روانشناسی

3 مرحله آسان برای ساخت کمد کپسولی مینیمال

حتما این روزها عبارت کمد کپسولی به گوش شما هم رسیده و احتمالا کنجکاو هستید که بدانید این کمد دقیقا چیست و چه تفاوتی با بقیه کمدها دارد. جالب است بدانید که این اصطلاح به نوع خاصی از کمدها اشاره نمی نماید بلکه سبک چیدمان و دسته بندی لباس ها در آن است که با...

9 مهر 1402

تابلو سازی و مزایای آن

با استفاده از تابلو می توانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و مراکز تابلو سازی، انواع تابلو ها را به سفارش شما می سازند.

31 شهریور 1402

فواید رنگ ها برای سلامتی را بدانید

رنگ می تواند بر خلق و خوی انسان تأثیر بگذارد، برنامه خواب وی را تغییر دهد و حتی طعم غذا هایی را که می خورد در نظرش تغییر دهد. روانشناسی رنگ مطالعه تاثیرات رفتاری رنگ بر افراد و بسیاری از ارتباطات دیگر بین انسان و رنگ است.

14 مرداد 1402

مهمترین راهکارهای حمل اثاثیه منزل بین شهری از اصفهان به سایر شهرها چیست؟

همواره حمل و نقل اثاثیه و جابجایی از شهری به شهر دیگر برای زندگی استرس زا است. اگر قصد باربری و حمل اثاثیه منزل بین شهری دارید با ما همراه باشید.

22 تیر 1402

دیسک کمر چیست؛ انواع، علائم، روش های پیشگیری، تشخیص و درمان آن

بیماری دیسک کمر زمانی اتفاق می افتد که در اثر عوامل مختلف مثل آسیب شدید یا افزایش سن، دیسک ستون فقرات برآمده گردد یا دچار پارگی گردد. در این مطلب از خبرنگاران مگ قصد داریم شما را با بیماری دیسک کمر، علائم، عوارض، راه های تشخیص و درمان آن بیشتر آشنا کنیم.

31 اردیبهشت 1402

گیاهی خوش رنگ و طعم برای پاکسازی ریه

نتایج آنالیز های صورت گرفته نشان می دهد که ترکیب گیاهی موجود در زرشک به مبارزه با سرطان ریه یاری می نماید.

20 اردیبهشت 1402

آگورافوبیا چیست و چگونه درمان می گردد؟

آگورافوبیا یک ترس شدید است که در مکان های عمومی ظاهر می گردد. به محض اینکه یک فرد آگورافوبیک فکر می نماید که دیگر نمی تواند در مکانی با افراد زیادی یاری بگیرد، حملات پانیک بر او غلبه می نماید. این فوبیای رایج باعث می گردد افرادی که تحت تاثیر آن قرار می...

17 اردیبهشت 1402

علائم کمبود منیزیم را بشناسید

کمبود منیزیم یک مشکل بهداشتی است که اغلب نادیده گرفته می گردد. در بعضی موارد، کمبود ممکن است کمتر تشخیص داده گردد، زیرا علائم کمبود منیزیم معمولا تا زمانی که سطح منیزیم خیلی پایین نیاید، ظاهر نمی شوند.

16 اردیبهشت 1402

با این گیاه خوش رنگ ریه خود را تسکین بدهید

نتایج آنالیز های صورت گرفته نشان می دهد که ترکیب گیاهی موجود در زرشک به مبارزه با سرطان ریه یاری می نماید.

12 اردیبهشت 1402

شایعات درست و غلط درباره سلامتی

باور عامه نقش مهمی در عادات غذایی در سلامتی و روش های درمان در هنگام بیماری دارند. بعضی از این باورها پایه علمی داشته و بعضی بی پایه و اساس هستند.

9 اردیبهشت 1402

عصبی ها این ویتامین را مصرف کنند

ویتامین های خانواده B در حفظ سلامت روان نقش دارند. به این دلیل که به طور مستقیم روی عملکرد سیستم عصبی تاثیر دارند. این تاثیر ناشی از کنترل و انتقال پیام های عصبی است؛ به همین دلیل کمبود آن می تواند زمینه ساز بروز اختلالات مختلف عصبی - روانی باشد.

7 اردیبهشت 1402

بدخوابی ریسک مسائل قلبی را در سالمندان افزایش می دهد

برعکس، افراد مسن تری که هر شب ساعت های متفاوتی می خوابیدند و در زمان های مختلف به خواب می رفتند، بیشتر در معرض سخت شدن شریان ها بودند که می تواند منجر به حمله قلبی یا سکته گردد.

23 اسفند 1401

کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، اولین کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی 10 و 11 اسفندماه با محورهای شش گانه دوری از دخانیات و الکل، تغذیه سالم، افزایش فعالیت بدنی، برقراری و تداوم روابط اجتماعی، مدیریت استرس و بهبود خواب...

8 اسفند 1401

ماساژ باکال چیست و چرا انقدر ترند شده است؟

ماساژ صورت بی شک برترین راه حل برای کاهش استرس روزانه و شادابی پوست است و البته تا حدی هم به جوان سازی آن یاری می نماید. ماساژهای صورت معمولا بسیار ساده هستند و شما به راحتی می توانید برای خودتان انجام دهید. کافی است پیشانی، ناحیه چشم، گونه ها، اطراف دهان،...

28 بهمن 1401

هیچهایک در زمستان ، نکات مفید و وسایل مورد احتیاج

هیچهایک در زمستان و کمپ زدن در فصل زمستان بسیار چالش برانگیر است. شما ممکن است بپرسید، چرا این کار سخت است؟ جدا از همه چیز، سختی اش فقط این است که باید در سرما ایستاد، درسته؟ نه، درست نیست! سوزش استخوان هایتان به خاطر نفوذ سرما بعد از چند دقیقه، تازه اول...

9 بهمن 1401

علت درد فک چیست؟

مفصل فک (TMJ) محل اتصال فک پایین (آرواره) به استخوان گیجگاهی جمجمه است که دقیقاً جلوی گوش در هر سمت سر شما قرار گرفته است. این مفصل انعطاف پذیر است و این امکان را فراهم می کند که فک به آرامی به سمت بالا و پایین و از سمتی به سمت دیگر حرکت کند.به این ترتیب...

25 دی 1401

چرا جوان ها بیشتر تصادف می نمایند؟

آمار ها وحشتناک است. 300هزار تصادف سالانه، 17هزار مرگ و 60هزار معلولیت. 22درصد فوتی ها 21 تا 30ساله هستند و معلولان این تصادفات هم به علت ضایعات شدید نخاعی و مغزی علاوه بر تحمیل هزینه های کلان به نظام سلامت و وابستگی به خدمات درمانی و توانبخشی، از چرخه نیروی...

24 دی 1401

چای سبز را در این زمان ها مصرف نکنید

خبرنگاران نوشت: چای سبز حاوی فواید بسیار زیادی است که می تواند سلامت انسان را تقویت کند و این فواید فقط به کاهش وزن محدود نیست؛ بلکه می تواند به پوست و مو نیز طراوت ببخشد.

1 دی 1401

آژیتاسیون در بچه ها چطور بروز می نماید و راهکارهای درمانی آن

آیا تا به حال چیزی در خصوص آژیتاسیون در بچه ها شنیده اید؟ اجازه دهید ساده تر بگوییم، منظورمان همان بی قراری روانی و حرکتی است.

8 آذر 1401

بیشتر ما از ویژگی اسنوز و به تاخیر انداختن بیدار شدن استفاده می کنیم؟ اما واقعا این کار چه اثری دارد؟

اگر هر روز صبح هنگامی که زنگ ساعت شما را از خواب بیدار می نماید، اغلب دکمه اسنوز را می زنید، تنها نیستید: یک مطالعه تازه نشان داد که 57 درصد از بزرگسالان معمولاً تا دومین (یا سوم یا چهارم) بار زنگ بیداربازش در رختخواب می مانند.

19 آبان 1401
تعداد: (80)