لیزرهای مخصوص دوچرخه سواری که به شما جهت را نشان می دهند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، یک شرکت لیزر هوشمندی را فراوری نموده است که به شما امکان می دهد به راحتی راستا خود را یا استفاده از لیزر ها شناسایی کنید.

لیزرهای مخصوص دوچرخه سواری که به شما جهت را نشان می دهند

هنگامی که سعی می کنیم هنگام رانندگی یا دوچرخه سواری از قابلیت GPS استفاده کنیم، معمولاً از تلفن های خود استفاده می کنیم که سپس از طریق یک پایه به چیزی از طریق متصل می شوند. اگرچه این یک راه چاره قابل قبول است، اما ایده آل نیست، زیرا صفحه نمایش تلفن ما آنقدر بزرگ نیست و برای تماشا اطلاعات باید به مدام آن نگاه کنیم.

به گزارش ubergizmo، شرکتی به نام Wicked Lasers سیستمی به نام LaserCube ایجاد نموده است که در اصل یک پروژکتور کوچک است. همانطور که در ویدیوی پایین مشاهده می کنید، این برای دوچرخه ها و موتورسیکلت ها طراحی شده است که در آن می توانید از پروژکتور لیزری برای نمایش جهت ها روی زمین بهره ببرید.

اگرچه ممکن است در مقایسه با نقشه های موجود در تلفن های ما چندان دقیق نباشد، اما به اندازه کافی خوب است که می تواند راستا های واضحی را به شما ارئه دهد مانند اینکه چه زمانی بپیچید، چه زمانی یک پیچ در راه است، چه زمانی باید مستقیم بروید و ... . این در واقع یک ایده بسیار جالب است، اگرچه ممکن است به علت قیمت آن توصیه برای خرید آن سخت باشد.

سازندگان آن کمی کمتر از 1000 دلار برای مقرون به صرفه ترین مدل پیشنهاد نموده اند، به علاوه این واقعیت که به راحتی می توان آن را از دوچرخه تان دزدید نیز کمی نگران کننده است. با این حال، اگر به آن علاقه دارید و اهمیتی ندارید که کمی ولخرجی کنید، می توانید این وسیله را از یکی از وب سایت شرکت تهیه کنید.

بیشتر بخوانید

گردش 360 به دور دنیا فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لیزرهای مخصوص دوچرخه سواری که به شما جهت را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیزرهای مخصوص دوچرخه سواری که به شما جهت را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید