جواب این سوال را از مدیران پرسپولیس بپرسید ، انگار لیونل مسی را خریده اند!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد جابجایی مربیان لیگ فزونی گفت: نام ها همان نام هاست اما نقش ها را باید جست و جو کرد.

جواب این سوال را از مدیران پرسپولیس بپرسید ، انگار لیونل مسی را خریده اند!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا بازار جابجایی تابستانی فوتبال کشور در حالی آغاز شده است که هنوز نام ویژه ای در جابجایی بازیکنان به چشم نمی خورد. بیشتر باشگاه ها به تازگی تکلیف سرمربیان خود را روشن نموده اند تا با تیم هایی که ثبات در کادر فنی را به هر تغییری ترجیح داده اند برای فصل پیش رو آماده مبارزه شوند.

در این بین پرسپولیس که بالاخره کارش را با یحیی گل محمدی برای یک فصل دیگر ادامه خواهد داد هنوز بازیکن جدیدی را جذب ننموده است و برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته نیز دچار مشکل شده است.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس و مربی پیشین این تیم در گفت و گو با مهر، درباره جابجایی بازیکنان لیگ فزونی در روزهای ابتدایی جابجایی تابستانی و بعلاوه تعویق آغاز تمرینات پیش فصل پرسپولیس صحبت کرد که در پی می خوانید:

جابجایی باید روی اصول باشد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد جابجایی مربیان لیگ فزونی گفت: نام ها همان نام هاست اما نقش ها را باید جست و جو کرد. این موضوع به دیدگاه مدیران هر باشگاه ربط دارد. باید بدانند از یک مربی بازیکن سازی می خواهند یا نتیجه گیری در کوتاه مدت و دراز مدت. هر مربی فلسفه خودش را دارد اما اگر باشگاه ها برنامه دوراندیشانه ای نداشته باشند با هر فرد داخلی و خارجی نیز نمی توانند پیروز شوند. جابجایی مربی باید روی اصول و قاعده باشگاه داری باشد.

مسی آمده است؟!

او درباره جابجایی بازیکنان در روزهای نخست جابجاییی لیگ برتر اضافه کرد: من داخل باشگاه ها و تفکرات مربیان آنها نیستم. نمی توانم انتخابی را زیر سوال ببرم. فقط برایم سوال است چرا باید برخی از بازیکنان فارغ از ارقام عجیبی که می شنوم باید جابجایی آنها در بوق و کرنا گردد. گاهی اوقات احساس می کنم ستاره فوتبال جهان را به جای عربستانی ها آورده ایم. شاید لیونل مسی هستند و من خبر ندارم.

او ادامه داد: احترام ویژه ای برای بازیکنان ایرانی قائل هستم اما تجربه به من نشان داده است تمام این سر و صداها بی معنی است و همه چیز واقعاً در زمین مسابقه معین می گردد. حق بازیکن پول قراردادی است که می نویسد اما قرار نیست روی همان بازیکن با تبلیغات بیجا فشار مضاعف بیاید و نتواند عملکرد همیشگی اش را داشته باشد.

اتحاد پرسپولیس رمز پیروزیت است

ابراهیمی درباره عملکرد خنثی پرسپولیس در جابجایی تاکید نمود: دلیلش را باید از مدیران باشگاه پرسید. نباید بی فایده هم به آب و آتش زد. نگاه کادر فنی اهمیت ویژه ای دارد. امیدوار هستم اتحاد پرسپولیس از بین نرود. این تیم با همین هدف مشترکی که در کادر فنی، بازیکن و مربی داشت توانست پارسال قهرمان گردد. حالا هم باید همین دیدگاه را ادامه دهد.

هافبک احتیاج ویژه است

ابراهیمی بار دیگر درباره فقر هافبک های چندکاره در فوتبال ایران زبان انتقاد گگردد و گفت: چند فصلی است از این لحاظ دچار مشکل هستیم. باید بازیکنانی را در وسط زمین پرورش دهیم که بتوانند در داخل زمین چند کار را با هم انجام دهند. فوتبال روی کاکل همین هافبک ها می چرخد. اگر غفلت کنیم تهی از تاکتیک و استراتژی خواهیم شد. در عرصه ملی هم دیگر حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "جواب این سوال را از مدیران پرسپولیس بپرسید ، انگار لیونل مسی را خریده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب این سوال را از مدیران پرسپولیس بپرسید ، انگار لیونل مسی را خریده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید