مدت پرواز پکن به تهران چقدر است؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، یکی از بهترین شهرهای آسیای شرقی، پکن شهر تاریخی چین است. پکن، به شهر معابد و دیوار بزرگ چین مشهور شده و همیشه مردمش از گردشگر های زیادی پذیرایی می کنند. المپیک 2008 به بعد نقطه عطفی در بازدید گردشگران از این شهر شد و مردم با شناختی که در این زمان از آن جا به دست آوردند علاقه مند به شناخت تاریخ و بازدید از آثار گران بها و قدیمی آن شدند. افسانه ها رشته اصلی متصل کننده تاریخ چین به بناها و معابد چینی است. این معابد و شهرها که بیشتر در پکن قرار دارند افسانه های فراوانی را در دل خود مخفی کرده اند و باستان شناسان در پی پی بردن به آن ها هستند.

مدت پرواز پکن به تهران چقدر است؟

از جای جای جهان به شهر پکن سفر می کنند. ایران هر ساله به دلیل سفرهای تفریحی و همچنین تجارت، مسافران زیادی را روانه پکن می کند. ضمناً ایران کشور هم پیمان چین در روابط اقتصادی و بین المللی است که باعث می شود سفر به آن جا برای ایرانیان سهل الوصول باشد.

از چه طریق می توان به پکن سفر کرد؟

طبیعتا تنها راه سفر به چین برای ما ایرانی ها هواپیما است. شرکت های هواپیمایی مختلف از چین، قطر، امارات و ایران راهی پکن می شوند و می توانید با خرید بلیط آن ها به این شهر سفر کنید. البته قیمت بلیط تهران پکن به دلیل شرایط اقتصادی و تاثیر ماه های پیک سفر یا عادی، شرایط با ثباتی ندارند و شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین هزینه هرکدام را مشاهده کنید. مسافت هوایی بین این دو کشور 5612 کیلومتر است که با هواپیما چیزی حدود 8 ساعت مدت زمان پرواز بین آن ها طول می کشد. البته این مسافت و زمان بیان شده برای پروازهای مستقیم است و اگر پرواز شما غیر مستقیم و با ایرلاین های خارجی باشد، باید مسافت و زمان پرواز تا شهر دوم را هم حساب کنید.

پکن چه مکان های دیدنی دارد؟

دیوار چین

بزرگ ترین بنای دفاعی و نظامی جهان در شهر پک واقع شده است. این بنا که نشان دهنده عظم پایدار و هوش و استعداد بی نظیر چینی ها در معماری است، بنای مشهور و معروف دیوار چین است. با توجه به تحقیقات نو طول این دیوار به 21000 کیلومتر می رسد. دیوار چین که به دستور چندین پادشاه و زحمات مردمان زیادی کامل شده، سالانه نظر مردم زیادی را به سمت خود جلب می کند. مردم با قدم زدن روی دیوار احساس غرور می کنند و حتی سیاستمداران جهان هم تجربه این حس را از دست نمی دهند. به نظر ما حتی اگر در پکن هیچ بنای دیگری جز دیوار چین وجود نداشت باز هم بازدید از دیوار به خستگی یک سفر چند ساعته می ارزید.

شهر ممنوعه چین

شاید در کل جهان نتوان شهری با عظمت و زیبایی شهر ممنوعه پکن یافت. قصرهای متعدد، بناهای زیبا، مجسمه های تزیینی، دریاچه های مصنوعی، آینه کاری و شیشه کاری های داخل این قصر، نظر هر بیننده ای را جلب می کند. شهر ممنوعه، سالیان دور به دستور یکی از پادشاهان چینی ساخته شد. ساخت این بنا حدود 14 سال طول کشید و کل آن را مجموعه شهر ممنوعه می نامند. ساختمان های این شهر که محل استقرار پادشاه های چین و خانواده آنان بوده کاملا بر اساس طبقات اجتماعی و جایگاه های نظامی سیاسی آن ها طراحی و حتی مکان قرارگیری آن ها، انتخاب شده است. برای مثال تزییناتی قصر مرکزی که محل جلوس پادشاه است با قصر خانواده یا وزرا کشور تفاوت دارد و این فرهنگ حاکم بر این کشور را نشان می دهد. از سال 1924 ممنوعیت این شهر بزرگ تمام شد و عموم مردم اجازه بازدید از آن را پیدا کردند. امروزه مردم زیادی به شوق بازدید از فضایی کاملا تاریخی که می تواند شما را با زندگی در گذشته و البته شاهانه آشنا کند به پکن سفر می کنند.

پل مارکو چین

مارکوپولو تاجر و جهان گرد بزرگ از اروپاست. کمتر کسی را می توان یافت که نام این جهانگرد قدیمی و البته مشهور را نشنیده باشد. پس از سفر مارکو به شهر پکن با گذر از روی پل لوگو و یادی از آن در سفرنامه خود، کم کم نام پل هم با نام مارکوپولو یکی شد. قدمت، افسانه و پایداری را می توان در یک نگاه به این، پل مشاهده کرد. مردم پکن داستان ها زیادی درباره این پل می گویند که بعضی از آن ها جالب است. مردم چین معتقدند شیرهای روی این پل شب ها حرکت و جای خود را با دیگری عوض میکنند. دو طرف پل مارکو 485 شیر سنگی وجود دارد که از دور بسیار به یکدیگر شبیه اند، اما از نزدیک که به آن ها نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. همین ظرافت در طراحی پل باعث شده تا مردم با داستان سرایی درباره آن فکر خود را توجیه و مشغول کنند.

چگونه بلیط تهران - پکن را تهیه کنیم؟

بلیط تهران - پکن با توجه به روابط سیاسی دو کشور ایران و چین شرایط خوبی از نظر دسترسی و سرعت رفت و برگشت دارد. این پروازها در زمان پیک سفر به چین مثل ماه های بهار و تابستان هرروز و در زمان عادی سه روز در هفته انجام می شود. برای مشاهده دقیق هرکدام از پرواز ها با ایرلاین های متفاوت و قیمت بلیط تهران پکن بهترین راه، بررسی آنلاین بلیط هاست. شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش بلیط مثل علی بابا تمامی قیمت بلیط تهران پکن را به علاوه تاریخ، ساعت و کلاس آن مشاهده و طبق برنامه خود آن ها را بخرید. این کار خیلی بهتر از خرید بلیط از دفترهاییست که با توجه به شرایط خودشان و با قیمت های بسیار زیاد بلیط به شما می فروشند.

منبع: همگردی

به "مدت پرواز پکن به تهران چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدت پرواز پکن به تهران چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید