خبرنگاران خدمت به مردم مهمترین دستاورد پذیرش مسوولیت است

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سنندج - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نام نیک و خدمت خالصانه به مردم مهمترین دستاورد پذیرش مسوولیت هاست که باید همه به این امر مهم توجه داشته باشیم.

خبرنگاران خدمت به مردم مهمترین دستاورد پذیرش مسوولیت است

حسین خوش اقبال روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان بانه با اشاره به لزوم بعضی تغییر و تحولات در پست های مدیریتی اضافه نمود: مقام و صندلی ماندگار نیست آنچه ماندگار است خدمت صادقانه، رفتار و اخلاق خوب است.

وی گفت: علیرغم توطئه دشمنان برای ضربه زدن به نظام شکوهمند اسلامی، اقدامات خوبی در سایه آرامش و امنیتی که نیروهای نظامی و انتظامی با کوشش شبانه روزی خود ایجاد نموده اند در کشور بویژه استان مرزی کردستان اجرا شده است.

خوش اقبال اضافه نمود: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولین باید از فرصتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده نمایند چون اگر در راه خدمتگذاری به مردم صادقانه و خالصانه عمل نکنیم با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی با اشاره اینکه شرایط کشور ویژه است، یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام قد برای نابودی نظام اسلامی ایران ایستاده و می خواهند در حرکت این انقلاب وقفه ایجاد نمایند بطوریکه تهدیدهای امروز کشور بی سابقه ترین تهدیدها در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید نمود: بیماری کرونا مسائل کشور را بیشتر نموده البته بیشتر کشورهای جهان با این ویروس درگیر هستند اما با توجه به تحریم های ظالمانه شرایط کشور ما ویژه است.

وی با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی در مبازره با ویروس کرونا نقش مهمی در کاهش تعداد بیماران دارد، ادامه داد: کادر درمانی کشور با وجود تحریم های ظالمانه در بخش دارو و تجهیزات پزشکی با تکیه بر امکانات، دانش و توان داخلی توانسته بر مسائل پیروز گردد.

مرز فرصت است نه تهدید

سرپرست پیشین فرمانداری شهرستان بانه نیز در سخنانی گفت: باید از مرزی بودن این شهرستان به عنوان یک فرصت استفاده گردد و کاری کنیم تمام تهدیدها به فرصت برای توسعه و آبادانی منطقه تبدیل گردد.

محمد امین زاده با اشاره به کوشش اعضای شورای تامین برای حل مسائل معیشتی مردم شهرستان اضافه نمود: سرلوحه کارهای ما در شورای تامین حل مسائل مردم و تامین احتیاجمندها بود.

وی گفت: کوشش اعضای شورای تامین بر این بود که از کشته شدن افراد در مرزها جلوگیری گردد و با این رویکرد آسیب های مرز به حداقل رسید که امیدوارم این رویه تداوم داشته باشد.

امین زاده در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد منطقه ویژه مالی بانه اشاره نمود و یادآور شد: تا به امروز در منطقه ویژه مالی بانه 140 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ادامه فاز دوم این منطقه احتیاج به کوشش همه جانبه دارد چرا که این منطقه در فراوری و اشتغال نقش بسیار مهمی دارد.

وی تاکید نمود: کاربری منطقه ویژه مالی بانه به تجاری صنعتی تبدیل شده که تغییر کاربری این منطقه شهرستان را به سمت تجاری و صنعتی شدن و ایجاد اشتغال و برطرف مسائل بیکاری سوق می دهد.

در این مراسم از خدمات محمد امین زاده به عنوان سرپرست فرمانداری بانه تقدیر و با حکم استاندار کردستان اسماعیل رستم پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بانه منصوب شد رستم پور پیش از این معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز بود.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خدمت به مردم مهمترین دستاورد پذیرش مسوولیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خدمت به مردم مهمترین دستاورد پذیرش مسوولیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید