خریداری 3000 تبلت برای دانشجویان نیازمند دانشگاه پیام نور ، حمایت ها هدفمند می شوند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور گفت: تا به امروز 3000 تبلت خریداری شده که به زودی در اختیار دانشجویان نیازمند این دانشگاه قرار خواهد گرفت.

خریداری 3000 تبلت برای دانشجویان نیازمند دانشگاه پیام نور ، حمایت ها هدفمند می شوند

به گزارش گروه دانشگاه گردش 360 به دور دنیا به نقل از دانشگاه پیام نور، علم الهدی رییس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور عمده هدف بنیاد را کمک به دانشجو در حیطه علمی و آموزشی دانست و گفت: بنیاد در این مرحله سعی دارد مجموع حمایت های خود را هدفمند کند و در این راستا به دنبال تامین شهریه تحصیلی، تبلت و سایر کمک های آموزشی هستیم.

وی با بیان اینکه تا به امروز 3 هزار تبلت خریداری شده که به زودی در اختیار دانشجویان نیازمند قرار خواهد گرفت، جلب اعتماد خیرین را ضروری دانست و گفت: بنیاد، سیستم نظام مند خود را از بهمن ماه ارائه خواهد کرد تا بتوانیم منشا خیر و صلاح برای همه دانشجویان باشیم.

اپلیکیشن بنیاد برای جذب کمک های خیرین راه اندازی می شود

یزدان سهرابی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور نیز گفت: تا به امروز 3 هزار دانشجوی نیازمند شناسایی شده اند و مهم ترین رسالت ما این است که بتوانیم کمک ها را به افرادی که مستحق هستند برسانیم.

وی از تعامل بنیاد با چندین بانک خبر داد و اضافه کرد: سرویس اپلیکیشن بنیاد به زودی برای جذب کمک های خیرین راه اندازی می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خریداری 3000 تبلت برای دانشجویان نیازمند دانشگاه پیام نور ، حمایت ها هدفمند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری 3000 تبلت برای دانشجویان نیازمند دانشگاه پیام نور ، حمایت ها هدفمند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید