شهرداری تبریز به استقبال بهار می رود ، شروع شست و شو و پاکسازی مبلمان شهری

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرگزاری خبرنگاران-معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: طرح استقبال از بهار 1401 با موضوع خدمات رسانی به تمامی منطقه ها شهر از دهم اسفند ماه شروع می گردد.

شهرداری تبریز به استقبال بهار می رود ، شروع شست و شو و پاکسازی مبلمان شهری

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی در جلسه مشترک سرپرست شهرداری تبریز با معاونان خدمات شهری و عمران منطقه ها ده گانه شهرداری تبریز گفت: طرح استقبال از بهار 1401 با موضوع خدمت رسانی به تمامی منطقه ها و محلات شهر از دهم اسفند ماه آغاز و تا انتها امسال تداوم خواهد داشت.

قربانیان با اشاره به انتظار شهروندان در مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت اظهار کرد: شهروندان به حق از شرایط چاله ها و شرایط آسفالت بعضی معابر ناراضی هستند، چاله زدایی و لکه گیری معابر شهر با همراهی و همکاری معاونت عمرانی قطعاً تداوم خواهد یافت و در این خصوص معاون محترم عمرانی شهردار تبریز فعالیت و حمایت خوبی در این طرح دارند.

معاون شهردار تبریز ادامه داد: پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری یکی از آیتم های مورد اجرا در قالب طرح استقبال از بهار خواهد بود و در کنار آن حذف موانع فیزیکی و جمع آوری نخاله ها و مصالح ساختمانی از سطح شهر نیز در دستور کار نیروها قرار خواهد گرفت.

قربانیان اضافه کرد: به نظر می رسد با تغییر رنگ بندی کرونایی در ایام عید و بهار شاهد حضور میهمانان و مسافران در شهر خواهیم بود و به همین علت باید تاسیسات شهری و خدماتی برای میزبانی به برترین شکل ممکن آماده سازی گردد.

وی اضافه کرد :شست و شو و رنگ آمیزی جداول، شستشوی نرده ها، تعمیر باکس های زباله، تنظیف به موقع معابر و رسیدگی به شرایط سرویس های بهداشتی در پارکها و سطح معابر به همراه رسیدگی به شرایط روشنایی معابر، از دیگر برنامه های در دست اجرای معاونت خدمات شهری در آستانه سال نو خواهد بود.

معاون خدمات شهری در انتها سخنانش گفت: ترمیم جداول و پل ها، همسطح سازی دریچه ها، برطرف و ساماندهی سد معبر و ساماندهی ورودی های شهر از دیگر فعالیت های مهم در قالب طرح استقبال از بهار است که به همت نیروهای تلاشگر خدمات شهری منطقه ها ده گانه شهرداری تبریز اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهرداری تبریز به استقبال بهار می رود ، شروع شست و شو و پاکسازی مبلمان شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تبریز به استقبال بهار می رود ، شروع شست و شو و پاکسازی مبلمان شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید