دیسیپلین جالب النصری ها برای اقامت در تهران

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، باشگاه النصر عربستان هیچ درخواستی مبنی بر قرنطینه اعضای این تیم در هتل محل اقامت خود در تهران نداده است. با این حال رونالدو به عنوان کاپیتان النصر مورد توجه ویژه خواهد بود.

دیسیپلین جالب النصری ها برای اقامت در تهران

کاروان تیم فوتبال النصر عربستان در حالی بامداد دوشنبه با پرواز اختصاصی وارد تهران می گردد که برنامه ورود آن ها به طور کامل تنظیم شده است. اعضای این تیم پس از حضور در فرودگاه مهرآباد با دو اتوبوس اختصاصی و چهار ماشین سواری راهی هتل محل اقامت خود در شمال شهر تهران خواهند شد.

باشگاه پرسپولیس طبق درخواست مسئولان النصر عربستان حدود 43 اتاق در اختیار النصری ها قرار می دهد. بعلاوه تعداد 22 اتاق نیز در اختیار همراهان این تیم قرار می گیرد. تمام بازیکنان النصر غیر از کاپیتان این تیم اتاق های دونفره خواهند داشت. آن ها در بخشی از هتل اقامت دارند که ورود و خروج به آن احتیاج به تأیید مدیر اجرایی النصر دارد. مسئولان این تیم عربستانی قصد دارند در مدت زمان کوتاه حضورشان در تهران میهمانان ویژه ای را به هتل خود دعوت نمایند که ایرانی نیز هستند.

مدیر باشگاه النصر ترتیب ملاقات هایی را داده است که شامگاه دوشنبه خواهد بود، اما تنها رسانه های مورد تأیید خودشان می توانند در آنجا حضور داشته و عکس بگیرند. یکی از این ملاقات ها مهم و هیجانی خواهد بود.

آشپز هتل محل اقامت این تیم آشنایی کامل با مذاق آن ها دارد و طبق سفارش آن ها قرار است وعده های غذایی به همراه دو میان وعده عصرانه را آماده کند.

باشگاه النصر درخواست سوئیت برای کاپیتان النصر داشته که با توجه به بستن بازوبند کاپیتانی بر بازوی کریستیانو رونالدو قرار است ستاره فوتبال جهان در آنجا ساکن گردد. رفت و آمد به داخل محل اقامت النصری ها به هیچ وجه ممنوع نیست بلکه تنها با مجوز مدیران باشگاه النصر امکان ورود به آن محوطه وجود دارد.

رونالدو هیچ محدودیتی برای رفت و آمد ندارد و قرار نیست تیم مجزایی برای حفاظت از او در هتل در نظر گرفته گردد.

ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت 21:30 شامگاه سه شنبه 28 شهریور در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد.

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.

منبع: فرارو

به "دیسیپلین جالب النصری ها برای اقامت در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیسیپلین جالب النصری ها برای اقامت در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید