ساخت بازی تازه ویچر با آنریل انجین 5 شروع شده است

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به تازگی اعلام نموده که بازی تازه ویچر با موتور آنریل انجین 5 در حال توسعه است. گفته شده که این اثر حماسه تازهی را برای این مجموعه نقش آفرینی و محبوب شروع خواهد نمود.

ساخت بازی تازه ویچر با آنریل انجین 5 شروع شده است

به نظر می رسد که انتقال به آنریل انجین 5 از موتور بازی سازی سابق و اختصاصی سی دی پراجکت رد یعنی REDengine، شروع یک مشارکت استراتژیک چند ساله با کمپانی اپیک گیمز است که نه تنها مجوز، بلکه توسعه فنی آنریل انجین 5 و نسخه های آینده آن را نیز پوشش می دهد. در واقع استودیوی سی دی پراجکت رد از نزدیک با توسعه دهندگان در اپیک گیمز همکاری خواهد نمود تا به طراحی این موتور و بهینه سازی آن برای بازی های دنیا باز یاری کند.

پاول زونی، مدیر اجرایی و کارشناس فناوری سی دی پراجکت رد، در این باره اعلام کرد:

تیم سوئینی، بنیان گذار و مدیرعامل اپیک گیمز، اضافه کرد:

لازم به ذکر است که فروش مجموعه نقش آفرینی و محبوب ویچر از می 2020 میلادی از 50 میلیون نسخه عبور نموده است. نسخه سوم این سری هم اکنون روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. بعلاوه اواخر امسال میلادی شاهد انتشار نسخه نسل نهمی و بهبودیافته آن روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری خواهیم بود.

در خصوص نسخه چهارم این مجموعه هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است، با این حال گفته می گردد که احتمالا سیری شخصیت اصلی آن باشد. از طرفی علی رغم قرارداد سی دی پراجکت رد و اپیک گیمز، اعلام شده که این بازی در انحصار هیچ فروشگاهی روی رایانه های شخصی نخواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت بازی تازه ویچر با آنریل انجین 5 شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازی تازه ویچر با آنریل انجین 5 شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید