مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم تا کی ادامه دارد؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم (پالایش) تا چهارشنبه 19 شهریور ادامه دارد و زمان ورود سفارش در این نماد هر روز از ساعت 12:30 تا 14 است.

مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم تا کی ادامه دارد؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا مهر به نقل از بازار سرمایه ایران نوشت: پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم (پالایش) تا چهارشنبه 19 شهریور ادامه می یابد. زمان ورود سفارش در این نماد هر روز از ساعت 12:30 تا 14 بوده و امکان شرکت در پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری این صندوق برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.

  • بهترین زمان برای خرید ETF دوم را بشناسید
  • افرادی که می خواهند دارا دوم خریداری کنند بخوانند | پاسخ به 10 سوال کلیدی برای خرید سهام ETF پالایشی

بر اساس این گزارش تعداد واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی، 6.193.406.493 واحد، مبلغ اسمی هر واحد، 100 هزار ریال و روش پذیره نویسی، عرضه به قیمت ثابت بر مبنای ارزش اسمی هر واحد صندوق (100 هزار ریال) است.

ضمناًً پذیره نویسی واحدهای این صندوق شامل هیچگونه کارمزد معاملاتی نخواهد بود. این صندوق شامل باقیمانده سهام دولت در پالایشگاه های تهران، بندرعباس، اصفهان و تبریز است و به دلیل افزایش جذابیت خرید توسط سرمایه گذاران خرد همانند دارا یکم با تخفیف 20 درصدی به متقاضیان عرضه می شود.

سرمایه گذاران می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به اطلاعیه شماره 181/78541 مورخ 4 شهریور 99 منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی www.tse.ir مراجعه کنند.

  • آشنایی با 10 اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه
منبع: همشهری آنلاین

به "مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم تا کی ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم تا کی ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید