تاریخ عرضه Gears Tactics برای کامپیوترها مشخص شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، چند سالی از معرفی Gears Tactics، دنباله غیرمستقیم مجموعه، می گذرد ولی با گذشت این همه مدت اساسا اطلاعات خاصی از بازی نداشتیم. با این حال، شرکت مایکروسافت اوایل همین هفته بالاخره تاریخ انتشار این بازی را برای کامپیوترها گفت. Gears Tactics در تاریخ 9 اردیبهشت 1399 عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه Gears Tactics برای کامپیوترها مشخص شد

داستان بازی 12 سال پیش از اتفاقات اولین قسمت مجموعه و در اوایل جنگ لوکاست ها روایت می شود؛ دقیقا زمانی که شهرهای سیاره سرا در حال نابودی هستند و نسل انسان ها رو به خاتمه است. در این بین، تنها گروهی از افراد باقی مانده اند که به عنوان آخرین امید بشریت شناخته می شوند. در طول بخش داستانی، بازی کنندگان در نقش گیب دیاز قرار می گیرند و وظیفه دارند تا با راه اندازی گروهی از مبارزات، رهبر لوکاست ها را با نام Ukkon از بین ببرند.

Gears Tactics در دسته بازی های استراتژی نوبتی جای می گیرد و فرایند آن به سری بازی های XCOM شباهت دارد. این بدین معناست که در هر مبارزه باید از تعداد دفعات حرکات خود نهایت استفاده را ببرید و به بهترین شکل ممکن دشمنان را نابود کنید. علاوه بر این، مکانیک های دیگری هم مثل شخصی سازی کاراکتر، نام گذاری همراهان و… هم در بازی وجود دارد. به اتمام رساندن بخش داستانی بازی حدود 40 ساعت طول می کشد.

در حال حاضر تنها تاریخ انتشار نسخه کامپیوتری Gears Tactics اعلام شده است و هنوز هیچ چیزی از نسخه ایکس باکس وان نمی دانیم. با این حال، با توجه به اینکه بازی هایی مثل XCOM و Halo Wars برای این کنسول هم منتشر شده اند، به احتمال خیلی زیاد مدت کمی پس از انتشار نسخه کامیپوتر می توانیم بازی را روی ایکس باکس وان هم تجربه کنیم.

کاربران کامپیوتر می توانند Gears Tactics را در زمان عرضه از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس تجربه کنند.

می توانید در ادامه تصاویر و تریلر جدید منتشر شده از Gears Tactics را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه Gears Tactics برای کامپیوترها مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Gears Tactics برای کامپیوترها مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید