حمایت از رونق کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مسئول واحد توانمندسازی و کارآفرینی منطقه 11، از حمایت کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در قالب طرح فراگیر حرکت در تکه یازدهم پایتخت خبر داد.

حمایت از رونق کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی

گردش 360 به دور دنیا/ فاطمه عسگری ­ نیا: مصطفی پاسیار، با اشاره به طرح فراگیر حرکت گفت: از یک سال پیش، مقدمات اجرای طرح فراگیر حرکت در سطح شهر تهران و از جمله منطقه 11 با هدف افزایش توانمندسازی و ایجاد اشتغال در بین شهروندان و کاهش دغدغه­های اقتصادی شهروندان فراهم شده است.

او ادامه می­دهد: شهرداری منطقه 11 در تعامل با سراهای محله، زمینه برگزاری دوره­های آموزشی و مهارتی را برای علاقه­مندان به فراگیری کسب و کارهای کوچک و خانگی فراهم کرده و شهروندان می­توانند با شرکت در این دوره ها یا دوره هایی که در مراکز آموزشی فنی و حرفه­ای برگزار می­شود، نسبت به کسب مدارک مهارتی اقدام و با ثبت کسب و کار خود در سامانه مشاغل خانگی، نسبت به دریافت تسهیلات اشتغال­زایی اقدام کنند.

مسئول واحد توانمندسازی و کارآفرینی منطقه 11 در بخش دیگر سخنان خود گفت: افراد زیادی دارای مهارت­های شغلی هستند اما به سبب نداشتن آشنایی با شیوه­های مختلف فنون مذاکره و فروش، امکان درآمدزایی از مهارت­های خود را ندارند. ما تلاش کرده­ایم با برگزاری این دوره­های آموزشی، اصول و فنون مذاکره را در قالب طرح فراگیر حرکت، برای حضور این افراد در بازار آماده کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمایت از رونق کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از رونق کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید