عرضه مرغ منجمد در فارس ادامه دارد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرنگاران/فارس رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: عرضه و توزیع مرغ منجمد تا سرانجام تعطیلات نوروز و پس از آن به منظور پشتیبانی از بازار در ایام ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

عرضه مرغ منجمد در فارس ادامه دارد

مجتبی دهقان پور در حاشیه بازدید از مراکز عرضه مرغ تنظیم بازار اظهار کرد: تا به امروز حدود 1200 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب 20 هزارتومان در اختیار هم استانی ها قرار گرفته است.

به نقل از جهادکشاورزی فارس، او با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم از اهداف اصلی است و سعی می شود حداقل معطلی را در خرید این محصول داشته باشند، گفت: در بازدید از یکی از شرکت های تعاونی مصرف با توجه به استقبال زیاد مردم، به فوریت تمهیداتی اندیشیده شد که در همان مکان توزیع بیشتر در مدت زمان کمتری انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود: با توجه به اینکه قیمت مصوب مرغ منجمد با قیمت مرغ در بازار تفاوت زیادی دارد فروشگاه هایی برای توزیع انتخاب شده است که امکان نظارت مطلوب تر وجود داشته باشد.

دهقان پور به میزان تولید مطلوب مرغ در این استان نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی هایی که در بهمن و اسفند ماه اجرا شده است، میزان تولید روزانه استان در این ایام به 600 تن در روز رسیده که بیش از میزان مصرف روزانه 430 تنی است.

او همچنین با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان فارس، مطرح نمود: نیاز مسافران نیز تامین می شود و اکنون آرامش کامل بر بازار حاکم است.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، ظرفیت خوبی در زمینه گوشت وارداتی و گوشت منجمد داخلی وجود دارد که در مواقعی که بازار با یکسری کمبودها روبرو شود به بازار تزریق خواهد شد.

دهقان پور از توزیع مرغ در شهرستان های این استان بر اساس برش شهرستانی نیز خبر داد و اضافه کرد: اگر شهرستانی نیازی بیش از برش در نظر گرفته داشته است، در اسرع وقت تامین شده است.

ذخایر کالاهای اساسی در بهترین شرایط است

او همچنین در بازدید یکی از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی، گفت: ذخایر راهبردی بسیار مناسب است و هیچ مسئله ای در تامین کالاهای اساسی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس تاکید کرد: ذخائر راهبردی به وفور در بهترین شرایط نسبت به پنج سال گذشته واقع شده است و با قیمت مصوب عرضه می شود و در این زمینه هیچ دغدغه و نگرانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عرضه مرغ منجمد در فارس ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مرغ منجمد در فارس ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید