دو گوشی دیگر از سری گلکسی A آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سامسونگ در ادامه فرایند انتشار آپدیت برای گوشی های خود، این بار گلکسی A71 و گلکسی A32 5G را به اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.1 آپدیت کرد.

دو گوشی دیگر از سری گلکسی A آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند

گلکسی A71 یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین میان رده هایی بود که شرکت کره ای در سال 2020 روانه بازار کرد. این محصول اگرچه از اینترنت 5G پشتیبانی نمی کرد (نسخه 5G آن هم بعدها تولید و در بازار آمریکا و اروپا در دسترس قرار گرفت) اما آنقدر مجذوب کننده و خوب بود که توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. نقطه عطف ماجرا هم زمانی بود که سامسونگ گفت این گوشی هم مانند پرچم دارها، به مدت سه سال آپدیت تازه را دریافت خواهد کرد تا بدین ترتیب کاربران این گوشی سر از پا نشناسند.

خبر خوب دیگر هم این است که سامسونگ این روزها سرعت انتشار آپدیت اندروید 12 را برای تمام گوشی های خود به شکل قابل توجهی افزایش داده و گوشی های خود را حداقل یک ماه زودتر از انتظار به رابط و سیستم عامل تازه به روزرسانی می کند. گلکسی A71 و A32 5G هم در حال حاضر از محصولاتی هستند که قرعه به نام آن ها افتاده و کاربران آن ها می توانند طعم سیستم عامل تازه را بعد از مدت ها بچشند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت XDA Developers، ظاهرا این آپدیت مبتنی بر رابط کاربری تازه سامسونگ یعنی One UI 4.1 است که کاربران در آن قابلیت های زیادی را دریافت می کنند.

یکی از قابلیت های خوبی که در این آپدیت به گوشی های سامسونگ اضافه می شود امکان غیرفعال سازی سرویس بهینه ساز گیم است که باعث می شود گوشی در انجام کارهای مختلف، حداکثر توان خود را بکار بگیرد، دیگری هم امکان اضافه کردن رم مجازی از 2 تا 8 گیگابایت است که در واقع ای حافظه داخلی گوشی کاسته شده و به حافظه رم اصلی اضافه می شود. در رابطه با این قابلیت پیش تر هم به صورت مفصل توضیح داده بودیم اما به صورت خیلی خلاصه باید بگوییم رم مجازی باعث می شود سرعت اجرای اپلیکیشن ها و مدت زمان باز بودن آن ها در پس زمینه افزایش پیدا کند.

به همراه این آپدیت، آپدیت امنیتی ماه مارس هم به گلکسی A71 و A32 5G اضافه شده تا بدین ترتیب این دو گوشی از آخرین آپدیت امنیتی هم بهره مند باشند. به خاطر داشت باشید اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 در یک سری از کشورهای محدود برای کاربران عرضه شده و اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید، نگران نباشید. به احتمال بسیار فراوان طی هفته آینده تمام کاربران این دو گوشی قادر خواهند بود آپدیت تازه را دریافت کنند.

اگر از کاربران گلکسی A71 و A32 5G هستید آیا آپدیت اندروید 12 را دریافت کرده اید؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "دو گوشی دیگر از سری گلکسی A آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گوشی دیگر از سری گلکسی A آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید