سبک زندگی

شال مبل به چه کاری میاد؟

اگر می خواهید با کمترین هزینه، دکوراسیون محیط خانه خود را تغییر داده و زیبایی آن را افزایش دهید، می توانید از شال مبل بهره ببرید. با وجود این که امروزه شال مبل تبدیل به یکی از اکسسوری های دکوراتیو کاربردی شده است، با این حال هنوز خیلی از افراد نمی دانند...

23 مهر 1402

3 مرحله آسان برای ساخت کمد کپسولی مینیمال

حتما این روزها عبارت کمد کپسولی به گوش شما هم رسیده و احتمالا کنجکاو هستید که بدانید این کمد دقیقا چیست و چه تفاوتی با بقیه کمدها دارد. جالب است بدانید که این اصطلاح به نوع خاصی از کمدها اشاره نمی نماید بلکه سبک چیدمان و دسته بندی لباس ها در آن است که با...

9 مهر 1402

حفار برهنه سرطان نمی گیرد، معمایی که محققان را حیرت زده نموده!، عکس

موش حفار برهنه، جونده زشت، چروکیده و تقریبا بدون مو با دندان هایی دراز که از دهانش بیرون زده ، قطعا موجود دوست داشتنی و جذابی نیست؛ ولی همین موجود نه چندان زیبا، ویژگی های حیرت آوری دارد که جانورشناسان و محققان پزشکی در سراسر دنیا را انگشت به دهان گذاشته...

4 شهریور 1402

8 تلویزیون بالای 65 اینچ برتر بازار؛ برترین ها برای خانه های بزرگ

تلویزیون نقش بسیار پررنگی را در دکوراسیون منزل ایفا می نماید، چرا که کاربران حداقل ساعاتی از روز را جلوی تلویزیون می گذرانند و علاقه مند هستند تا برنامه های دلخواه خود را با برترین کیفیت و وضوح تصویر دیدن نمایند. اگر چه دیدنی تلویزیون با صفحه نمایش بزرگتر...

9 مرداد 1402

ناتینگ فون 2 در برابر گوگل پیکسل 7؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟ناتینگ فون 2 در مقابل گوگل پیکسل 7

در این مطلب به مقایسه دو گوشی ناتینگ فون 2 و پیکسل 7 می پردازیم تا ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد.

31 تیر 1402

کمبود این ویتامین ها باعث سردرد می گردد

اگر جزو افرادی هستید که به سردرد های مزمن مبتلا هستید، بهتر است بدانید کمبود بعضی ویتامین ها باعث سردرد می گردد و می توانید با مصرف ویتامین سردردتان را کاهش دهید.

11 تیر 1402

برگزاری رویداد Bespoke Life 2023 سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، در رویداد Bespoke Life 2023 از آغاز فصل تازه لوازم خانگی این شرکت برای تغییر زندگی کاربران به وسیله پایداری، اتصال و طراحی اطلاع داد.

21 خرداد 1402

در خانه سرمه چشم درست کنید

یکی از کارهایی که قدیمی ها برای زیبایی خود انجام می دادند، استفاده سرمه چشم بود. نکته جالب آن است که سرمه برای تقویت مژه بسیار موثر است.

14 خرداد 1402

شایعات درست و غلط درباره سلامتی

باور عامه نقش مهمی در عادات غذایی در سلامتی و روش های درمان در هنگام بیماری دارند. بعضی از این باورها پایه علمی داشته و بعضی بی پایه و اساس هستند.

9 اردیبهشت 1402

6 هشدار پوکی استخوان در مردان؛ این علائم را جدی بگیرید

پوکی استخوان وضعیتی است که در آن استخوان ها ضعیف شده و قدرت خود را از دست می دهند. این روند باعث می گردد استخوان ها به راحتی در معرض شکستگی قرار گیرند.

7 اردیبهشت 1402

عصبی ها این ویتامین را مصرف کنند

ویتامین های خانواده B در حفظ سلامت روان نقش دارند. به این دلیل که به طور مستقیم روی عملکرد سیستم عصبی تاثیر دارند. این تاثیر ناشی از کنترل و انتقال پیام های عصبی است؛ به همین دلیل کمبود آن می تواند زمینه ساز بروز اختلالات مختلف عصبی - روانی باشد.

7 اردیبهشت 1402

5 نکته برای آب کردن چربی های شکم در ماه رمضان ، برای لاغری چی بخوریم

غذاهای غنی از پروتئین مانند گوشت بدون چربی، تخم مرغ و لوبیا بدون اینکه کالری بالایی داشته باشند، سیرکننده هستند. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و مغذی، بدون اینکه بر سطح انرژی شما تأثیر بگذارد، می تواند به کاهش وزن کمک کند، کافی است چند نکته را رعایت کنید.

16 فروردین 1402

20 واقعیت جالب در مورد مو قرمز ها که نمی دانستید؛ از قدرت های خاص تا آسیب پذیری ها

مو قرمز ها همیشه به خاطر رنگ موی خاصشان متمایز بوده و حتی بین جمعیتی انبوه نیز قابل شناسایی بوده اند. جدای از داشتن رنگ مویی که بسیار متمایز است، چندین ویژگی دیگر در مو قرمز ها وجود دارد که آن ها را در مقایسه با مو بور ها یا مو قهوه ای ها متمایز می سازد.

15 فروردین 1402

اولین علائم آلزایمر در کجا تعیین می گردد؟

دانشمندان اعلام کردند که چشم ها بازتابی از سلامت شناختی یک فرد هستند و از آن ها می توان برای تشخیص زودهنگام آلزایمر یاری گرفت.

11 فروردین 1402

مشخصات فرمان تازه و فوقالعاده مرسدس سری E کوپه

در مرسدس سدان و کوپه کلاس E فرمان تازه خازنی می تواند تشخیص دهد که راننده فرمان را در دست دارد یا خیر، و با ویژگی قدیمی حالت فرمان فعال (Active Steering Wheel Movement) جایگزین شده است. این قابلیت به سیستم اجازه می دهد تا بفهمد که راننده کنترل خودرو را در دست دارد یا خیر...

1 فروردین 1402

هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه

هتل سینر کاپادوکیا، هتل 3 ستاره زیبا در منطقه تاریخی کاپادوکیا شهر بالن های رنگارنگ است که برترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده و گزینه ایده آلی برای گردشگران به شمار میرود.

14 اسفند 1401

کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، اولین کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی 10 و 11 اسفندماه با محورهای شش گانه دوری از دخانیات و الکل، تغذیه سالم، افزایش فعالیت بدنی، برقراری و تداوم روابط اجتماعی، مدیریت استرس و بهبود خواب...

8 اسفند 1401

با چوب کبریت دکوری شیک و زیبا بسازید!

در خانه همه افراد چوب کبریت پیدا می شود. آیا می دانستید با چوب کبریت می توانید یک دیوار آویز زیبا بسازید؟

6 اسفند 1401

بوتیک هتل حنا؛ اقامتگاهی زیبا و دنج در تهران، هتلی با معماری مجذوب کننده در یکی از کوچه های معروف و محبوب مرکز

تهران پرجمعیت ترین شهر و مرکز ایران است و یکی از مهم ترین مراکز گردشگری ایران به شمار میرود. این شهر دارای مجموعه ای از جاذبه های گردشگری است که شامل کاخ ها، موزه ها و باغ ها و بوستان ها، کافه ها، رستوران ها و عمارت هاست. هتل های تهران آنقدر زیاد و متنوع...

1 اسفند 1401

روش های سفید کردن ناخن در خانه؛ دلیل زرد شدن ناخن چیست؟

ناخن ها بخش مهمی هستند که علاوه بر زیبایی بخشیدن به دست ها اسرار زیادی را در خصوص سلامت بدن آشکار می نمایند، در این مطلب به آنالیز زردی ناخن ها و روش هایی برای برطرف آنها می پردازیم.

16 بهمن 1401
تعداد: (64)