موسیقی

ببینید؛ بازسازی بازی قلعه برای کامپیوتر معرفی گردید

استودیو فایرفلای (Firefly) به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی بازی خاطره انگیز قلعه با عنوان Stronghold: Definitive Edition رونمایی نموده است.

26 تیر 1402

سفارش آنلاین غذا اسنپ فود، 6 رستوران معروف بندر عباس

سفر به بندرعباس همواره جذابیت های خاص خود را داشته است. در کنار غذای سفارشی خود حتما طعم ترشی های مخصوص بندر را هم امتحان کنید.

23 اردیبهشت 1402

از سیستم Heat تا جزئیات بصری؛ نگاهی عمیق به گیم پلی تکن 8

به تازگی اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی مورد انتظار تکن 8 منتشر شده که نشان می دهد این بازی قرار است تغییرات گسترده ای را نسبت به نسخه های قبلی داشته باشد.

30 فروردین 1402

هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه

هتل سینر کاپادوکیا، هتل 3 ستاره زیبا در منطقه تاریخی کاپادوکیا شهر بالن های رنگارنگ است که برترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده و گزینه ایده آلی برای گردشگران به شمار میرود.

14 اسفند 1401

برترین کارهایی که باید در سفر به رم انجام دهید!

رم برترین شهر جهان؛ شهری که حتی در تابستان ها فوق العاده تر می گردد. من یک ایتالیایی هستم و مسئله ای نیست که برای سفر کجا را انتخاب کنم. اما شهر به یادگار مانده رم هم چنان به عنوان باورنکردنی ترین شهری است که تا به امروز دیده ام و از شانس خوب در آن زندگی...

20 دی 1401

مهربانی با طعم ترنم

سال 1391 تعدادی از دانشجویان ترم اولی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات که 18سال سن بیشتر نداشتند با هم قرار گذاشتند با همان پول توجیبی های اندکشان اسباب بازی بخرند و به دیدار بچه های بیمار بروند. دیدار اول کافی بود تا جرقه ای باشد برای برپایی ماهانه این...

11 دی 1401

اسپیکرهای گوگل هوشمندتر می شوند ، امکان تشخیص نام خواننده و آلبوم در حال پخش

اسپیکرهای خانگی و تازه گوگل به کاربران کمک می کنند آهنگ در حال پخش را از بین هزاران موسیقی شناسایی کنند.این موضوع می تواند یک بهشت صوتی درجه یک را برای کاربران موسیقی خلق کند.

26 آذر 1401

چگونه مغز خود را فریب دهیم تا از فکر بیش از حد، دست بردارد

تفکر بیش از میزان و نگرانی بیش از حد باعث ایجاد احساسات پریشانی و بی قراری می گردد که در صورت عدم توجه به آن ممکن است منجر به اضطراب یا افسردگی گردد. بازپس گرفتن کنترل افکارتان کلید احساس آرامش دوباره است.

12 مهر 1401

معرفی هتل پتر یکم مسکو ، 5 ستاره

هتل پتر یکم مسکو | Peter 1 hotelیکی از برترین هتل های 5 ستاره مسکو که در منطقه تاریخی و مرکزی شهر واقع شده، هتل پتر یکم مسکو Peter 1 hotel است. این هتل به علت موقعیت خوبی که دارد، دسترسی راحتی به ایستگاه مترو و در نتیجه جاذبه های شهر مسکو فراهم کرده است. اتاق های هتل...

12 شهریور 1401

درباره سکته گرمایی در تابستان چه می دانید؟!

گرمازدگی را جدی بگیرید، زیرا این شرایط درمان نشده می تواند به سرعت به مغز، قلب، کلیه ها و ماهیچه ها آسیب برساند و منجر به سکته گرمایی گردد.

1 شهریور 1401

برترین زمان سفر به تبریز

تبریز مرکز گردشگری دنیا اسلام در سال 2018 با جاذبه های طبیعی و تاریخی دیدنی یکی از برترین مقاصد سفر در تابستان است.

3 تیر 1401

ریچموند، ناشناخته ترین تئاتر انگلیس

تئاتر ناشناخته ریچموند واقع در شهر یورکشایر، تجسم واقعی از تئاترهای چندین دهه قبل است که اکنون تبدیل به موزه ای برای نگه داری میراث هنر تئاتر شده است.

2 تیر 1401

روش هایی برای افزایش سطح دوپامین

دوپامین یک پیغام رسان شیمیایی مهم در مغز است که عملکردهای بسیاری بر عهده دارد. این هورمون در ایجاد انگیزه، حافظه، تمرکز و حتی تنظیم حرکات بدن نقش دارد. ترشح میزان زیاد دوپامین باعث القای حس لذت و شادی در بدن می گردد، همین موضوع به شما انگیزه می دهد که...

8 خرداد 1401

جایگاه چای در چین

آشنایی با فرهنگ چای چینیچای امروزه یکی از رایج ترین و دردسترس ترین نوشیدنی های دنیا است، اما در گذشته های دور چای محصولی باارزش و گرانقیمت بود که تاجران و دریانوردان برای تجارت این محصول از چین به سایر نقاط دنیا جان خود را به خطر می انداختند. این روزها...

1 خرداد 1401

20 بازی انحصاری برتر PS4؛ برترین نسل پلی استیشن

بازی های انحصاری سونی مواردی بودن که موفقیت نسل قبل این شرکت را توجیه می کردند. با وجود اینکه بعضی از بازی های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر هم عرضه شدند، بازهم در همان بازه زمانی توانستند گوی رقابت را در دست سونی بگذارند. نکته مثبت اینجاست که بسیاری...

29 اردیبهشت 1401

بهترین زمان سفر به دوبلین؛ مرکز ایرلند، کشور وایکینگ ها

آیا می دانید بهترین زمان سفر به دوبلین، خانه مرکز تفریحات گینس، بر اساس آب و هوا و فصول، چه زمانی از سال است؟

15 اردیبهشت 1401

رستوران های بازل، طعم لذیذ غذاهای بین المللی

بازل سوئیس، جاذبه های متعددی دارد که در این بین، رستوران هایی نظیر شلوس بوتمینگن، فولکس هاوس، شلوسل زونفت، ماتیس و... نقش مهمی در جذب توریست دارند.

2 اردیبهشت 1401

همیشه غروب، طلوعی در موسیقی راک ایران

تهران (پانا) - آلبوم موسیقی همیشه غروب (Always Sunset) به آهنگسازی و تهیه کنندگی تایماز در ژانر موسیقی راک عصر روز سه شنبه 28 دی ماه 1400 منتشر می شود.

1 اسفند 1400

بی نظیرترین جاذبه های گردشگری را در ایرلند ببینید (قسمت دوم)

سفر به ناشناخته ها، منطقه ها بکر و گشت و گذار در بهترین جاذبه های گردشگری ایرلند بدون شک خواسته هر گردشگری است که به این کشور زیبا سفر می کنند؛ در ایرلند ماجراجویی بر روی طناب را از قلم نیاندازید.

23 بهمن 1400

در میان نقشه شهرهای متروکه دنیا گم شوید

مقاله های مرتبط:عجایب هفتگانه دنیای باستانتاریخ و حقایق تاج محل؛ یکی از عجایب هفتگانه دنیاشهرهای معروف دنیا با تونل های زیرزمینی عجیبطبق گفته های نویسنده فرانسوی، اودی دوتوکویل، شهرها مانند موجودات فانی هستند. آن ها متولد می شوند، اوج می گیرند و قبل...

2 بهمن 1400
تعداد: (37)