اخبار اقتصادی

برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور صورت گرفت.

13 مهر 1402

نارضایتی مشتریان از قیمت محصولات تازه سایپا، شورای رقابت بازی افکار عمومی را باخت

اعلام قیمت محصولات نو سایپا که پس از ماه ها تاخیر صورت گرفت، موجب ناراحتی شرکت کنندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه شده است.

24 شهریور 1402

موضع بایدن در رابطه با حمله چین به تایوان

ایرنا نوشت: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت در عالی ترین سطح مذاکرات با نخست وزیر چین طی ماه های گذشته در حاشیه اجلاس گروه 20 در دهلی نو به نظر نمی رسد چین به تایوان حمله کند.

20 شهریور 1402

قدرت خود را از خودشیفته ها و سایر سوءاستفاده کنندگان باز پس بگیرید!

مینا عبدی مترجم کتاب راهنمای افراد حساس برای مقابله با آدم ­های سمی: چگونه قدرت خود را از خودشیفته­ ها و سایر سوءاستفاده ­کنندگان باز پس بگیرید در گفت وگو با خبرنگاران درباره این اثر شرح داد: موضوع کتاب عبارت است از راهنمای افراد بسیار حساس برای مقابله...

20 شهریور 1402

هنر خوانش بین خطوط

به گزارش خبرنگاران تعقیب و آزار هنر نوشتن عنوان کتابی است به قلم لئو اشتراوس که با ترجمه یاشار جیرانی و شروین مقیمی و به همت نشر ققنوس روانه بازار نشر شده است. این کتاب در 271 صفحه، شمارگان 770 نسخه و بهای 175 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

7 شهریور 1402

حفار برهنه سرطان نمی گیرد، معمایی که محققان را حیرت زده نموده!، عکس

موش حفار برهنه، جونده زشت، چروکیده و تقریبا بدون مو با دندان هایی دراز که از دهانش بیرون زده ، قطعا موجود دوست داشتنی و جذابی نیست؛ ولی همین موجود نه چندان زیبا، ویژگی های حیرت آوری دارد که جانورشناسان و محققان پزشکی در سراسر دنیا را انگشت به دهان گذاشته...

4 شهریور 1402

مجمع تشخیص با ایجاد 3 منطقه آزاد تازه در کشور موافقت کرد

حجت الله عبدالملکی اظهار کرد: اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد سه منطقه آزاد سرخس، دوغارون و مازندران که مصوب مجلس شورای اسلامی بود موافقت کردند.

1 شهریور 1402

ترامپ: سقوط آمریکا و افول دلار حتمی است، دیگر ابرقدرت نیستیم!

مهر نوشت: دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می رود و افول هژمونی جهانی دلار را حادثه ای بزرگتر از شکست در هر جنگی دانست.

27 مرداد 1402

برخورد با جایگاه هایی که می گویند کارت سوخت نداریم

معاون وزیر نفت گفت:یک کارگروه نظارت بر جایگاه های عرضه فعال نموده ایم که بازدیدهای سرزده به جایگاه ها دارند و به جایگاه هایی که می گویند کارت سوخت نداریم اخطار می دهیم.

22 مرداد 1402

داستان معلم ها و شاگردان اشتباهی!

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، رابطه معلم و شاگرد همیشه برای دانش آموزان سؤال بوده است و گاهی نفرت انگیز؛ بنابراین کتاب معلم من یک هیولاست! با زبانی طنز به این ارتباط می پردازد. داستان این کتاب درباره بابی و معلمش خانم کِربی است. بابی یک مشکل بزرگ...

15 مرداد 1402

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

برای داشتن زیباترین گلدان های دکوری نیازی به خرید آن ها نیست، خودتان در خانه آن ها را درست کنید.

13 مرداد 1402

8 تلویزیون بالای 65 اینچ برتر بازار؛ برترین ها برای خانه های بزرگ

تلویزیون نقش بسیار پررنگی را در دکوراسیون منزل ایفا می نماید، چرا که کاربران حداقل ساعاتی از روز را جلوی تلویزیون می گذرانند و علاقه مند هستند تا برنامه های دلخواه خود را با برترین کیفیت و وضوح تصویر دیدن نمایند. اگر چه دیدنی تلویزیون با صفحه نمایش بزرگتر...

9 مرداد 1402

مسابقه ایران و روسیه در تخفیف نفتی به چین

صادرات نفتی ایران به چین رکوردزنی نموده است این در حالی است که بعضی منابع خبر از تخفیف بالای نفتی ایران در ماه های اخیر داشته است.

9 مرداد 1402

ادارات این استان کشور فردا سه شنبه تعطیل شدند

با تصمیم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گردوغبار و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات، فردا ادارات استان قم تعطیل شدند.

3 مرداد 1402

ببینید؛ بازسازی بازی قلعه برای کامپیوتر معرفی گردید

استودیو فایرفلای (Firefly) به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی بازی خاطره انگیز قلعه با عنوان Stronghold: Definitive Edition رونمایی نموده است.

26 تیر 1402

وزیر علوم: دانشجویان مشکوک به تقلب با استفساریه ٔ مجلس به تحصیل خود ادامه دادند

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سازمان برنامه و بودجه بر اساس طرح موضوعی که داشتیم اعتبار تجهیز خوابگاه ها را و سایر بنا های اموزشی و ورزشی را به مقدار تخصیص داد، انشالله که روسای دانشگاه ها از فرصت تابستان برای...

21 تیر 1402

رئیس جمهور آذربایجان: اجازه نخواهیم داد از خاک ما تهدیدی علیه ایران صورت بگیرد

ایسنا نوشت: رئیس جمهور آذربایجان گفت: دولت باکو هرگز اجازه نخواهد داد از خاک این کشور تهدیدی علیه منطقه و جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

14 تیر 1402

جواب این سوال را از مدیران پرسپولیس بپرسید ، انگار لیونل مسی را خریده اند!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد جابجایی مربیان لیگ فزونی گفت: نام ها همان نام هاست اما نقش ها را باید جست و جو کرد.

8 تیر 1402

گاف عجیب یکی از سریال های تلویزیون سوژه شد

سکانسی در یکی از سریال های صدا و سیما بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و بسیاری اطلاعات غلط مهندسی موجود در این سریال را سوژه کردند.

6 تیر 1402

لطیفی: بنای دولت تعطیلی پنجشنبه است

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.

1 تیر 1402
تعداد: (352)