عزیزی خادم: برای اولین بار در تاریخ به نقطه نظر واحد میان منطقه ها آزاد و ورزش کشور رسیدیم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تهران (پانا) - رییس فدراسیون فوتبال در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری، صنعتی و ویژه مالی به نکاتی اشاره نمود.

عزیزی خادم: برای اولین بار در تاریخ به نقطه نظر واحد میان منطقه ها آزاد و ورزش کشور رسیدیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم گفت: در ابتدا باید از همه بزرگواران که در این جهت و امضای تفاهم نامه همکاری یاری کردند، تشکر ویژه ای داشته باشم. به خصوص از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که نگاه توسعه ای و حمایتی در اجرای این برنامه در منطقه ها آزاد به ویژه در کیش داشت. بعلاوه از برادرم سعید محمد که در این سِمت با نگاهی باز و توسعه گرایانه مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: برای امضای این تفاهم نامه جلسات زیادی داشتیم که در نهایت موجب این اقدام ماندگار برای فوتبال کشور شد. بعلاوه جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان در کیش داشتیم که تجارب کاری وی در حوزه منطقه ها آزاد و ورزش ملی منجر به برگزاری این نشست و نهایی شدن تفاهم نامه شد.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه نمود: همینطور سعید محمد، دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد، تجاری صنعتی و ویژه مالی کشور که جانانه و با همه وجود کوشش کرد تا بتوانیم برنامه ریزی خوبی برای تورنمنت مهمی مثل جام جهانی در منطقه آزاد کیش و در خلیج همیشگی فارس انجام بدهیم. امیدواریم آنچه شایسته ملت شریف ایران است را رقم بزنیم.

شهاب ا لدین عزیزی خادم گفت: به فضل الهی و حمایت های همه عزیزان، تیم ملی راه صعودش را تقریبا پیدا نموده و یکی از سریع تری صعودهای تاریخ را رقم زده است. قطعا عظمت تیم ملی ایران در آسیا شایسته آن است که فضای خوبی برایش فراهم کنیم. آنهم در شرایطی که جام جهانی در خاورمیانه و نزدیکی ایران برگزار می گردد. ای کاش این برنامه ریزی ها در چهار سال گذشته صورت گرفته بود که این موضوع جای تاسف دارد. خیلی بهتر بود از چهار سال پیش که می دانستیم جام جهانی در قطر برگزار می گردد برنامه ریزی کنیم نه اینکه در یکسال به جامانده شرایط را فراهم کنیم.

وی اضافه نمود: جای خوشحالی است که سعید محمد و حمید سجادی برای نهایی شدن این تفاهم نامه از من پیگیرتر بودند. کاری که صورت گرفته برای همه تیم های ملی است تا انشاله از امکانات جزیره کیش استفاده کنیم. ساز و کار را هم دوستان شرح خواهند داد. از همه دوستان تشکر می کنم و از دست اندرکاران در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نیز بابت پیگیری و رسیدن به این نقطه تاریخی سپاسگزارم. برای اولین بار در تاریخ است که به نقطه نظر واحد میان منطقه ها آزاد و ورزش کشور می رسیم. حتی قبل از این نشست به سجادی و سعید محمد عرض کردم که این فرصتی تاریخی است و تاکید کردم که انشاله با این نگاه موجود فضا را برای ورزش و مالی کردن منطقه ها آزد پیش ببریم و برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و همه تیم های ملی را برنامه ریزی کنیم. انشاله تیم ملی ایران بتواند با برگزاری اردوهایش در منطقه ها آزاد خودش را برای توفیقات بزرگ آماده کند.

رییس فدراسیون فوتبال توضیح داد: امیدواریم هفتم بهمن ماه بتوانیم جشن بزرگ صعود را داشته باشیم و پس از آن با فراغ بال به منطقه ها آزاد برویم. با این شرایط سخت معیشتی و تحریم های ظالمانه که بر کشور عزیزمان تحمیل شده انشاله بتوانیم موجب انبساط خاطر و شاد کردن ملت عزیزمان و تجربه جدیدی برای آینده فوتبال ملی شویم.

وی در انتها گفت: باز هم از همه عزیزان در رسیدن به این تفاهم نامه تشکر می کنم. به طور ویژه از حمید سجادی و سعید محمد که جلوتر از ما بودند و انشاله در آینده نزدیک شاهد شروع این کار بزرگ باشیم که قطعا عایده آن برای فوتبال ملی که متعلق به ملت ایران است. من هم به عنوان یک عضو کوچک جامعه فوتبال برای این اتفاق مبارک بسیار خوشحالم و خداود بزرگ را شاکرم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "عزیزی خادم: برای اولین بار در تاریخ به نقطه نظر واحد میان منطقه ها آزاد و ورزش کشور رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: برای اولین بار در تاریخ به نقطه نظر واحد میان منطقه ها آزاد و ورزش کشور رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید