برترین آکادمی نصب دوربین مداربسته کجاست؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تمایل زیاد افراد و موسسات برای نصب دوربین های مدار بسته، حوزه های کاری مرتبط با این شغل را با یک بازار کار مناسب و عایدی بالا روبرو نموده است. این مساله باعث شده که علاقه مندان فراوانی جذب این رشته شده و خواستار فعالیت در این حوزه باشند. مهمترین کارکرد دوربین های مداربسته، تامین امنیت، جلوگیری از سرقت و بعلاوه نظارت بر کارکنان ادارات است و امروزه در اماکن مختلفی همانند خانه های مسکونی، تجاری و اداری مانند دانشگاه ها و مدارس، فروشگاه های مختلف، طلا فروشی ها، سازمان ها و ادارات مختلف دوربین های مدار بسته نصب می شوند.

برترین آکادمی نصب دوربین مداربسته کجاست؟

تکنولوژی دوربین مداربسته تا آنجا پیش رفته که افراد با نصب یک نرم افزار بر روی گوشی های تلفن همراه، قادر به رصد زنده تصاویر دوربین مداربسته خود هستند. قابلیت هایی که در فناوری دوربین مداربسته نهفته است و شغل نصب دوبین مداربسته را ارزش آفرین نموده است. اما سوالی که ممکن است برای خیلی از علاقه مندان به وجود آید این است که چگونه می توان یک نصاب حرفه ای دوربین مداربسته شد؟جواب کوتاه است، با شرکت در دوره های آموزش نصب دوربین مداربسته.

حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته چیست؟

حداقل مدرک تحصیلی موردنیاز برای شرکت در دوره نصب دوربین مداربسته، انتها سوم هدایت (انتها دوره متوسطه اول نهم) است و کسانی که تحصیلات کمتری دارند، در صورت داشتن توانایی، تجربه، علاقه، استعداد و رغبت می توانند در این دوره شرکت نمایند.

سرمایه موردنیاز برای شروع حرفه نصب دوربین های مداربسته چقدر است؟

آنچه مسلم است اینکه شروع به کار در حرفه نصب دوربین های مداربسته نیازمند بعضی ابزارها و البته یک مغازه است. زمانی که دوره های تخصصی نصب دوربین های مدار بسته را می گذرانید و حتی بعد از دوره ها باید ابزارهای موردنیاز شغل خود را تهیه کنید. ابزارهایی مثل دریل، آچار مخصوص سوکت زدن، نردبان، انواع پیچ گوشتی ها، مولتی متر و دیگر ابزارها، از جمله آنها هستند. از طرفی باید برای گذراندن دوره های نصب دوربین های مدار بسته، کسب مدرک و دریافت جواز شروع به کار، چند میلیون تومان کنار بگذارید.

قدم نخست برای شروع به کار نصب دوربین مداربسته، تهیه یک مغازه است تا مشتریان به آن جا مراجعه نمایند. این که چه مقدار رهن و اجاره برای مغازه نیاز دارید به شهر شما و محلی که مغازه خود را در آن جا انتخاب می کنید، بستگی دارد.

در زمان شروع به کار که مشتریان کمتری دارید، بهتر است مبلغ رهن بیشتر و اجاره کمتری بپردازید اما اگر نمی توانید مبلغ زیادی بابت رهن بدهید، نگران نباشید، زیرا عایدی این شغل به مقدار ای است که بتوانید به راحتی اجاره بها را بپردازید و سود خوبی به دست آورید.

اگر علاوه بر ارائه خدمات قصد فروش لوازم جانبی و دوربین های مدار بسته را هم داشته باشید، برای خریدن این دستگاه ها و لوازم هم به مقداری سرمایه اولیه نیاز دارید. بسته به این که چه مقدار لوازم تهیه می کنید و از چه برندهایی خرید می کنید، سرمایه مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود.

عایدی شغل نصب و تعمیرات دوربین مداربسته چقدر است؟

مقدار دستمزد یک نصاب دوربین مداربسته به دلیل تخصص بالایی که در این کار نیاز است و کارهای مختلفی که باید انجام دهد، نسبتا بالا بوده و می توان به وسیله این شغل به عایدی بالایی دست یافت. البته مقدار عایدی در مشاغل فنی مانند نصب و تعمیرات دوربین مداربسته به عوامل مختلفی وابسته است و با افزایش مهارت در این کار می توان مقدار عایدی خود را نیز افزایش داد.

لازم به ذکر است با کسب مهارت در این کار می توان فرصت های شغلی زیادی ازجمله نصاب دوربین های مداربسته هدایت و رانندگی، نصاب دوربین های مداربسته در مراکزی مانند سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نصاب دوربین مداربسته در کارخانه ها و صنایع مختلف، نصاب دوربین مداربسته در بیمارستان های مختلف، نصاب دوربین در دانشگاه ها، مدارس و … اشاره نمود.

پس می توان گفت افرادی که در حوزه نصب و تعمیر دوربین مداربسته فعالیت می نمایند، می توانند با پروژه های مختلف قرارداد ببندند و سیستم دوربین مداربسته آنها را تامین نمایند. بعلاوه اگر این سیستم ها دچار خرابی شد، نسبت به تعمیر این دوربین ها اقدام نمایند. در نتیجه اگر قرارداد خوبی ببندید، می توانید از عایدی بالایی بهره مند شوید.

ویژگی های یک آکادمی حرفه ای نصب دوربین مداربسته چیست؟

در مسیر آموزش نصب دوربین مداربسته، به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه باید مسائلی را در انتخاب آکادمی مورد توجه قرار داد. به عنوان مثال یکی از مهمترین ویژگی های یک آکادمی دوربین مداربسته، برگزاری دوره به صورت عملی و در کارگاه های مجهز است. برای یادگیری نصب دوربین مداربسته می بایست این شرایط برای کارآموز فراهم شده باشد تا با در اختیار داشتن لوازم و ابزارهای لازم برای نصب دوربین زیر نظر اساتید دوره کلیه مراحل نصب را انجام داده و به برطرف اشکال بپردازد.

لازم به ذکر است که بسیاری از آکادمی ها صرفا به آموزش تئوری مباحث پرداخته و این امر باعث می گردد تا کارآموز به خوبی مهارت های نصب دوربین را یاد نگرفته و نتواند در بازار کار پیروز گردد.

ویژگی دیگر یک آکادمی حرفه ای نصب دوربین مداربسته، بهره مندی از اساتید متخصص و با تجربه است. کمااینکه اگر اساتید دوره از تخصص کافی برخوردار نباشند و آموزش ها به درستی صورت نگیرد، تمام هزینه و زمان کارآموز به هدر خواهد رفت. بنابراین پیش از ثبت نام به این موضوع توجه داشته و آنالیز کنید که اساتید دوره از سابقه و تخصص کافی برخوردار باشند.

بعلاوه بسیار مهم است که آکادمی دوره آموزشی دوربین مداربسته را به صورت تضمینی برگزار کند. به این معنا که اگر شما بخشی از مباحث آموزشی را طی دوره فرا نگرفتید، بتوانید به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشی دوربین مداربسته شرکت کنید.

از دیگر مقوله های مهمی که پیش از انتخاب آکادمی باید به آن توجه کرد، شیوه پشتیبانی پس از دوره است. بسیاری از آکادمی ها پس از انتها دوره هیچ گونه پشتیبانی به کارآموزان ارائه نداده و بعضی به ازای پشتیبانی مبالغی را دریافت می نمایند.

برترین آکادمی دوربین مداربسته کدام است؟

یکی از مسائلی که باید به آن دقت کرد این است که انتخاب دوره های مهارت آموزی دوربین مدار بسته نباید صرفا بر اساس قیمت باشد، بلکه جزئیات زیاد دیگری هم باید مورد توجه قرار گیرند. به روز بودن تجهیزات، تجربه و سابقه اساتید، سرفصل های ارائه شده، تعداد افراد حاضر در هر کلاس، به روز بودن آموزش ها، کیفیت دوره های عملی و به خصوص امکانات و تجهیزات آکادمی ها در این خصوص بسیار حائز اهمیت است. چه بسا که دوره ای مقرون به صرفه یا حتی مثل بعضی دوره های دولتی، رایگان باشد، اما شما در طول آن نتوانید آموخته های خود را به خوبی تمرین کنید.

مدت زمان گذراندن دوره به آکادمیی که انتخاب می کنید و ساعات و شیفت های برگزاری دوره ها بستگی دارد. امروزه آکادمی های بسیاری در زمینه تربیت کارآموزان علاقه مند به مشاغل فنی فعالیت می نمایند اما شما باید سعی کنید که برترین آکادمی را انتخاب کنید. دقت کنید که گران بودن دوره ها صرفاً به معنای باکیفیت بودن کلاس ها نیست و شما در انتخاب آکادمی باید به مسائل مختلفی توجه کنید.

مجتمع فنی تهران مرکز آکادمیی است که از تجهیزات کامل برخوردار است، از اساتید پیروز و باتجربه استفاده می نماید، سرفصل های لازم را به طور کامل تدریس می نماید، تعداد افراد حاضر در کلاس ها بیش از حد زیاد نیست و آموزش ها و اطلاعاتی که ارائه می شوند، تازه و به روز هستند. بعلاوه بخش اعظم دوره ها به آموزش حضوری و عملی اختصاص داده می گردد تا کارآموزان بعد از به اتمام رساندن آنها بتوانند پیروز به کسب مدرک بین المللی فنی و حرفه ای شوند.

منبع: اتاق

به "برترین آکادمی نصب دوربین مداربسته کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین آکادمی نصب دوربین مداربسته کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید