افتتاح کانون ادبی خانه فرهنگ وردآورد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، کانون ادبی خانه فرهنگ وردآورد با برنامه های متنوع فرهنگی و ادبی و کوشش برای استعدادیابی نوجوانان و جوانان محله افتتاح شد.

افتتاح کانون ادبی خانه فرهنگ وردآورد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، وفا قبادپور، رئیس خانه فرهنگ وردآورد، در این باره گفت: ادبیات فارسی بسیار فراتر از نقشی که در تفنن و تفریح ایفا می نماید یک راستا پرمحتوا و غنی در زمینهٔ بهبود شخصی، رشد مهارت های اجتماعی و بعلاوه یک محور مهم برای توسعه فرهنگی محلات است.

او درباره نقش کانون های فرهنگی و ادبی در خردورزی جوانان گفت: توانمندسازی به وسیله کشف استعدادهای ادبی در زمینهٔ شعر، داستان نویسی و هرگونه متنی که نگارش آن مستلزم مهارت و خردورزی باشد، فرصتی بی بدیل را در اختیار جوانان قرار می دهد تا در تحول خود و جامعه نقش فعال ایفا نمایند. به ویژه در مناطقی که از نظر سرانه مراکز و برنامه های فرهنگی و در نتیجه فرصت های بهبود و توسعه فردی و اجتماعی، امکانات کمتری دارند، ادبیات و برنامه های مرتبط با آن یک روش مؤثر برای جبران بسیاری از کمبودهاست.

علاقه مندان برای عضویت در این کانون ادبی می توانند به نشانی: وردآورد، بلوار اصلی، روبه روی اداره امور مالیاتی مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44987352 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح کانون ادبی خانه فرهنگ وردآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کانون ادبی خانه فرهنگ وردآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید