این نفرات همان بازیکنان پیروزی هستند آقای زنوزی!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرنگاران- باشگاه تراکتور استارت سریعی در بازار جابجایی تابستانی داشته و خیلی زودتر از رقبا، همین روز گذشته 4 بازیکن نو دیگر به تیمش اضافه نموده است. البته اگر داستان حسین پورحمیدی که به صورت قرضی راهی آلومینیوم شده و به این تیم برگشته را کنار بگذاریم این تیم 3 خرید نو که داشته که هر سه نفر پیش از این برای باشگاه پرسپولیس بازی نموده اند.

این نفرات همان بازیکنان پیروزی هستند آقای زنوزی!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تراکتور که مالکیت آن را محمدرضا زنوزی در اختیار دارد دیروز به طور رسمی خبر از عقد قرارداد با شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و سعید آقایی داد. هر سه پیش از این در خط دفاعی پرسپولیس به میدان رفته و به همراه این باشگاه افتخارات درخور توجهی کسب نموده اند. البته که این اولین بار نیست که زنوزی و تراکتور رو به خرید بازیکنان پرسپولیس می آورد؛ پیش از این بار ها این رخ داده که نمونه های پیروز آن را می تواند رضا اسدی در فصل گذشته و یا محمد عباس زاده دانست.

اگرچه در دنیای امروزی خرید بازیکن برای تقویت تیم امری رایج است، ولی اینکه تراکتور و در راس آن محمدرضا زنوزنی این قدر به خریدن بازیکنان سابق پرسپولیس علاقه دارد کمی عجیب است. این امر دیگر بر کسی پوشیده نیست که زنوزی دل خوشی از پرسپولیس ندارد و حتی به تمسخر نام این باشگاه را پیروزی صدا می نماید. از سوی دیگر، او بدون نادیده گرفتن نام باشگاه خودش، پرسپولیس را یک نام خارجی توصیف نموده و اعتقاد دارد تیم ایرانی نباید چنین نامی داشته باشد. از همه این ها مهمتر، ولی اظهارات سال های اخیر مالک تراکتور است که قهرمانی های سریالی پرسپولیس در لیگ برتر را زیر سوال برده و حاصل حمایت های خاص دانسته است. حالا این پرسش مطرح می گردد که اگر پرسپولیس توانایی نداشته و با یاری نیرویی بیرون از فوتبال به قهرمانی و پیروزیت رسیده، چطور بازیکنان این باشگاه هنوز برای محمدرضا زنوزی و باشگاهش مجذوب کننده هستند؟

منبع: فرارو

به "این نفرات همان بازیکنان پیروزی هستند آقای زنوزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نفرات همان بازیکنان پیروزی هستند آقای زنوزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید