ثبت رکورد نو ترافیک اینترنتی حین بازی ایران و انگلیس

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، وزیر ارتباطات از رکورد نو ترافیک داخل کشور حین بازی تیم های فوتبال ایران و انگلیس خبر داد.

ثبت رکورد نو ترافیک اینترنتی حین بازی ایران و انگلیس

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی نوشت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی انجام شد. من هم به اتفاق تعدادی از معاونان از طریق تلوبیون بازی را در اتاق جلسات وزارتخانه دیدن کردم. انصافا کیفیت تصویر هم خوب بود.

او ذکر کرد: البته ارائه این کیفیت نتیجه زحمات چند هفته اخیر همکارانم در بخش های مختلف وزارتخانه و نیز همکاری اپراتورهای مخابراتی بوده است تا دیدن این تصاویر برای هموطنان عزیز تجربه خوبی را رقم بزند.

زارع پور اضافه کرد: افزایش ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران, شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد نیاز سکوهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از جمله کارهایی بودند که در این مدت انجام شدند.

وزیر ارتباطات گفت: خوشحالم که اعلام کنم در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از 1500 گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.

او همچنین نوشت: ما تا خاتمه بازی های جام جهانی در کنار هموطنان عزیز هستیم و تلاشمان این است با پایش و ارتقای مداوم زیر ساخت های ارتباطی کشور تجربه کاربری خوبی را برای هموطنان عزیز در طول مشاهده بازی های جام جهانی رقم بزنیم.

گردش 360 به دور دنیا علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت رکورد نو ترافیک اینترنتی حین بازی ایران و انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد نو ترافیک اینترنتی حین بازی ایران و انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید