مد و زیبایی

در خانه سرمه چشم درست کنید

یکی از کارهایی که قدیمی ها برای زیبایی خود انجام می دادند، استفاده سرمه چشم بود. نکته جالب آن است که سرمه برای تقویت مژه بسیار موثر است.

14 خرداد 1402

شایعات درست و غلط درباره سلامتی

باور عامه نقش مهمی در عادات غذایی در سلامتی و روش های درمان در هنگام بیماری دارند. بعضی از این باورها پایه علمی داشته و بعضی بی پایه و اساس هستند.

9 اردیبهشت 1402

6 هشدار پوکی استخوان در مردان؛ این علائم را جدی بگیرید

پوکی استخوان وضعیتی است که در آن استخوان ها ضعیف شده و قدرت خود را از دست می دهند. این روند باعث می گردد استخوان ها به راحتی در معرض شکستگی قرار گیرند.

7 اردیبهشت 1402

عصبی ها این ویتامین را مصرف کنند

ویتامین های خانواده B در حفظ سلامت روان نقش دارند. به این دلیل که به طور مستقیم روی عملکرد سیستم عصبی تاثیر دارند. این تاثیر ناشی از کنترل و انتقال پیام های عصبی است؛ به همین دلیل کمبود آن می تواند زمینه ساز بروز اختلالات مختلف عصبی - روانی باشد.

7 اردیبهشت 1402

20 واقعیت جالب در مورد مو قرمز ها که نمی دانستید؛ از قدرت های خاص تا آسیب پذیری ها

مو قرمز ها همیشه به خاطر رنگ موی خاصشان متمایز بوده و حتی بین جمعیتی انبوه نیز قابل شناسایی بوده اند. جدای از داشتن رنگ مویی که بسیار متمایز است، چندین ویژگی دیگر در مو قرمز ها وجود دارد که آن ها را در مقایسه با مو بور ها یا مو قهوه ای ها متمایز می سازد.

15 فروردین 1402

روش های سفید کردن ناخن در خانه؛ دلیل زرد شدن ناخن چیست؟

ناخن ها بخش مهمی هستند که علاوه بر زیبایی بخشیدن به دست ها اسرار زیادی را در خصوص سلامت بدن آشکار می نمایند، در این مطلب به آنالیز زردی ناخن ها و روش هایی برای برطرف آنها می پردازیم.

16 بهمن 1401

خرید 39 مدل گوش پاک کن پرکاربرد و مفید

یکی از محصولات پرکاربرد بهداشتی ، گوش پاک کن است که به صورت روزانه کاربردهای مختلفی دارد. از آن برای پاکسازی ملایم گوش و بینی و بعلاوه برای مخلوط کردن ، مالیدن یا برداشتن لوازم آرایشی و پمادها با خواص مختلف می توان استفاده کرد. در این مقاله با این محصول...

23 آبان 1401

میوه خوشمزه ای که مصرفش در پاییز موجب سلامتی می گردد

خرمالو میوه ای چینی است و در فرهنگ این کشور هدیه ای از خدایان است. با نگاهی به خواص خرمالو این تفکر چندان هم بی راه نیست. خرمالو معجزه پاییز است.

30 مهر 1401

خواص آب هویج برای سلامتی

آب هویج از هویج کامل استخراج می گردد و بسیار مغذی است. این نه تنها پتاسیم و ویتامین C را فراهم می نماید، بلکه از نظر پروویتامین A نیز بسیار غنی است. تصور می گردد خواص آب هویج ایمنی را تقویت می نماید و سلامت چشم و پوست را بهبود می بخشد و بعلاوه فواید دیگری...

28 شهریور 1401

عادت های روزمره که دندان ما را خراب می نمایند

شکر دشمن شماره یک دندان شماست و هرچه مدت بیشتری در دهان شما بماند، بدتر می گردد. قند به وسیله باکتری های فراوری کننده اسید در دهان شما مصرف می گردد. اسید ها در مینای دندان از بین می فرایند.

31 مرداد 1401

علائمی که نشان می دهند دچار فقر آهن هستید

اگر یکی از علائم زیر را دارید، حتماً به پزشک مراجعه کرده و آزمایش خون انجام بدهید؛ زیرا ممکن است دچار فقر آهن باشید.

16 مرداد 1401

اگر این نکات را رعایت کنید، در مهمانی می درخشید

مدل لباس مهمانی برای همه زنان اهمیت زیادی دارد. برای اینکه بتوانید لباس شیکی برای مهمانی که در پیش رو دارید انتخاب کنید، خوب است به نکاتی که در ادامه می خوانید توجه کنید.

5 مرداد 1401

نکاتی که هنگام تحویل اتاق در هتل باید رعایت کنید

هنگام تحویل دادن اتاق در هتل (چک اوت) باید نکاتی را رعایت کرد تا از پرداخت هزینه های اضافی در امان باشید.

23 فروردین 1401

در سفر چگونه از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنیم؟

محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب در هنگام سفر بسیار مهم است؛ زیرا عدم توجه به نکاتی کوچک اما مهم، می تواند منجر به بیماری های پوستی یا سرطان پوست گردد.

9 اسفند 1400

تاثیر شیر گاو برای صورت

سلامت خبرنگاران: ماسک شیر برای پوست صورت بسیار مفید است.

7 دی 1400

خواص و فواید ماش

ماش نوعی بنشن کوچک و سبز رنگ از تیره نخود و عدس است که به اندازه فراوانی پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی دارد. خواص ماش برای سلامتی واقعا شگفت انگیز است. با ما همراه باشید تاخواص ماش برای سلامتی و درمان را به اطلاع شما برسانیم.

2 آذر 1400

فواید چشمگیر چای سیلان

خواص چای سیلان شامل توانایی آن در کاهش وزن، محافظت در برابر بیماری مزمن، ارتقای سلامت قلب، افزایش سطح انرژی، قدرت بخشیدن به سیستم ایمنی، بهبود ظاهر پوست، متعادل کردن علائم دیابت و جلوگیری از سنگ کلیه می باشد.

18 آبان 1400

بلیط هواپیما مشهد ؛ مقصد محبوب ایرانیان برای سفرهای داخلی

مشهد محبوب ترین مقصد سفر های زیارتی و یکی از پرطرفدارترین شهر های ایران برای سفر های داخلی است. همین موضوع موجب شده بلیط هواپیما تهران مشهد یکی از اقلام پرطرفدار سفر در صنعت گردشگری ایران باشد.

23 مهر 1399

کوردوبا، شهری با جاذبه های تاریخی و گل های رنگارنگ در اسپانیا، عکس

شهر کوردوبا تاریخی چند وجهی و شگفت انگیز داشته و از معروف ترین مقاصد گردشگری اسپانیا به شمار می رود. از مسجد-کلیسای جامع معروف آن گرفته تا پاسیو های زیبایی که با گل های رنگارنگ تزئین شده اند و در ماه می هر سال به روی عموم باز می شوند، این شهر برای هر کسی...

31 مرداد 1399

بایرن 2 - 1 گلادباخ؛ صدای پای قهرمانی می آید!

بایرن مونیخ در دیداری سخت با نتیجه 1-2 گلادباخ را مغلوب کرد.

21 مرداد 1399
تعداد: (23)