واکسیناسیون کارگران ساختمانی لازم است

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، فرماندار رشت با بیان اینکه واکسیناسیون گروه های شغلی که با مردم در ارتباط بوده و خدمت رسانی می نمایند از دغدغه های ما است، گفت: واکسیناسیون کارگران ساختمانی یکی از دغدغه های مهم ماست که در کوشش خواهیم بود تا در اسرع وقت امکان واکسیانسیون این عزیزان را هم فراهم کنیم.

واکسیناسیون کارگران ساختمانی لازم است

به گزارش گروه اجتماعی گردش 360 به دور دنیا، علی فتح الهی با اشاره به افزایش چشمگیر واکسیناسیون در شهرستان رشت اظهار کرد: با ورود قابل توجه واکسن به گیلان و شهرستان رشت و افزایش زیرساخت های لازم، مراکز واکسیناسیون شهفرایندان به 45 پایگاه افزایش و مراکز واکسیناسیون گروه های شغلی تا 70 پایگاه هم افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه های شغلی که با مردم در ارتباط بوده و خدمت رسانی می نمایند از دغدغه های ما است، گفت: با کوشش های فراوان واکسیناسیون ویژه رانندگان تاکسی و بعضی از گروه های اصناف از جمله نانوایان و شاغلین تره بار بدون شرایط سنی در شهرستان رشت آغاز شده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه آغاز واکسیناسیون هر گروه شغلی با صد دز در روز آغاز و ظرف 6 تا هفت روز افزایش چشمگیری پیدا می نماید، اضافه کرد: یکی دیگر از دغدغه های ما در ستاد کرونا واکسیناسیون کارگران شرکت های تولیدی و صنعتی بوده که این واکسیناسیون را هم آغاز و با توجه به اهمیت این موضوع به آن تاکید داریم.

فتح الهی به لزوم واکسیناسیون کارگران ساختمانی با توجه به اهمیت شغلی آن ها و این که سلامت و معیشت این عزیزان در گرو یکدیگر است، توضیح داد: واکسیناسیون کارگران ساختمانی یکی از دغدغه های مهم ماست که در اولین فرصت در ستاد کرونا شهرستان مطرح و با توجه مطالبه به حق آنان در کوشش خواهیم بود تا در اسرع وقت امکان واکسیانسیون این عزیزان را هم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته 18 هزار دز واکسن تزریق شد و امروز هم به 20 هزار دز رسیده است، گفت: افزایش فرایند واکسیناسیون نویدبخش است لذا در کوشش هستیم تا تزریق روزانه به بالای سی هزار دز هم افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکسیناسیون کارگران ساختمانی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون کارگران ساختمانی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید