مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز افتتاح شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رئیس اتاق اهواز از افتتاح مرکز جوار کارگاهی این اتاق اطلاع داد و گفت: این مرکز باعث هماهنگی و همگرایی میان اتاق و حوزه فنی و حرفه ای می گردد و قطعاً زمینه ساز توسعه و رشد فراوری خواهد بود.

مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز افتتاح شد

شهلا عموری در آیین افتتاح مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز که امروز، ششم مردادماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: هرچه که باعث رشد و توسعه مالی می گردد، به واسطه پرورش و آموزش نیروی انسانی کارآمد است و باید به این امر توجه جدی گردد.

وی اضافه کرد: مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز باعث هماهنگی و همگرایی میان اتاق بازرگانی و بخش فنی و حرفه ای می گردد و قطعاً زمینه ساز توسعه و رشد فراوری خواهد بود.

رئیس اتاق اهواز گفت: مسائل و مهارت های مربوط به بخش صنعت را می توان با یاری این هماهنگی میان اتاق و سازمان آموزش فنی و حرفه ای حل کرد.

عموری ادامه داد: از سال 94 به بعد مرکز آموزش اتاق اهواز راه اندازی شده است و سرفصل های آموزشی متنوع و با توجه به احتیاج اعضای اتاق بازگانی به آن ها ارائه می گردد. بیش از 208 اسم دوره آموزشی با حضور 10 هزار و 31 نفر به وسیله اتاق اهواز ارائه شده است.

وی اضافه کرد: در دوران کرونا تجهیزات مناسبی در اتاق اهواز ایجاد شده تا با یاری پلتفرم های مجازی، بتوانیم دوره های آموزشی مجازی را برگزار کنیم و در این زمینه توانستیم این دوره ها را تا به امروز به خوبی برگزار کنیم.

رئیس اتاق اهواز گفت: از ابتدای سال 99 تا به امروز، 70 اسم دوره آموزشی مجازی با حضور بیش از 3 هزار نفر ویژه فعالان مالی و کارمندان اتاق برگزار گردیده و اتاق اهواز همیشه به بحث آموزش توجه ویژه داشته است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید