معاوضه جنجالی بین استقلال و سپاهان؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، استقلال در نقل وانتقالات تابستانه نتوانسته نقاط ضعف فصل گذشته خود را رفع کند و فعلاً کوشش آبی ها بر این بوده که بتوانند توان فنی خود را در مقدار فصل گذشته حفظ نمایند. در مقابل جدایی بازیکنانی مانند رافائل سیلوا و محمد محبی، 3 بازیکن تازه به لیست استقلال اضافه شده اند و مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی 3 خرید تابستانی استقلال محسوب می شوند. ضمن آنکه شرایط مهدی قایدی هم نامشخص است و قطعی شدن انتها کار قایدی در استقلال می تواند به ناکامی های استقلال در بازار تابستانه بیفزاید.

معاوضه جنجالی بین استقلال و سپاهان؟

جواد نکونام که در برنامه اولیه خود در پی حفظ محمد محبی و مهدی قایدی و البته اضافه کردن مهرداد محمدی و امیرحسین حسین زاده به لیست تیمش بود، حالا خواسته های خود را محقق نشده می بیند و همین مسئله باعث شده تا سرمربی استقلال به سراغ به روزرسانی لیست خرید خود برود. در این میان، یکی از دغدغه های نکونام تقویت خط هافبک تیمش در فاز تهاجمی بوده و در روز های گذشته گفته می شد که استقلالی ها در پی جذب یاسین سلمانی هستند تا از او در نقش هافبک پشت مهاجم استفاده نمایند.

سلمانی اولویت خود را لژیونر شدن قرار داده و همین مسئله باعث شده تا فعلاً خبری از انتقال این هافبک جوان به استقلال نباشد. البته که مدیران باشگاه استقلال همه کوشش خود را برای جلب رضایت یاسین سلمانی به کار بسته اند و گفته می گردد که در صورت عدم لژیونر شدن، یاسین سلمانی قراردادش را با آبی پوشان مرکز امضا خواهد نمود. کاپیتان تیم امید ایران تنها گزینه موردنظر نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال نیست و سرمربی آبی ها نام یک گزینه پرسروصدا را هم در لیست خود جای داده که مذاکرات برای جذب فرشاد احمدزاده در حال اجرا است.

احمدزاده در برترین فرم ممکن

فرشاد احمدزاده در دوره حضور جواد نکونام در فولاد خوزستان، شاگرد او بود و توانست روز های خوبی را در اهواز بگذارند و سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن تیم فولاد را هم در کارنامه خود دارد. احمدزاده که یکی از اعضای تیم پرسپولیس در دوره راهنمایی برانکو ایوانکوویچ بود، در 2 فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان کارش را پیش برده که اولین فصل حضور او در جمع طلایی پوشان، چندان پیروز نبود، اما حضور ژوزه مورایس معادلات را به سود احمدزاده تغییر داد.

ستاره 30 ساله سپاهان فصل گذشته نقش پررنگی در نایب قهرمانی تیمش داشت و توانست 3 گل برای سپاهان در لیگ برتر بزند و 5 بار هم در قامت گل ساز در ترکیب طلایی پوشان در لیگ بیست ودوم درخشید. احمدزاده در جریان ملاقات پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی با وجود آنکه طلایی پوشان بازنده مسابقه شدند، عملکرد خوبی داشت و توانست دروازه پرسپولیس را باز کند تا فصل را با 4 گل زده و 5 پاس گل به انتها ببرد و برترین فصل فوتبالی خود را پشت سر بگذارد.

معاوضه ای جنجالی در راه است؟

استقلالی ها برای جلب رضایت جواد نکونام، مذاکرات خود را با فرشاد احمدزاده شروع نموده اند. او در روز های گذشته در اردوی تیم سپاهان در کشور ترکیه حاضر بود و به تازگی به ایران بازگشته است. با توجه به اینکه احمدزاده تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، استقلالی ها در پی آن هستند تا بتوانند رضایت نامه این هافبک هجومی را دریافت نمایند و برای فصل آینده، با این هافبک باتجربه قرارداد امضا نمایند، اما فعلاً سپاهانی ها در این زمینه چراغ سبز خود را نشان نداده اند.

سعید مهری با وجود آنکه در جلسه ای با علی خطیر شرکت کرد، اما هنوز برای حضور در تمرینات استقلال مجاب نشده و گفته می گردد که در پی جدایی از استقلال است. همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه آبی پوش طرح معاوضه سعید مهری و فرشاد احمدزاده را مطرح نمایند و آبی ها در پی آن هستند تا بخشی از هزینه رضایت نامه احمدزاده را هم در کنار معاوضه با مهری به صورت نقدی پرداخت نمایند، اما هنوز این بسته پیشنهاد تازه آبی ها هم مورد موافقت مسئولان باشگاه سپاهان قرار نگرفته است.

علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده جزو چهره های پرسپولیسی بودند که نام شان در حوالی استقلال در بازار تابستانه کنونی مطرح شد، اما انتقال آن ها به تیم استقلال نهایی نشد. حالا فرشاد احمدزاده تازهترین بازیکنی است که باسابقه عضویت در تیم پرسپولیس در نزدیکی های تیم استقلال قرار گرفته و باید دید آیا یکی از جنجالی ترین انتقال های فوتبال ایران با حضور احمدزاده در استقلال نهایی خواهد شد یا با مخالفت مسئولان باشگاه سپاهان، این هافبک باتجربه در جمع شاگردان ژوزه مورایس کارش را پیش خواهد برد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "معاوضه جنجالی بین استقلال و سپاهان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاوضه جنجالی بین استقلال و سپاهان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید