شخصیت Hawkeye برای بازی اونجرز رونمایی شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، جزئیات جدید بازی Marvels Avengers همراه با چند تریلر جدید از بازی منتشر شد. در رویداد اخیر مربوط به بازی از جزئیات نسخه بتا، شخصیت هاوک آی (Hawkeye) و همکاری آن ها با فورتنایت رونمایی شد.

شخصیت Hawkeye برای بازی اونجرز رونمایی شد

در برنامه جدید رویداد میز جنگ، توسعه دهنده های بازی اونجرز اعلام کردند بتای بازی شامل چند مرحله از بخش داستانی آن است. مرحله پل گلدن گیت که در تریلر اول گیم پلی بازی دیدیم هم بخشی از بتا خواهد بود. مراحل دیگری که در این رویداد نشان داده شدند حمله به تأسیسات شرکت AIM در جنگل های استوایی و حمله به مقر سازمان SHIELD در سرزمین های یخ زده روسیه است.

این بتا علاوه بر مراحل داستانی، چالش هایی دارد که HARM نام دارند. بعد از اتمام مراحل داستانی، می توانید به صورت یک یا چند نفره در این چالش ها شرکت کنید. بازی یک مرحله آموزشی HARM و سه چالش اصلی دارد. در این چالش ها وارد اتاق هایی همراه با تکنولوژی واقعیت مجازی می شوید و در آن باید موج های مختلفی از دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

بعد از اتمام این چالش ها، 5 مرحله آنلاین به نام وار زون (War Zone) و مراحل دراپ زون (Drop Zone) آزاد می شوند. در مراحل وار زون شما در یکی از مناطق بازی قرار می گیرید و باید چند هدف مختلف را در آن ناحیه انجام دهید. مراحل دراپ زون نوع کوچک تری از مراحل وار زون هستند که در آن ها تنها یک مأموریت دارید. هدف اصلی این دو نوع از مراحل، پیدا کردن آیتم ها و تجهیزات بهتر و بالا بردن تراز شخصیت های شماست.

طبق گفته قبلی توسعه دهنده های بازی، قرار است بازی Marvels Avengers بعد از عرضه اش تا مدت ها محتوای رایگان جدیدی اعم از قهرمان های قابل بازی دریافت کند. تیزر جدید بازی به ما خبر می دهد اولین قهرمانی که به این شکل عرضه خواهد شد کلینت برتون (Clint Barton) یا همان هاوک آی است. راجع به جزئیات داستان و توانایی های این شخصیت خبری داده نشده و تنها چیزی که نشان داده شده طراحی ظاهری او است. طراحی هاوک آی نه شبیه به کمیک های اصلی و نه شبیه به ظاهر او در فیلم های مارول است. متأسفانه طراحی ظاهری هاوک آی مانند بقیه شخصیت های این بازی جذابیت خاصی ندارد و یک شخصیت با طراحی متوسط و خسته نماینده دیگر را به لیست شخصیت های بازی اضافه می نماید.

در کنار این اطلاعات منتشر شده خبردار شده ایم اپیک گیمز در یک همکاری با سازنده های بازی اونجرز آیتم هایی را به فورتنایت اضافه خواهد نمود. روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بعد از متصل کردن حساب کاربری اسکوئر انیکس و حساب اپیک گیمز و همچین پیروزی در هر 3 چالش HARM می توان آیتم مشت های هالک را به رایگان در فورتنایت دریافت نمایند. این آیتم در اصل یک کلنگ است که ظاهری مانند مشت های هالک دارد و کاربرد آن با کلنگ معمولی تفاوتی ندارد. این مشت ها یک استایل دوم دارند که آن ها را شبیه به مشت های لباس هالک باستر یعنی زره عظیم آیرون من می نماید. این دو آیتم مدتی بعد در فروشگاه فورتنایت قابل خرید خواهند شد.

در حال حاضر فورتنایت و قهرمانان مارول از عظیم ترین نام ها در دنیای سرگرمی های مدرن هستند و این همکاری می تواند اسم هر دو غول را سر زبان ها بیاندازد. مدتی است بازی فورتنایت به یک مرکز گردهمایی مجازی تبدیل شده و در آن شاهد نمایش فیلم سینمایی تا کنسرت زنده بوده ایم. همکاری اپیک گیمز با مارول سابقه قبلی داشته و هنگام اکران فیلم های اونجرز هم شاهد برگزاری رویداد های اونجرز در فورتنایت بودیم.

طبق اطلاعاتی که از تریلرهای بازی اونجرز دیده ایم کیفیت بازی چشم گیر نیست و در بهترین شرایط با یک بازی متوسط روبه رو خواهیم شد. با این وجود توسعه دهنده های بازی احتیاج به نگرانی ندارند؛ زیرا اسم اونجرز میان هواداران این سری آن قدر عظیم است که به راحتی می تواند موفقیت بازی را تضمین کند و می توان گفت که بازی آن ها برای فروش بالا شاید احتیاج به کیفیت خارق العاده ای ندارد.

نسخه آزمایشی بازی اونجرز قرار است طی چند فاز به توضیح زیر منتشر گردد.

کسانی که بازی را برای پلی استیشن 4 پیش خرید نموده اند در تاریخ 17 مرداد به بتا دسترسی خواهند داشت. دیگر افراد روی پلی استیشن 4 و کسانی که بازی را برای کامپیوتر شخصی یا ایکس باکس پیش خرید نموده اند در تاریخ 24 مرداد می توانند بتا را بازی نمایند. نهایتا بتا برای تمام افراد در تاریخ 31 مرداد قابل دانلود خواهد بود.

بازی Marvels Avengers در تاریخ 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه دقیق بازی روی کنسول های نسل نهم تعیین نیست. کسانی که بازی را روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری نموده اند می توانند بازی را روی نسل بعد کنسول شان به صورت رایگان دریافت نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "شخصیت Hawkeye برای بازی اونجرز رونمایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شخصیت Hawkeye برای بازی اونجرز رونمایی شد" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت Hawkeye برای بازی اونجرز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید