فهرست مازاد نکونام در استقلال معین شد؛ انتها حضور کم کارها، بی کارها و بازیکنان ضعیف!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، بعضی بازیکنان هستند که نبودشان به استقلال بیشتر یاری خواهد نمود و باشگاه باید فی الفور نام آنها را از لیست خارج کند.

فهرست مازاد نکونام در استقلال معین شد؛ انتها حضور کم کارها، بی کارها و بازیکنان ضعیف!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا با حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال باید منتظر تغییراتی در ترکیب این تیم بود. بعد از اینکه معین شد سرمربی استقلال در فهرست خرید خود نام بازیکنانی همانند عارف آقاسی، امیرحسین حسین زاده، مسعود ریگی، یاسین سلمانی و رضا اسدی را قرار داده و بعلاوه دروازه بان و مهاجم خارجی را نیز مد نظر قرارداده است، نگاه ها به این سمت و سو دوخته شده که چه بازیکنانی در فهرست خروج قرار می گیرند؟!

معمولاً نام هایی که درباره فهرست خروج منتشر می گردد نزدیک به واقعیت است و تجربه ثابت نموده که بعضی از بازیکنان که با قاطعیت درباره جدایی شان صحبت به میان می آید، در نهایت در باشگاه باقی خواهند ماند.

در واقع اجرای برنامه خروج بازیکنان از فهرست باشگاه منوط به موفقیت در جذب بازیکنان تازه است و هراندازه یک باشگاه در عقد قرارداد با بازیکنان تازه به توفیق برسد، به موازات آن بازیکنان مازاد از فهرست کنار گذاشته خواهند شد.

اما به طور قطع بعضی بازیکنان هستند که نبودشان به استقلال بیشتر یاری خواهد نمود و باشگاه باید فی الفور نام آنها را از فهرست خارج کند تا جا برای جذب بازیکنان تازه باز گردد.

در روزهای گذشته زمزمه خارج شدن نام سیدحسین حسینی و عارف غلامی هم به گوش رسیده اما هرگز نمی توان با قاطعیت درباره خارج شدن نام این دو بازیکن از استقلال حرفی به میان آورد به این علت که در فرایند کنار گذاشتن این دو بازیکن به طور قطع نحوه خرید در بازار جابجایی مهم است. ضمن اینکه نکونام در پست دروازه بانی بیشتر روی جذب خارجی تأکید دارد و احیاناً اگر عارف آقاسی به استقلال بیاید، تأثیری در شرایط عارف غلامی نخواهد داشت و این خرید به رقابت در خط دفاع منجر خواهد شد.

بعضی بازیکنان اما کارآیی لازم را برای استقلال نداشتند. علیرضا رضایی، دروازه بان دوم آبی ها در همین دست بازیکنان است. در کنار او محمدحسین زواری و امید حامدی فر نیز همین شرایط را دارند و به احتمال زیاد این بازیکنان بدون در نظر گرفتن ورودی ها از فهرست خارج خواهند شد.

آرمان رمضانی و سجادشهباززاده نیز در میان بازیکنان فصل بعد استقلال بعید است جایی داشته باشند. جسته و گریخته نکونام به موضوع کنار گذاشتن این بازیکنان اشاره نموده است اما باید توجه داشت که شهباززاده با استقلال قرارداد دارد و راضی کردن او نیز به سادگی ممکن نخواهد بود.

دیگر بازیکنی که ممکن است در استقلال نباشد ارسلان مطهری است. اما خارج کردن نام مطهری قطعاً مستلزم جذب بازیکن ایده آل در پست مهاجم است و با توجه به اینکه ممکن است محبی و قایدی نیز از استقلال جدا شوند، خالی کردن خط حمله استقلال حرفه ای نیست و اگر این باشگاه بتواند بازیکنانی بهتر از مطهری را به خدمت بگیرد، آنگاه باید اقداماتی در راستای کنار گذاشتن نام این بازیکن انجام دهد.

آنچه مسلم است در جابجایی ابتدا باید ورودی های استقلال معین شوند اما با یک رویکرد منطقی می توان بعضی بازیکنان را نیز به علت عدم کارآیی پیش از آنکه ورودی ها معین شوند از فهرست کنار گذاشت اما به شرط آنکه اقدامات اولیه در راستای توافق با ورودی ها صورت گرفته باشد و استقلال بتواند به سادگی جای خالی رفته ها را پر کند.

البته در این میان بعضی بازیکنان مانند رضا میرزایی هم هستند که به علت مصدومیت جایی در فهرست نخواهند داشت و شاید نه فقط به طور مقطعی بلکه به طور دائمی از فهرست کنار گذاشته شوند.

به هر حال دست نکونام برای حذف بازیکنان استقلال چندان هم باز نیست. استقلال با همین بازیکنان تا هفته های پایانی در کورس قهرمانی بود و در جام حذفی نیز تا فینال صعود کرد که این روند نشان می دهد مجموعه کنونی عملکرد مطلوبی داشته و چندان بد کار ننموده است اما به هرحال در همین تیم نیز می گردد تغییراتی در راستای بهبود اوضاع ایجاد کرد

منبع: همشهری آنلاین

به "فهرست مازاد نکونام در استقلال معین شد؛ انتها حضور کم کارها، بی کارها و بازیکنان ضعیف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست مازاد نکونام در استقلال معین شد؛ انتها حضور کم کارها، بی کارها و بازیکنان ضعیف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید