حذف شدیم به جایش تبلیغات محیطی داریم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نتیجه همه غفلت ها و بی تفاوتی ها این شد که دو باشگاه پرهوادار آسیا ... از رقابت ها حذف شوند و حال هوادار باید بنشیند و حسرت غیبت تیم محبوب خود در آوردگاه های مهم را بخورد. چند روز بعد هم آقایان مصاحبه می کنند و می گویند: با این که از مسابقات باشگاهی آسیا حذف شدیم ولی در عوض درآمد تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ گرفتیم!

حذف شدیم به جایش تبلیغات محیطی داریم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، در یادداشتی در روزنامه اطلاعات آمده است: حذف پرسپولیس و استقلال از مسابقات بین المللی که این روزها خبر داغ ورزشی شده، ظاهراً فقط هواداران فوتبال را نگران کرده است و در سطح مدیریت ورزش و به ویژه فوتبال، نگرانی زیادی بابت این موضوع مشاهده نمی شود!

مصطفی آجرلو، مدیرعامل استقلال، از روزی که وارد باشگاه شد، با تمام قدرت پیگیر گرفتن اجرای تبلیغات محیطی از سازمان لیگ بود و چند هفته برای رسیدن به این هدف تلاش کرد. در حالی که منطق حکم می کرد قبل از این که به جنگ سازمان لیگ برود، پیگیر رفع اشکالات اعلام شده کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدارک ارسالی باشگاه باشد.

از سوی دیگر پرسپولیس چند ماه است که بدون مدیرعامل و با سرپرست اداره می شود؛ سرپرستی که هر روز اخباری مبنی بر پایان یافتن دوره سرپرستی اش منتشر شده است و حتی گاه نام جانشین وی هم اعلام می شد و عملاً برنامه ای برای سروسامان دادن به وضع باشگاه وجود نداشت. صدری در کنفرانس خبری اخیر خود در مورد همه چیز و همه کس صحبت کرد الا خطر حذف از مسابقات آسیایی و تلاش برای خارج شدن از وضعی که مشکل اصلی باشگاه پرسپولیس بود!

در سوی دیگر فدراسیون فوتبال با این که از سه ماه قبل اطلاع داشت که این بار خطر حذف جدی است، ترجیح داد توپ را به زمین باشگاه ها بیندازد و با برگزاری یک جلسه نمایشی بین اعضای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای و مدیران عامل تیم هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک آنها را رد کرده بود، موقتاً مجوز حرفه ای تیم ها را تائید کرد و خیلی نرم به تیم ها تذکر داد که پیگیر رفع اشکال از مدارک خود باشند.

وقتی نامه اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید، مجموعاً حدود 400 صفحه پیوست نامه بود که نشان می داد این بار مدارک با دقت زیاد بررسی شده است و مانند سال های گذشته نمی توان با ریش گروگذاشتن مشکل را حل کرد. اشتباهات عجیب و غیر قابل باوری مانند ارسال فرم خالی، فرم های ترجمه نشده و به زبان فارسی و بدتر از همه فرم های دستکاری شده باعث حساس شدن واحد حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا روی تیم های باشگاهی ایرانی شد!

نحوه پرکردن فرم ها نشان می دهد که ارسال مدارک برای هیچ کس در سطح مدیریت اولویت نداشته و مانند یک امر پیش پا افتاده به آن نگاه شده است، زیرا اگر یکی از مدیران فقط یک بار با دقت به فرم های ارسالی توجه می کرد، حتماً متوجه فاجعه می شد.

بالاتر از همه این ها وزارت ورزش است که به دلیل توصیه مستقیم وزیر به کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال برای نادیده گرفتن نواقص مدارک باشگاه های فوتبال، نمی تواند این طور وانمود کند که از موضوع بی اطلاع بوده و تقصیری متوجهش نیست.

نتیجه همه غفلت ها و بی تفاوتی ها این شد که دو باشگاه پرهوادار آسیا که هر ساله حضورشان اعتبار و گرمای خاصی به مسابقات می بخشید، از رقابت ها حذف شوند و حال هوادار باید بنشیند و حسرت غیبت تیم محبوب خود در آوردگاه های مهم را بخورد. چند روز بعد هم آقایان مصاحبه می کنند و می گویند: با این که از مسابقات باشگاهی آسیا حذف شدیم ولی در عوض درآمد تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ گرفتیم!

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حذف شدیم به جایش تبلیغات محیطی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف شدیم به جایش تبلیغات محیطی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید