اخبار سیاسی

ساخت بیمارستان در مزرعه پرورش خرگوش در تهران ، رد پای سیاست مدار مطرح ایرانی!

روند ساخت مریضخانه در ایران از ابتدا تا به امروز با فراز و نشیب هایی همراه بوده است؛ اما در تمام 150 سال گذشته صفت وقفی در کنار نام بیمارستان های مهمی در کشور به چشم می خورد؛ چنانچه بیمارستان محله سادات آباد که این روزها با عنوان سعادت آباد از آن یاد می...

17 مهر 1402

بازدید رایگان از موزه های مشهد در هفته گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برنامه های هفته گردشگری در خراسان رضوی اطلاع داد.

5 مهر 1402

موضع بایدن در رابطه با حمله چین به تایوان

ایرنا نوشت: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت در عالی ترین سطح مذاکرات با نخست وزیر چین طی ماه های گذشته در حاشیه اجلاس گروه 20 در دهلی نو به نظر نمی رسد چین به تایوان حمله کند.

20 شهریور 1402

فارسی، زیباترین زبان دنیاست

بابار علی در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد: سه ماه است که به کشور ایران آمده ام تا زبان فارسی یاد بگیرم، به نظر من با توجه به ادبیات کهن و معاصر ایران، فارسی شیرین ترین و زیباترین زبان دنیاست. زبان فارسی دارای جاذبه های خاص نسبت به سایر زبان های زنده دنیاست...

13 شهریور 1402

هنر خوانش بین خطوط

به گزارش خبرنگاران تعقیب و آزار هنر نوشتن عنوان کتابی است به قلم لئو اشتراوس که با ترجمه یاشار جیرانی و شروین مقیمی و به همت نشر ققنوس روانه بازار نشر شده است. این کتاب در 271 صفحه، شمارگان 770 نسخه و بهای 175 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

7 شهریور 1402

مجمع تشخیص با ایجاد 3 منطقه آزاد تازه در کشور موافقت کرد

حجت الله عبدالملکی اظهار کرد: اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد سه منطقه آزاد سرخس، دوغارون و مازندران که مصوب مجلس شورای اسلامی بود موافقت کردند.

1 شهریور 1402

پرواز با هواپیماهای فوق سبک در مازندران به عنوان روند نو گردشگری رونق گرفته است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، پرواز با هواپیماهای فوق سبک در مازندران به عنوان روند نو گردشگری رونق گرفته است.

1 شهریور 1402

برخورد با جایگاه هایی که می گویند کارت سوخت نداریم

معاون وزیر نفت گفت:یک کارگروه نظارت بر جایگاه های عرضه فعال نموده ایم که بازدیدهای سرزده به جایگاه ها دارند و به جایگاه هایی که می گویند کارت سوخت نداریم اخطار می دهیم.

22 مرداد 1402

مزارع یافت آباد مرز طهران بود

پیش از این گمان می رفت سابقه زندگی در تهران امروزی به کشفیات قیطریه که متعلق به 3000 سال پیش بود، بر می شود. اما اسکلت هفت هزار ساله یک زن که در حفاری فاضلاب در محله مولوی تهران کشف و از طریق رایانه تصویرسازی شد، حدس ها در خصوص تاریخ تهران را دچار تحول کرد.

12 مرداد 1402

مسابقه ایران و روسیه در تخفیف نفتی به چین

صادرات نفتی ایران به چین رکوردزنی نموده است این در حالی است که بعضی منابع خبر از تخفیف بالای نفتی ایران در ماه های اخیر داشته است.

9 مرداد 1402

توضیحات سخنگوی دولت درباره روایتش از تاثیر گرانی ها بر رئیس جمهور ، رئیسی از وزرا می پرسد چطور توانستی شب را بخوابی؟!

سخنگوی دولت گفت: روایتی از دلسوزی رئیس جمهوری نسبت به مسائل به ارث رسیده و نحوه مطالبه امور از وزرا مطرح کردم اما به مذاق رسانه های لندنی و اشخاص همسو با دروغ پردازی آنها خوش نیامد.

7 مرداد 1402

لیدری که جایگزین مدیر ورزشی پرسپولیس شد

محمدی فصل گذشته عملکرد مثبتی به عنوان معاون ورزشی در پرسپولیس داشت و خیلی ها موفقیت پرسپولیس در جابجایی فصل گذشته را به او نسبت می دادند اما ظاهرا با رضا درویش، دوست صمیمی اش به مشکل خورد و در سرانجام فصل به شکلی عجیب و غیر منتظره محمدی از پرسپولیس رفت....

4 مرداد 1402

وزیر علوم: دانشجویان مشکوک به تقلب با استفساریه ٔ مجلس به تحصیل خود ادامه دادند

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سازمان برنامه و بودجه بر اساس طرح موضوعی که داشتیم اعتبار تجهیز خوابگاه ها را و سایر بنا های اموزشی و ورزشی را به مقدار تخصیص داد، انشالله که روسای دانشگاه ها از فرصت تابستان برای...

21 تیر 1402

رئیس جمهور آذربایجان: اجازه نخواهیم داد از خاک ما تهدیدی علیه ایران صورت بگیرد

ایسنا نوشت: رئیس جمهور آذربایجان گفت: دولت باکو هرگز اجازه نخواهد داد از خاک این کشور تهدیدی علیه منطقه و جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

14 تیر 1402

اختصاص 300 میلیارد ریال از مصوبات سفر وزیر فرهنگ به پروژه های فرهنگی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، منصور احمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از روند پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نسبت به مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان، عنوان کرد: با توجه به درخواست اداره کل و...

13 تیر 1402

این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است، عکسهامر تازه ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت، عکسوانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس

آئرا، برند نوظهور ایتالیایی، پس از معرفی کراس اور کوپه خود به سراغ سگمنت سدان رفته و قصد رقابت جدی با بزرگانی مثل تسلا و پورشه و لوسید موتور و... را دارد.طراحی خاص و مجذوب کننده در کنار ویژگی های فنی منحصر به فرد، برگ برنده این خودرو محسوب می شوند.

12 تیر 1402

برلین: پریگوژین به علت عدم حمایت، شورش را متوقف کرد

ایسنا نوشت: دولت برلین بر این باورست که پریگوژین به این علت حرکت نیروهایش به سوی مسکو را متوقف کرد که حمایتی را که انتظار داشت، ندید.

5 تیر 1402

لطیفی: بنای دولت تعطیلی پنجشنبه است

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.

1 تیر 1402

خبر مهم درباره تعطیلی شنبه

کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند. ما ساعت کاری کارمندان در طول 5 روز کاری را 40 ساعت مشخص کردیم. بدین ترتیب ساعت ورود و خروج کارمندان به ادارات منطقی است.

27 خرداد 1402

آلمان در سند استراتژی تازه خود چین را تهدید جهانی اعلام نمود

ایرنا نوشت: مقامات دولت آلمان از سند استراتژی تازه این کشور رونمایی کردند که در آن چین به عنوان یک تهدید امنیت جهانی معرفی شده است.

27 خرداد 1402
تعداد: (220)