان یکی از تماشای های کرواسی که 4 در ورودی مهم دارد 3 در از زمین و یک درب اصلی به وسیله آب که همواره باز است. در داخل دیوارها، چیزهایی برای تماشا وجود دارد که عبارتند از ستون های با شکوه (حیاط فرعی)، که در آن شما کلیسای سنت دومنیوس با برج ظریف و با ناقوسی زیبا را پیدا می کنید. شهر قدیمی فقط پیاده رو است و یک مکان قدیمی که به وسیله سازمان جهانی یونسکو به عنوان میراث جهانی اعلام شده است.

شهرستان هاور

بسیاری از گردشگران از جاذبه های گردشگری کرواسی و مکان های تماشای کرواسی تماشا می نمایند تا جزیره های دالماسی سعادتمند را دریابند و به گردشگری بپردازند، که شیک ترین آن هاور است. در اینجا، شهر هاور به برخی از هتل های برتر کشور و برترین رستوران های غذاهای دریایی معروف است. بازگشت به سالهای تحت کنترل حکومت ونیزی (1420-1797)، معروفیت قدیمی آن، از یک میدان بزرگ بدون ماشین نادیده گرفته شده و در قرن شانزدهم به وسیله کلیسا، یک بندر زیبا و یک قلعه تپه ای ساخته شده است. شهر هاور محبوب به قایقرانی مشهور است و بعلاوه مسافران برای لذت بردن از سواحل و آبگرم و ورزشهای آبی به اینجا می آیند و به گردشگری می پردازند.

پارک ملی پلاتویک

پرطرفدارترین مکان های تماشای کرواسی، پارک ملی پلاتویک شامل تپه های تند است که در اطراف آن 16 دریاچه آبی که رعد و برق دنباله این آبشارها را به هم متصل می نماید. یک شبکه از مسیرهای پیاده روی از پل های چوبی و پارک عبور می نماید و بلیط ورودی شامل قایق سواری در سراسر دریاچه ها موجود می باشد. با تشکر از طبیعت بی نظیر سرسبز، پارک یک پناهگاه برای حیوانات وحشی، از جمله گرگ ها و خرس ها (هرچند که آنها ترسو هستند، بنابراین بعید است شما آن ها را ببینید) و بعلاوه جغدها، عقاب ها و قورباغه ها است. اگر بخواهید شب را بمانید چندین هتل در اطراف پارک وجود دارد. شما می توانید از پلاتویک با تورهای تفریحی سازمان یافته با اتوبوس از زاگرب و زادار از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری کرواسی بازدید کنید.

Zagrebs Gornji Grad

در مرکز کرواسی، زاگرب، یکی از مکان های تماشای کرواسی Gornji Grad قرون وسطایی (بالای شهر) است. در اینجا، جاذبه های گردشگری کرواسی شامل کلیسای جامع با نمای نئو گوتیک و برج کلیسایی های دوقلو، مجلس (مجلس)، کلیسای سنت مارک با سقف کاشی شده رنگی آن و برج Lotrščak قرن 13 است که شما می توانید برای تماشا منظره ها فوق العاده بیشتر به پشت بام های شهر صعود کنید. بعلاوه مطمئن شوید که موزیک مورد علاقه افراد محبوب را بشنوید و موزه دوست داشتنی روابط شکست خورده را ببینید.

قایقرانی در نزدیکی پارک ملی کرناتی

این جزیره کرواسی بیش از 35 کیلومتر در طول و 13 کیلومتری از عرض دریا گسترده شده و از تماشای های کرواسی می باشد. این مجمع الجزایر بیش از 80 جزیره کوچک را در بر میگیرد. سنگ و خشک با کمی خاک حاصلخیز ویژگی های این جزیره هاست و جزایر کوچک عملا غیر ساکن هستند، گرچه برخی از کلبه های سنگی بسیار مهمی که در ابتدا به وسیله یک ماهیگیر و شبان محلی ساخته شده اند به عنوان یک پناهگاه مورد استفاده قرار می گیرد، اما اکنون به عنوان خلوتی برای تعطیلات و یا رستوران های فصلی غذاهای دریایی استفاده می گردد. برترین راه برای کشف جزایر با قایقرانی خصوصی است (نزدیک ترین دسترسی در بیوگراد نامرو است). بعلاوه ممکن است از کرناتی به عنوان یک سفر روزانه با قایق تفریحی از زادار یا سیبنیک در سرزمین اصلی بازدید کنید.

کلیساهای رومیان زادار

شهر قدیمی بدون ماشین زادار در شبه جزیره کوچک ساخته شده و از بی نظیرترین تماشای های کرواسی است. جاذبه های بزرگ آن کلیساهای رومی زیبا است که بین قرن های 9 و 13 ساخته شده و با نقاشی های مذهبی و گنجینه های طلایی تزیین شده است. اطمینان حاصل کنید که کلیسای قرن 9 پیش از رومانی سنت دونات و کلیسای قرن 11 سنت ماری و کلیسای Anastasia و کلیسای سنت Chrysogonus، که هر دو از قرن 12هستند را آنالیز کنید. سایر مواردی که میبینید عبارتند از موزه شیشه باستانی و دو عمارت مدرن، ارگان دریایی و خوش آمد گویی خورشید، که هر دو در ساحل، نزدیک شبه جزیره هستند.

ساحل ریت زلاتنی

بیشترین عکس از ساحل کرواسی باید از زلاتینی (شاخ طلایی) در بول در ساحل جنوبی براچ باشد. شکل غیر معمولی زمین به عنوان شمشیر شناخته می گردد، و از سنگریزه های زیبا تشکیل شده و 500 متر عمود بر ساحل است. بسته به باد و جریان های آن، شکل آن از فصلی به فصل دیگر تغییر می نماید. به وسیله یک سری از درختان کاج که سایه می دهد و نادیده گرفته شده و به وسیله ارتفاع سنگی از کوه ویدووا گورا، آن را در تابستان با سونا و چترهای قرار داده شده پشتیبانی می نماید. دریای کرواسی به مقدار کافی از ماه ژوئن تا سپتامبر برای شنا گرم است، و برخی افراد نیز می توانند در ماه می و اکتبر نیز در اینجا شنا نمایند. جاذبه های بیشتر در ساحل شامل ورزش های آبی مانند قایق بادبانی، قایق های تفریحی دریایی، و قایق موز سواری است. زلاتینی رات بعلاوه مقصد کوهنوردی فوق العاده ای در کرواسی است. براچ با کشتی و کاتامان از اسپلیت قابل دسترسی است.

شهر کرچولا

شهر کرچولا، سمت اصلی در جزیره کرچولا در دالماسی جنوبی، بر روی یک شبه جزیره کوچک قرار گرفته و از محبوب ترین تماشای های کرواسی است. دیوارها و برج های قرون وسطایی، کوچه های سنگی بدون ماشین، در یک الگوی قرار می گیرند تا از پناهگاه های عمومی حمایت نمایند. این ساختمان ها با ساختمان های سنگی اشرافی قرن ها پیش ساخته شده است، زمانی که این جزیره تحت حکومت ونیزی بود. جاذبه های اصلی شامل خانه مارکو پولو که محل تولد کاوشگر مشهور قرن شانزدهم است و پایکوبی شمشیری، یک پایکوبی سنتی، که برای گردشگران فقط در خارج از شهر در تابستان برگزار می گردد. شما می توانید به شهر کرچولا با قایق از اسپلیت به صورت روزانه یا به وسیله دوبروونیک که فقط تابستان ها امکان دار، برسید.

شهر کرچولا، سمت اصلی در جزیره کرچولا در دالماسی جنوبی، بر روی یک شبه جزیره کوچک قرار گرفته است. دیوارها و برج های قرون وسطایی، کوچه های سنگی بدون ماشین، در یک الگوی قرار می گیرند تا از پناهگاه های عمومی حمایت نمایند. این ساختمان ها با ساختمان های سنگی اشرافی قرن ها پیش ساخته شده است، زمانی که این جزیره تحت حکومت ونیزی بود. جاذبه های اصلی شامل خانه مارکو پولو که محل تولد کاوشگر مشهور قرن شانزدهم است و پایکوبی شمشیری، یک پایکوبی سنتی، که برای گردشگران فقط در خارج از شهر در تابستان برگزار می گردد. شما می توانید به شهر کرچولا با قایق از اسپلیت به صورت روزانه یا به وسیله دوبروونیک که فقط تابستان ها امکان دار، برسید.

پارک ملی ملیت

سومین جزیره غربی کرواسی، ملیت نام دارد که یک پارک ملی است. به طور عمده به وسیله جنگل های متراکم پوشیده شده است؛ این پارک بر روی دو دریاچه آب شور فیروزه ای متصل شده، یکی با جزیره ای که به وسیله یک صومعه بنیدیکتین قرن 12 امتداد می یابد، که شما می توانید به وسیله قایق رانی از آن بازدید کنید. محبوب دوستداران طبیعت برای تماشای تماشای های کرواسی، پارک چیزهای زیادی را برای انجام دادن ارائه می دهد، راه های فراوانی به وسیله جنگل اجرا می گردد و دنباله ای نُه کیلومتر در اطراف این دریاچه ها می گذرد، که آن را برای پیاده روی یا دوچرخه سواری در کوهستان ایده آل می نماید، می توانید شنا کنید یا قایقی برای کشف دریاچه ها بگیرید. غذای تخصصی محلی خرچنگ است. تنها یک هتل در این جزیره وجود دارد، اما خانواده های محلی در تابستان، اتاق ها را به بازدید نمایندگان اجاره می دهند. ملیت می تواند به وسیله کشتی یا کاتامان از دوبروونیک برسد.

روویج

در شمال غربی کرواسی، در شبه جزیره ایستری، شهر ساحلی ونیزی، رووینی، از خانه های رنگارنگ پلاستیکی ساخته شده است که یک بندر ماهیگیری زیبا دارد و تحت نظارت کلیسای تپه ای با زنگی بالای برج اداره می گردد. علاوه بر سواحل ریگی نزدیک، جاذبه اصلی گردشگری، موزه اکوتایپ بتانا در اسکله است که داستان بتنا، نوعی قایق چوبی که به وسیله ماهیگیران محلی استفاده می گردد، را می گوید. بعلاوه تعداد زیادی از هتل های هوشمند، رستوران های غذای آماده دریایی و گالری های هنری وجود دارد. مردم محلی زبانی دارند که ترکیبی از زبان های کرواسی و ایتالیایی می باشد؛ نزدیک ترین فرودگاه در پوله است.

پارک ملی بریجونی

این جزیره از جزایر کاج خوشبو کرواسی که در شبه جزیره ایستریایی پراکنده شده است دارای یک پارک ملی است. بزرگترین جزیره، Veli Brijun، با پارک های زیبا پوشانده شده است و برای بازدید نمایندگان باز است. رئیس جمهور پیشین یوگسلاوی، تیتو، در اینجا به بازدید از مقامات ارشد خارجی می پرداخت و برخی از آنها حیوانات عجیب و غریب را به عنوان هدیه به ارمغان آورند، که اکنون در پارک کوچک سافاری دیده می گردد. فیل ها از هند، بز کوهی ها از زامبیا، و گورخرهای گینه از جاذبه های اصلی و تماشای های کرواسی هستند. بعلاوه دو هتل، زمین گلف و خرابه های ویلا رومی وجود دارد. برای رسیدن به اینجا، قایق پارک ملی (رزرو کردن لازم است) را از Fažana در سرزمین اصلی، هفت کیلومتری شمال پولا بگیرید.

منبع: همگردی

به "سفری حیرت انگیز به محبوب ترین جاذبه های گردشگری کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری حیرت انگیز به محبوب ترین جاذبه های گردشگری کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید