قیمت آپارتمان در پونک

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرنگاران- قیمت آپارتمان در منطقه دو و پنج تهران که محله پونک را در خود جای دادند به ترتیب متری 63 و 55 میلیون تومان است. ارقامی که نشان می دهند، خرید خانه 100 متری در این بخش های شهر به ترتیب شش میلیارد و 300 میلیون تومان و پنج میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. با این حال آنالیز نو ترین فابل های فروش آپارتمان در پونک تعیین می نماید امکان خرید خانه با بودجه کمتر وجود دارد که البته خریدار باید با نداشتن امکاناتی مثل آسانسور و انباری یا عمر بنا بالا کنار بیاید. در طرف مقابل واحد هایی در پونک وجود دارد که طبق آمار ارزششان از گران ترین نقطه مسکن تهران بیشتر است. مثل واحد 100 متری که 9.7 میلیارد یعنی متری 97 میلیون تومان فروخته می گردد. این رقم از میانگین قیمت خانه های منطقه یک تقریبا متری 10 میلیون تومان بیشتر است.

قیمت آپارتمان در پونک

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، قیمت خانه 100 متری در پونک چهار میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام شده است. یعنی متری 47 میلیون تومان است. این خانه در بخشی از پونک واقع شده است که متعلق به منطقه پنج تهران می گردد و فروشنده ارزش هر متر را شش میلیون تومان کمتر از میانه قیمت منطقه (متری 54 میلیون و 900 هزار تومان) درنظر گرفته و در آگهی اتفاقا به همین موضوع اشاره نموده است. علت اول آن احتمالا عمر بنا 16 ساله واحد و علت دوم نداشتن آسانسور با وجود قرار گرفتن در طبقه سوم است. واحد 100 متری دیگری در پونک تقریبا با مشخصاتی شبیه به مورد قبلی آگهی شده است. این یکی 15 سال پیش ساخته شده، از نظر امکانات مجهز به آسانسور و انباری است و فروشنده آن ارزش هر متر را 46 میلیون تومان در نظر گرفته و چشم انتظار خریداری است که توانایی پرداخت چهار میلیارد و 600 میلیون تومان را داشته باشد.

قیمت خانه در منطقه ها دو و پنج که محله پونک را در خود جای داده اند به ترتیب 63.6 و 54.9 میلیون تومان است. ارقامی که نشان می دهند خرید خانه 100 متری در این دو منطقه به ترتیب شش میلیارد و 360 و پنج میلیارد و 490 میلیون تومان آب می خورد. آپارتمان 100 متری با عمر بنا پنج سال، شش میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می گردد. واحدی که در منطقه دو تهران واقع شده و براساس آمار نزدیک به میانگین قیمت مسکن در این نقطه تهران (63 میلیون و 600 هزار تومان) فروخته می گردد. فروشنده در معرفی این ملک به داشتن امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره نموده است. همان حوالی آپارتمان 100 متری دیگری را دقیقا شش میلیارد تومان آگهی نموده اند. یعنی متری 60 میلیون تومان که نزدیک به میانگین قیمت مسکن در این بخش از شهر است. این واحد شش سال پیش ساخته شده است. تا اینجا واحد های 100 متری را در پونک آنالیز کردیم که طبق آمار های رسمی از میانگین قیمت منطقه بیشتر نبودند، اما تا دلتان بخواهد واحد های 100 متری در پونک داریم که بیش از میانگین قیمت منطقه به خریداران پیشنهاد می شوند.

قیمت خانه در پونک می تواند با گران ترین نقاط تهران رقابت داشته باشد. درحالی که میانه قیمت مسکن در منطقه یک تهران به متری 88 میلیون تومان رسیده، واحدی در پونک متری 96 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد که به نام کلید نخورده آگهی شده، دوتا پارکینگ دارد و فروشنده آن روی متریال درجه یک، کابینت هایگلس و موارد این چنینی مانور داده است. فروشنده دیگری واحد 100 متری را به نام آپارتمان لاکچری با قیمت 9 میلیارد و 700 میلیون تومان می فروشد. این واحد هم نوساز است و با امکانات کامل مثل آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می گردد.

مشخصات آپارتمان های 100 متری در پونک

عمر بنا

مشخصات

قیمت کل

قیمت هر متر مربع

16 سال

بدون آسانسور

4.7 میلیارد تومان

47 میلیون تومان

15 سال

بدون پارکینگ

4.6 میلیارد تومان

46 میلیون تومان

پنج سال

امکانات کامل

6.2 میلیارد تومان

62 میلیون تومان

شش سال

امکانات کامل

شش میلیارد تومان

میلیون تومان

نوساز

امکانات کامل

9.7 میلیارد تومان

97 میلیون تومان

نوساز (کلیدنخورده)

امکانات کامل+ دو پارکینگ

9.6 میلیارد تومان

96 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "قیمت آپارتمان در پونک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در پونک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید