معرفی هتل پتر یکم مسکو ، 5 ستاره

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، هتل پتر یکم مسکو | Peter 1 hotel

یکی از برترین هتل های 5 ستاره مسکو که در منطقه تاریخی و مرکزی شهر واقع شده، هتل پتر یکم مسکو Peter 1 hotel است. این هتل به علت موقعیت خوبی که دارد، دسترسی راحتی به ایستگاه مترو و در نتیجه جاذبه های شهر مسکو فراهم کرده است. اتاق های هتل به زیبایی دکوراسیون شده اند. این هتل 133 اتاق را برای انتخاب جلو روی شما مهمانان قرار می دهد. می توانید از سایت های آنلاینی مانند خبرنگاران یا اپلیکیشن ها، به صورت ریالی رزرو اتاق خود را در هتل پتر یکم مسکو انجام دهید. رستوران هتل تمام غذاهای بین المللی را تهیه می نماید. بعلاوه در اطراف هتل، رستوران های مناسب و خوبی پیدا خواهید نمود.

معرفی هتل پتر یکم مسکو ، 5 ستاره

اگر تا انتهای این مطلب را بخواهید از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل از قبلی سونا و اتاق بخار، خصوصیات رفاهی و تفریحی، موقعیت و چگونگی دسترسی به جاذبه های تماشای شهر آشنا خواهید شد.

برای این که با دیگر هتل های 5 ستاره و خوب مسکو آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم که مطلب معرفی برترین هتل های مسکو را مطالعه بفرمایید.

امکانات رفاهی پتر یکم مسکو

در لابی هتل و در هنگام استراحت به صدای پیانو گوش دهید. به اینترنت وای فای رایگان در لابی دسترسی خواهید داشت. میز پذیرش به تمام مهمانان، خدمات پذیرش شبانه روزی ارائه می دهد. قوانین کنسلی اتاق ها بسته به نوع اتاقی که رزرو کرده اید، متفاوت خواهد بود.

از دیگر امکانات این هتل عالی تور مسکو است. در تمام هتل، آسانسور، باربر، شاتل رایگان، فضایی برای افراد سیگاری، انبار چمدان و صندوق امانات (گاوصندوق) و در لابی سرو چای و قهوه، روزنامه، فروشگاه سوغاتی و آرایشگاه در دسترس است. ترانسفر فرودگاهی هزینه جداگانه در برخواهد داشت که بهتر است از قبل به پذیرش هتل، درخواست دهید.

جدول امکانات رفاهی هتل را با کلیک بر روی علامت روبرو به طور خلاصه بخوانید.

چک -این هتل از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت نیمه شب ادامه دارد. می توانید از خدمات اکسپرس چک-این هم بهره مند شوید. برای چک-اوت و تحویل اتاق در هتل پتر یکم مسکو تا ساعت 12 ظهر، کلید اتاق را به میز پذیرش دهید. تمام بچه ها زیر 2 سال از تخت نوزاد رایگان بهره مند خواهند بود. اگر برای بچه ها زیر 16 سال تخت اضافه در اتاق ها بخواهید، باید هزینه ای جداگانه برای آن بپردازید. در هر اتاق تنها قابلیت افزودن یک تخت وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل پتر یکم مسکو

فضای عمومی هتل پیانوی سفیدی قرار داده اند و اجراهای زنده برترین آثار موسیقی کلاسیک را می توانید در این سالن با تک نوازی پیانو گوش دهید. استخر سرپوشیده هتل به همراه سونا، جکوزی و حمام آبگرم خواهید داشت. فضای آرایشگاه هتل پتر یکم مسکو برای تمام مهمانان خدمات ارائه می دهد.

بعلاوه کمد قفل دار برای وسایل مهمانان در باشگاه ورزشی فراهم شده است.

رستوران هتل

صبحانه خود را هر روز از ساعت 7 صبح تا ساعت 11 می توانید در اتاق ها سفارش دهید یا اینکه به بوفه رستوران مراجعه کنید. خدمات پذیرایی اتاق ها شبانه روزی خواهد بود.

رستوران رومانوف: از برترین رستوران های مسکو با برترین سرآشپزها بوده که انواع غذاهای مدرن اروپایی و روسی را سرو می نماید. می توان برای صبحانه، ناهار و شام به این رستوران بروید.

امکانات اتاق های هتل پتر یکم مسکو

در تمام 133 اتاق این هتل می توانید امکانات رفاهی و خدماتی ویژه ای را بیابید. برای تمام مهمانان، منوی انتخاب بالشت و متکا وجود دارد. هر روز برای اتاق ها، روزنامه رایگان خواهند آورد. نظافت روزانه دارند و یخچالی کوچک بطری آب معدنی رایگان دارید. در حمام ها برای هر مهمان، حوله لباسی به همراه سشوار، حوله دست و صورت، صابون، شامپو، خمیر دندان و مسواک قرار داده شده است.

از دیگر امکانات رفاهی درون اتاق ها، گاوصندوق، تلویزیون کابلی با شبکه های جهانی، تخت های بدون آلرژی، امکان تماس های رایگان داخلی با تلفن درون اتاق، تلویزیون صفحه تخت، پرده های ضخیم و دمپایی را می توان نام برد.

سوئیت ماه عسل یا سوئیت های خانوادگی از امکانات مخصوص به خود برخودارند. لامپ و آباژور به همراه کفپوش موکتی در تمام اتاق های هتل پتر یکم مسکو دکوراسیون و طراحی اتاق ها را شاداب تر کرده اند.

جدول امکانات کلی موجود در اتاق های هتل

برای رزرو اتاق و یا تماشا عکس های بیشتر از هتل پتر یکم، می توانید سری به قسمت رزرو هتل مسکو در سایت گردش 360 به دور دنیا بزنید.

انواع اتاق های هتل پتر یکم مسکو

اتاق استاندارد دبل

  • مساحت: 25 متر مربع
  • دارای نمایی رو به شهر
  • با یک تخت دو نفره کینگ - ظرفیت 2 نفر بزرگسال
  • تمام امکانات اتاق ها را در این اتاق استاندارد خواهید داشت.

اتاق دبل با دسترسی به سالن اصلی

  • مساحت: 25 متر مربع
  • نمایی رو به شهر
  • تخت: یک تخت دو نفره بزرگ - ظرفیت 2 نفر بزرگسال

اتاق استاندارد دوقلو

  • مساحت: 30 متر مربع
  • نما رو به شهر
  • تخت: دو تخت یک نفره - ظرفیت 2 نفر بزرگسال
  • برای این اتاق باید حتما از قبل درخواست رزرو داده باشید.

اتاق پیشنهاد ویژه - اتاق استاندارد دبل

  • مساحت: 30 متر مربع
  • نما رو به شهر
  • تخت: یک تخت دو نفره بزرگ - ظرفیت 2 نفر بزرگسال - قابلیت افزودن کودک
  • برای این اتاق باید حتما از قبل درخواست رزرو داده باشید.

فاصله هتل تا جاذبه های مسکو

حمام های سندونی (Sanduny Baths): از مکان های تفریحی در 100 متری هتل است.

پاساژ پتروفسکی: این مرکز خرید در 200 متری هتل قرار گرفته و پیاده و به راحتی می توانید به خرید بروید.

ایستگاه مترو کوزنتسکی موست: تنها 400 متر تا ورودی هتل فاصله دارد.

موزه هنرهای معاصر پوشکین: از موزه های مسکو است که تا مکان هتل 7.23 کیلومتر فاصله دارد. به راحتی تاکسی گرفته و در کمتر از 15 دقیقه به اینجا برسید.

کرملین مسکو نیز در 1.3 کیلومتری هتل پتر یکم مسکو قرار گرفته است. این جاذبه معروف مسکو را با اتوبوس های گردشگری مسکو یا تاکسی و حتی مترو می توانید ببینید. با تاکسی نهایت 5 دقیقه ای به مقصد خواهید رسید.

میدان سرخ مسکو: در فاصله 1 کیلومتری هتل 5 ستاره بوده که با پیاده روی یا تاکسی می توانید به این مکان برسید. میدان سرخ مسکو در نزدیکی محوطه کرملین مسکو قرار گرفته است.

ورزشگاه المپیک: برای تماشای بازی های المپیک یا بازی های جهانی باید به ورزشگاه المپیک در 2 کیلومتری هتل بروید. تاکسی یا اوبر در 5 دقیقه شما را در ورودی ورزشگاه پیاده خواهد نمود.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو: اگر پرواز شما به این فرودگاه مسکو بود، تا هتل 25.8 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 35 دقیقه ای به هتل پتر یکم مسکو خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی ونوکووو: پس از رسیدن به این فرودگاه، بایستی جهت 27.2 کیلومتری را با تاکسی طی نمایید. پس از گذشت 40 دقیقه رانندگی به هتل می رسید.

فرودگاه بین المللی ژوکوفسکی: تا این هتل 5 ستاره 38.4 کیلومتر فاصله داشته که با 45 دقیقه رانندگی و تاکسی به مقصد می رسید.

موقعیت هتل پتر یکم مسکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل

Neglinnaya St, 17, стр. 1, Moskva, Russia, 127051

منبع: Booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل پتر یکم مسکو ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل پتر یکم مسکو ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید