لیدری که جایگزین مدیر ورزشی پرسپولیس شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، محمدی فصل گذشته عملکرد مثبتی به عنوان معاون ورزشی در پرسپولیس داشت و خیلی ها موفقیت پرسپولیس در جابجایی فصل گذشته را به او نسبت می دادند اما ظاهرا با رضا درویش، دوست صمیمی اش به مشکل خورد و در سرانجام فصل به شکلی عجیب و غیر منتظره محمدی از پرسپولیس رفت. پرسپولیس فصل گذشته، حاشیه های مدیریتی کمی هم داشت که باز این از ثمرات مدیریت خوب او بود و در نهایت منجر به کسب سه جام شد.

لیدری که جایگزین مدیر ورزشی پرسپولیس شد

جدایی محمدی در اوج پیروزیت های این فصل پرسپولیس، چندان مورد توجه قرار نگرفت. اما حالا این قطع همکاری دارد تبعاتش را کم کم نشان می دهد. نکته عجیب تر این که باشگاه پرسپولیس تا همین امروز هم جانشینی برای محمدی معرفی ننموده است.

بخش ورزشی روزنامه سیاسی فرهیختگان نوشته است که ظاهرا یک نفر دارد کارهایی را که محمدی انجام می داد را در باشگاه انجام می دهد. کسی که هیچ تخصصی در امور معاون ورزشی ندارد اما به شکلی عجیب همچنان مشغول فعالیت است!

روزنامه فرهیختگان در این باره نوشته که از زمان جدایی محمدی از پرسپولیس، یکی از لیدرهای معروف و نزدیک به این باشگاه کارهای مربوط به او را انجام می دهد. همان لیدری که به دنبال اسپانسر برای برگزاری اردوی خارجی از کشور پرسپولیس بود که در نهایت پیروز به انجام این ماموریت سپرده شده از سوی مدیرعامل نشد تا اردوی سرخپوشان هم لغو گردد.

موضوع دخالت این فرد در امور مهم باشگاه با انتقاد خیلی از طرفداران و پیشکسوتان باشگاه روبرو شده اما گویا در باشگاه کسی نمی خواهد واکشنی به این اتفاقات نشان بدهد.

به نوشته فرهیختگان، این فرد در انتقال محمدرضا خالدآبادی از باشگاه طرفدار به پرسپولیس هم کوشش هایی داشت که به نتیجه نرسید.

این نکته را هم بهتر است بدانید که این لیدر، سالهاست جزو کارمندان باشگاه پرسپولیس هم هست و البته با همه نوع مدیرعاملی کار نموده و به نوعی سرجهازی باشگاه پرسپولیس محسوب می گردد!

منبع: فرارو

به "لیدری که جایگزین مدیر ورزشی پرسپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیدری که جایگزین مدیر ورزشی پرسپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید