چگونه سهام پرسپولیس را بخریم؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم برای خرید سهام پرسپولیس به وسیله طرفداران را تشریح کرد.

چگونه سهام پرسپولیس را بخریم؟

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو برگزاری هیات واگذاری در سال 1399 فرآیند خصوصی سازی و ورود شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به بازار سرمایه مجددا کلید خورد. پس ازآن جلسات متعددی با حضور کنندگان وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و سایر مسئولان مربوطه برگزار گشت.

ازجمله اقدامات مهم می توان به افزایش سرمایه باشگاه از محل آورده غیر نقد سهامدار عمده به مبلغ 701 میلیارد تومان (مجموعه ورزشی شهدای گمنام و درفشی فر)، ایجاد یک سیستم بهای تمام شده مناسب، تاسیس کمیته های حاکمیت شرکتی، انعقاد قرارداد با شرکت مربوطه جهت بروزرسانی نرم افزارهای اقتصادی و اداری اشاره کرد. در پی این اقدامات شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به یاری مشاور عرضه و پذیرش خود (شرکت کارگزاری بانک سامان) اسناد راهبردی برنامه استراتژیک، برنامه کسب و کار و امید، نامه را تهیه و اقدام به تشکیل پروفایل اطلاعاتی در سامانه فراسا فرابورس جهت پذیرش در بازار دوم نمود. با توجه به عدم احراز بعضی از شرایط، مقرر شد باشگاه اقدام به درج نماد در بازار پایه فرابورس نماید که در این راستا تمامی اسناد لازم جهت ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار تهیه و پیگیری های لازم صورت پذیرفت.

پس از حذف باشگاه از مسابقات آسیایی و تغییر دولت فرآیند واگذاری مجددا سرعت گرفته و اقدامات ذیل به یاری مشاور صورت پذیرفت :

1. ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 30/11/1400

2. تهیه گزارش ارزش گذاری به وسیله کارشناسان رسمی دادگستری مورد تایید سازمان خصوصی سازی

3. تکمیل فایل ها و فرم های مربوطه جهت درج نماد در بازارپایه فرابورس

4. درج نماد در بازار پایه فرابورس با نماد معاملاتی پرسپولیس در تاریخ09/12/1400

5. تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه و بیانیه ثبت

6. دریافت مجوز افزایش سرمایه از محل صرف سهام با سلب حق تقدم به میزان 50 درصد سرمایه اسمی

با توجه به تهیه گزارش ارزش گذاری، ارزش باشگاه پرسپولیس طبق روش محاسباتی ارزش روز خالص دارایی ها در تاریخ 30/10/1400 معادل 3210 میلیارد تومان و ارزش هرسهم 4581 ریال می باشد.

با توجه به گزارش توجیهی افزایش سرمایه تهیه شده، مقررگشت شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس اقدام به انجام افزایش سرمایه از محل صرف سهام با سلب حق تقدم به میزان 50 درصد سرمایه ثبتی (350 میلیارد تومان) در تاریخ 15 اسفند پرداخته تا از این طریق منابع به طور مستقیم به باشگاه وارد شده و جهت پرداخت بدهی ها و دریافت سطح A کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

از طرفداران عزیز درخواست می شود تا با انجام اقدامات ذیل اقدام به خرید سهام پرسپولیس کنند:

1)ثبت نام در سامانه سجام

2)احراز هویت در سامانه سجام

3)دریافت کد بورسی از کارگزار بانک سامان

4)شارژ حساب کاربری

منبع: خبرگزاری پانا

به "چگونه سهام پرسپولیس را بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سهام پرسپولیس را بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید