توضیحات سخنگوی دولت درباره روایتش از تاثیر گرانی ها بر رئیس جمهور ، رئیسی از وزرا می پرسد چطور توانستی شب را بخوابی؟!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سخنگوی دولت گفت: روایتی از دلسوزی رئیس جمهوری نسبت به مسائل به ارث رسیده و نحوه مطالبه امور از وزرا مطرح کردم اما به مذاق رسانه های لندنی و اشخاص همسو با دروغ پردازی آنها خوش نیامد.

توضیحات سخنگوی دولت درباره روایتش از تاثیر گرانی ها بر رئیس جمهور ، رئیسی از وزرا می پرسد چطور توانستی شب را بخوابی؟!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: چند شب پیش توفیق عزاداری در هیئت یکی از کوره های آجرپزی حاشیه تهران را داشتم.

پس از جلسه به درخواست آن عزیزان، چند دقیقه ای در پاسخ به شرایط رسیدگی به مسائل صحبت کردم. گفتم دولت و شخص رئیس جمهور شبانه روز و با تمام توان کوشش می نمایند مسائل را رفع نمایند.

روایتی از دلسوزی رئیس جمهور نسبت به مسائل به ارث رسیده و نحوه مطالبه امور از وزرا، به مذاق رسانه های لندنی و اشخاص همسو با دروغ پردازی آنها خوش نیامد، بازهم موجب عصبانیت آنها شد.

دولت مردمی فارغ از این حواشی، با اتکا به مردم و همت جوانان از شهریور1400 پیگیر حل بحرانهای گذشته است.

تمرکز بر امور راهبردی، حل مسائل و مسائل قدیمی و روی زمین مانده، برنامه محوری، تکمیل طرح های نیمه تمام که مردم بعضا تا ده ها سال معطل تکمیل آن ها بودند، مسئولیت پذیری و دوری از حواشی از مهم ترین رویکردهای دولت در این حدود دوسال گذشته بوده است.

با جایگزین شدن مدیریت جهادی و کوشش شبانه روزی بجای مدیریت خسته و دولت بی تفاوتی که تبلور ادب آن تا امروز هم در رسانه های حامی آن دیده می گردد، قطعا مسائل ناشی از نزدیک یک دهه معطل نگه داشتن کشور حل خواهد شد، ان شاالله.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اخیراً با حضور در یکی از هیئات تهران گفته بود: وقتی کالایی که مورد احتیاج مردم است گران می گردد، آقای رئیسی از وزیر یا مدیر مربوطه سؤال می پرسد چطور توانستی شب را به راحتی بخوابی، من نتوانستم.

منبع: همشهری آنلاین

به "توضیحات سخنگوی دولت درباره روایتش از تاثیر گرانی ها بر رئیس جمهور ، رئیسی از وزرا می پرسد چطور توانستی شب را بخوابی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سخنگوی دولت درباره روایتش از تاثیر گرانی ها بر رئیس جمهور ، رئیسی از وزرا می پرسد چطور توانستی شب را بخوابی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید