کافه موگه؛ کافه ای کوچک با دکور سنتی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، کافه موگه یک کافه دوست داشتنی با دکوراسیون سنتی در کرمانشاه است که مکانی مناسب برای گذراندن لحظاتی آرام خواهد بود. برای آشنایی با این کافه همراه خبرنگاران باشید.

کافه موگه؛ کافه ای کوچک با دکور سنتی

معرفی

کافه موگه یک کافه کوچک و دنج با محیطی آرام است که در قسمت های مختلف دکوراسیون زیبای آن، صنایع دستی چوبی کیهان به سبک سنتی دیده می گردد. یک نگاه به پنجره های رنگی و کوچک این کافه، کافی است تا در لحظه به سال های دور برویم و حسِ آرامشِ بودن در خانه های بزرگ و قدیمی قاجاری را تجربه کنیم. نام کافه یعنی موگه، برگرفته از نام یک گل سفید رنگ کوچک است. در این کافه برای استعمال دخانیات، فضای جداگانه ای در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه فضای خانوادگی نیز در کافه پیش بینی شده است. مسئولان کافه موگه بسیار خوش برخورد و مهربان هستند و به همین علت لحظاتی که در این کافه می گذرانید، خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود. در ادامه می توانید تصاویر گردش 360 به دور دنیا از این کافه و منوی آن را مشاهده کنید. همراه کافه گردی باشید.

کافه موگه کجاست؟

کافه موگه در کرمانشاه، خیابان برق، بین کوچه 6 و 7 واقع شده است.

موقعیت کافه روی نقشه

چی بخوریم؟

در منوی کافه موگه انواع صبحانه، اسنک، آبمیوه، فست فود، کیک، شیک، بستنی، دمنوش، چای و قهوه وجود دارد. پیشنهاد مدیر آن از منوی کافه، اسپرسو، کافه لاته، هات چاکلت، پاستای آلفردو و پاستا پستو است.

صبحانه: تست نیمرو و راسته دودی، صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، وافل

شیک: شیک شکلات، شیک وانیل، شکلات گلاسه، کافه گلاسه

کیک و بستنی: کیک، بستنی شکلاتی، بستنی نسکافه، بستنی شاه توت، وافل، کیک بستنی ویژه

چای و دمنوش: چای نبات، چای ترش، گل گاو زبان، چای سبز، چای دارچین

قهوه: قهوه ترک، اسپرسو، دبل اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، قهوه فرانسه، هات چاکلت، موکا، فراپاچینو وانیل موز

اسنک: چیپس و پنیر، بشقاب هات داگ، سیب زمینی پنیر، پک دلستر موگه، سوسیس تخم مرغ

آبمیوه: آب میوه طبیعی، لیموناد، موهیتو، شیر موز مخصوص

فست فود: پاستا آلفردو، پاستا پستو، استیک فیله گوساله، شنیسل مرغ، خان برگر، دبل خان برگر، سالاد سزار، سالاد کاپرسه

امکانات

در کافه موگه امکاناتی مانند دستگاه کارت خوان، جای پارک، صبحانه، سرویس بهداشتی و امکان رزرو وجود دارد. بعلاوه امکان برگزاری جشن و مهمانی با ظرفیت حداکثر 6 نفر در این کافه وجود دارد. کافه موگه حق سرویس دریافت نمی کند و قیمت خوردنی های آن بر اساس قیمت های درج شده در منو است. ساعات کاری این کافه همه روزه از 8 صبح تا 14 و 16 تا 22 است. روزهای آدینه این کافه از ساعت 17 آماده پذیرایی از مشتریان است. این کافه 45 نفر ظرفیت در 5 میز دارد.

جمع بندی

کافه موگه مسئولانی بسیار خوب دارد که با مهربانی از شما پذیرایی می نمایند. خوردنی های این کافه بسیار خوشمزه هستند و ما حضور در این کافه را به شما پیشنهاد می کنیم. بعلاوه کافه موگه در رده قیمتی مالی واقع شده است.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را پیشنهاد دهید، نام و محدوده آن را با گردش 360 به دور دنیا به اشتراک بگذارید.منبع: کجارو

به "کافه موگه؛ کافه ای کوچک با دکور سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه موگه؛ کافه ای کوچک با دکور سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید