280 واحد در طرح نهضت ملی مسکن وام خودمالکی دریافت کردند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بانک مسکن گفت: مالکان بیش از 30 هزار واحد برای دریافت تسهیلات خودمالکی به بانک ها معرفی شدند و از این تعداد 19 پروژه شامل 280 واحد با مجموع تسهیلات بیش از 195 میلیارد تومان وام خودمالکی دریافت کردند.

280 واحد در طرح نهضت ملی مسکن وام خودمالکی دریافت کردند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، محمود شایان در مورد تازه ترین شرایط ارائه تسهیلات خودمالکی به عنوان بخشی از طرح نهضت ملی مسکن اضافه کرد: به منظور ارائه تسهیلات خودمالکی، طبق تازه ترین آمار سه هزار و هشت پروژه در مجموع به تعداد 30 هزار و 561 واحد به بانک ها معرفی شدند.

وی گفت: از مجموع پروژه های معرفی شده به بانک تا به امروز 19 پروژه به تعداد 280 واحد قرارداد دریافت تسهیلات خودمالکی را منعقد کردند.

شایان ادامه داد: برای 280 واحدی که قرارداد آنها برای دریافت تسهیلات خودمالکی به امضا رسیده است 95 میلیارد و 190 میلیون تومان تسهیلات مصوب شده است که با توجه به پیشرفت پروژه ها به حساب خودمالکان واریز شده است.

مدیرعامل بانک مسکن شرح داد: از مقدار 95 میلیارد و 190 میلیون تومان تسهیلات مصوب خودمالکی، تا به امروز 27 میلیاردتومان به حساب خودمالکان پرداخت شده است.

شایان یادآور شد: تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن، مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می گردد.

به گزارش ایرنا، پرداخت تسهیلات به شکل مرحله ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی بدین نحو است که در مرحله پی کنی 10 درصد کل تسهیلات، در مرحله اسکلت و سقف 40 درصد، در مرحله سفت کاری 25 درصد و در مرحله نازک کاری نیز 25 درصد کل تسهیلات به سازندگان پرداخت می گردد.

بعلاوه تسهیلات تازه ساخت مسکن متقاضیان خودمالک با ثبت در سامانه نهضت ملی و معرفی به بانک قابل پرداخت است.

سقف تسهیلات خودمالکی در تهران 450 میلیون تومان، سایر کلانشهرها 400 میلیون تومان، مراکز استان ها 350 میلیون تومان، شهرهای کوچک 300 میلیون تومان و روستاها 250 میلیون تومان است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "280 واحد در طرح نهضت ملی مسکن وام خودمالکی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "280 واحد در طرح نهضت ملی مسکن وام خودمالکی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید