جذب 430 میلیارد ریال سرمایه برای طرح های فناورانه شیخ بهایی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا به نقل از وزارت علوم، کارگاه آموزشی نحوه ارائه طرح به سرمایه گذاران به وسیله شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر هدهد برای طرح های منتخب نشست سرمایه گذاری هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برگزار گردید.

جذب 430 میلیارد ریال سرمایه برای طرح های فناورانه شیخ بهایی

در این رویداد آنلاین، صاحبان طرح هایی که در طول داوری های جشنواره برای ارائه به سرمایه گذاری انتخاب شده اند، اصول ارائه صحیح ایده و طرح به سرمایه گذاران را آموختند. در ادامه، آماده سازی طرح های منتخب و نیز جلسات تسهیل گری مخصوص به هر طرح برگزار خواهد شد.

جذب سرمایه یکی از پارامترهای کلیدی در اجرا و توسعه طرح های فناورانه محسوب می گردد؛ به همین علت جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نیز در دوره های اخیر خود همیشه بر این موضوع و تحقق سرمایه گذاری های کلان و واقعی در فناوری تأکید داشته است.

عبدالرضا کبیری، دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، با تأیید این مهم اظهار کرد: طی دو دوره گذشته جشنواره شیخ بهایی (دوره های پانزدهم و شانزدهم)، در مجموع 24 طرح در جذب سرمایه گذار پیروز بودند. بر این اساس مجموع سرمایه جذب شده در پانزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی بالغ بر 160 میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: مجموع سرمایه جذب شده و در حال مذاکره در شانزدهمین دوره جشنواره، 270 میلیارد ریال، مجموع گرنت فناوری و تسهیلات مقرون به صرفه قیمت 205 میلیارد ریال و مجموع جوایز نقدی 5 میلیارد ریال بوده است. این در حالی است که روند مذاکرات با سرمایه گذاران برای تعداد زیادی از طرح ها همچنان ادامه دارد.

هفدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 20 و 21 اردیبهشت ماه هم زمان با ایام بزرگداشت دانشمند بزرگ دنیا اسلام شیخ بهایی و با شعار رونق کسب وکارهای فناورانه، اثرگذاری اقتصاد دانش بنیان در توسعه پایدار و پیشرفت کشور در مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جذب 430 میلیارد ریال سرمایه برای طرح های فناورانه شیخ بهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 430 میلیارد ریال سرمایه برای طرح های فناورانه شیخ بهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید